Bel me niet register
Ik sta aangemeld bij het bel me niet register. Tenminste ik stond aangemeld. Vandaag kreeg ik een mail van het bel me niet register, dat iemand mijn nummer geclaimd had, en veranderingen had aangebracht. Ik moest me aanmelden en op mijn eigen tel. nummer weer alles aanvinken. Weet iemand hoe dit kan, en of dit mag. Er is dus iemand bezig deze zaken te veranderen. Zonder dat de eigenaar van dit nummer dit weet.
Lijkt me heel vreemd!
Kennelijk probeert iemand op slinkse wijze Uw NAW gegevens te pakken te krijgen, ik zou even een mail naar het register sturen, als dat kan.
Stuur een e-mail naar
consumentenatbel-me-niet.nl .
voeg de e-mail er als bijlage bij.
Ik heb ook het idee dat het een phishing e-mail is.
creadia
Ik zou hierover niet alleen het register waarschuwen, maar ook Consuwijzer inlichten:
http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagina_s/Hoe_dien_ik_een_klacht_in
Met vriendelijke groet, ReadAC.
de email naar het bel me niet register was al verstuurd, met de mail die ik van hun ontving bijgevoegd. bij het klachten email site van de consumenten wijzer heb ik net ook een mail gestuurd.
dank je wel.
Het moet niet nog gekker worden in Nederland. Je moet je opgeven om niet meer lastig gevallen te worden door allerlei MALAFIDE bedrijven. Het lijkt wel een vorm van chantage! Daarnaast gebruiken vele andere MALAFIDE bedrijven dit register om uw telefoonnummer op te zoeken om u aan de deur lastig te vallen. En, uiteraard, is daar ook weer een remedie op gevonden.
Wat is de volgende stap? Laat me eens raden: u wordt overstelpt met geadresseerde reclame in uw brievenbus.... Maar ja, dan maar weer een register, in de trant van: geen geadresseerde reclame meer.
Maar wat is dan de volgende stap?
Telefoon, voordeur, post, email, op straat lastig vallen..... enz.
Het wordt tijd om op allerlei (consumenten)sites een lijst aan te leggen met de namen van die MALAFIDE bedrijven!!! Vervolgens zou niemand meer daar iets moeten kopen/bestellen/afnemen/aanmelden, of wat dan ook. Oftewel: compleet negeren dit soort bedrijven!!!
Zou het een mogelijkheid zijn, om van elk bedrijf een gratis 0800-nummer te achterhalen en dat iedereen elke dag een paar keer belt?
Gelukkig wordt ik niet lastig gevallen door al die malafide ***bedrijven. Ik heb gewoon een 'geheim' telefoonnummer en ga hier dan ook gepast mee om.
Hutch
tp schreef op zondag 28 mrt 2010, 17:04: Lijkt me heel vreemd!
Kennelijk probeert iemand op slinkse wijze Uw NAW gegevens te pakken te krijgen, ik zou even een mail naar het register sturen, als dat kan.
Waarom op deze "slinkse" wijze? NAW-gegevens staan in elk willekeurig telefoonboek!
tdehond schreef op zondag 28 mrt 2010, 18:37: Stuur een e-mail naar
consumentenatbel-me-niet.nl .
voeg de e-mail er als bijlage bij.
Ik heb ook het idee dat het een phishing e-mail is.
Waarom zou dit een "phishing e-mail" zijn? Er wordt toch niet gevraagd naar PIN-code's of bankgegevens?
Gebruikt je misschien airmiles?
Kennissen van mij hadden zich ook afgemeld en kregen daarna toch weer telefoontjes toen zij vroegen hoe dat dat kon (want zij hadden zich toch afgemeld) werd er aan hun gevraagt of ze airmiles hadden gebruikt toen ze daar ja op antwoorden werd er vertelt dat dan de afmelding weer verviel.
ze hebben zich weer afgemeld en de airmiles pas de deur uitgedaan en hebben er tot op heden toe geen last meer van gehad.
nee ik heb geen airmails gebruikt. en al zou ik dat wel gedaan hebben, dat is toch geen reden om iemand weer aan te melden. ook dit vind ik weer heel vreemd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling
In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer