jo
door johnvanderpoel Aug 13, 2010 om 17:26
Elektronica & tv

Ben ik nu gek of?

Al sinds januari stuurt UPC nota's die fout zijn. Berekenen 2 abonnementen die niet bestaan en sluiten digitale tv ten onrecht af. Enkele correcties maar niet compleet of juist. Bedragen meer dan het dubbele van het contract. December betaald maar schijnbaar kan de deurwaarder dit niet begrijpen zelf niet met een toegestuurd bankafschrift. Dit is nog maar een deel van alle ellende. Ben ik nu gek?

464 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2010 om 18:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

johnvanderpoel

Als je klant bent bij UPC, dan word je vanzelf gek! Dat is bij de prijs inbegrepen.

Pedro.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2010 om 07:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Al eens schriftelijk een klacht ingediend ( liefst aangetekend)

Ik neem aan dat u een schriftelijke overeenkomst heeft met UPC waarin staat wat u afneemt.
Stuur ook copie van de overeenkomst met copie van bankafschriften naar de deurwaarder.

Mocht het een rechtzaak worden dan kunt u aantonen dat u betaald heeft en gaat de zaak op kosten van UPC. Vorder in begeleidende brief de extra kosten ( aangetekende brieven) terug.


Incasso procedure

Incasso procedure

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer