blackwidow
door blackwidow Mar 5, 2010 om 23:24
Elektronica & tv

Ben helemaal klaar met ziggo

ik heb vandaag een brief gekregen dat ze mij zouden afsluiten omdat een rekening niet betaald zou hebben, nu dat heb ik dus wel gedaan maar ze dat verrekend met andere facturen en nu blijkt er een bedrag van ongeveer 115 euro open te staan, ze zeggen ijskoud wij hebben dat verekend. en daarbij komt ook nog dat ze zeggen dat ze bepaalde pakketten niet gefactureerd hebben en dat ik hier nog een naheffing van krijg.
ik heb ook gelijk alles opgezegd,zo kwaad was ik. wat kan hier verder nog aan doen.

mvg blackwidow

579 2 Rapporteer

kroonmeester
door kroonmeester - Mar 6, 2010 om 04:44
457 Antwoorden / 45 Vragen

Bij Vraag & Beantwoord deze tekst plaatsen, daar heb je meer succes dan bij discussies, die zijn meer in algemene zin op de vraag van een (vraag)stelling.

tdehond
door tdehond - Mar 6, 2010 om 07:30
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Eerst een berekening maken van wat u Ziggo daadwerkelijk verschuldigd bent.
Wat heeft u betaald?
Wat hebben zij weer verrekend?
Blijft er een rest bedrag over wat u hen moet betalen?
Is dat teveel om ineens af te lossen, dan vragen om een regeling waarbij u in termijnen kunt betalen.

U zult wat u verschuldigd bent toch moeten betalen omdat anders een incasso procedure, dus extra kosten volgt.

Zijn de fouten Ziggo verwijtbaar, dan een pittige brief hierover, maar u zult toch moeten betalen.

Verzenden aangetekende brieven
Niet aangetekende brieven zijn kansloos bij sommige bedrijven.

Bewaar kopie van uw brief + verzend- en vooral bewijs dat uw brief daar bezorgd is in map en bewaar de schriftelijke bevestiging einde overeenkomst minimaal 5 jaar.