Op
door Opa Eus Mar 10, 2021 om 12:25
Elektronica & tv

Bestelling van Dennisdeal nog niet in huis.

Op 29 januari 2021 besteld en betaald, scheermesjes van Philips. Geplande levertijd 15 tot 30 werkdagen. Nu 10 maart 2021 nog niet ontvangen. Hoe zit dit. Iemand ook zo'n ervaring met Dennsideal.com?

9217 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2021 om 12:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Moet uit China komen. Komt misschien nog, of niet en dan bent u uw geld kwijt aan die dropshipper.

ne
door neodutchio - Mar 10, 2021 om 12:52
5157 Antwoorden / 12 Vragen

U zit vandaag precies op de 30 werkdagen. Maar ja, China ligt niet naast de deur en vele pakjes blijven langdurig in Luik liggen tot ze doorgestuurd worden.

Nu ook maar hopen dat u onder de 22 euro gebleven bent en dat het geen namaak is. Het zouden wel eens hele dure scheermessen kunnen worden die u eenvoudig bijna op elke straathoek zou kunnen kopen.

audb
door audb - Mar 10, 2021 om 12:54
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zelf heb in December een halsband met verlichting gekocht op Aliexpress en deze is pas gisteren geleverd terwijl die allang in Nederland was.

Denkelijk is dat het zelfde met uw scheermesjes (van de scheer apparaat?).

De post loopt flink achter met pakketen uit China zelfs die nu worden besteld zijn er veel eerder zelfs binnen een week al.

Ook zal er vanaf 1 juli steeds minder pakketen komen uit China omdat vanaf die dag direct btw geheven gaat worden.

Dit geldt ook voor pakketten die op dat moment nog bij Post.nl en DHL liggen.

De regel van €22 vervalt dan ook en vanaf €150 komt net als nu er import belasting boven op.

Daarom is het verstandig om nu al bv telefoons te kopen die uit Spanje of een andere EU land komt.

mahadma
door mahadma - Mar 10, 2021 om 12:55
11548 Antwoorden / 51 Vragen

van de site zonder tel nr enz.:

Welke verzendmethodes zijn er bij Dennisdeal.com?

  • "Gratis verzendoptie" Free Shipment | No Track and Trace | 20 - 40 Werkdagen onderweg
  • Priority Shipment | No Track and Trace | 10 - 20 Werkdagen onderweg €0.99
  • Priority Plus Shipment | Insurance and Track and Trace | 10 - 20 Werkdagen onderweg €2,49
  • Express Shipment | Insurance and Track and Trace | 8 - 14 Werkdagen onderweg €4,95
 dropshipper, OF je krijgt niets, OF je krijgt iets fouts, terugsturen is eigen rekening en betekend en artikel kwijt en geld kwijt en verzendkosten kwijt .......

Gisteren van ali klokje ontvangen binnen 16 dagen.

br
door bravehenk - Mar 10, 2021 om 12:59
206 Antwoorden / 0 Vragen

Heb tijdje geleden ook dit soort mesjes besteld rechtstreeks bij Ali voor 3.00 euro  dus geen 21 euro  ze doen alles behalve scheren pure rommel.
Je had ze voor verzendkosten van mij kunnen overnemen

mi
door miennaamishaaz - Mar 10, 2021 om 13:26
725 Antwoorden / 1 Vragen

Het beste wat u kan doen is contact opnemen met dennisdeal
Dennisdeal is niets meer dan een chinese verkoper die "goedkoop" items verkoopt.

Dennisdeal is geen dropshipper, omdat ze er flink open over zijn wie zij zijn, en waarom het langer duurt.
Wel versturen ze het direct uit china, en zeggen ze dit zelf dat het uit china komt op de Over ons pagina direct de eerste lijn van die pagina

Dit is bij dropshitters niet het geval, die geven u miljoenen sprookjes,

marita5
door marita5 - Mar 10, 2021 om 13:45
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Janlida ,

De voorwaarden :

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Dennisdeal.com
IWAB Hong Kong Limited
ROOM 701, 7/F Fu Fai Comm CTR 27
Hillier ST SHENG WAN
HongKong

Kan mijn pakket vertragingen oplopen?

Ja, door de toenemende online vraag naar artikelen in de huidige situatie kan je pakket helaas vertraging oplopen. Wij doen er alles aan je in deze tijd extra gemak en service te blijven bieden, maar dus soms wat minder snel dan je van ons gewend bent.  De drukte bij Post Nl is extreem, vandaar dat ze in sommige gevalen vertraging oplopen

Chinees Nieuwjaar en de gevolgen

Ons kantoor en magazijn zijn gesloten vanaf 6 februari t/m 19 februari 2021. Order die na 2 Februari worden geplaatst kunnen dus helaas niet altijd verwerkt worden.

Wij zijn gevestigd in China en al onze medewerkers zullen naar familie gaan. In China is alles bijna 2 weken gesloten tijdens de nieuwsjaar wisseling, de miljoenen steden worden verlaten en fabrieken, kantoren, postkantoren sluiten allemaal. In europa is deze viering 1 dag, in china al jaren 2 volle weken.

Door het Chinese nieuwjaar kan uw order vertraagd worden, als bijvoorbeeld een product niet op voorraad is zijn wij afhankelijk van fabrieken en leveranciers voor her-bevoorading, deze sluiten ook de deuren dus alles komt dan tot stilstand. Ook onze vervoerspartners zoals de lokale Post NL sluiten.

Wij zullen ons uiterste bent doen alle open orders z.s.m te versturen maar in sommige gevallen kan het dus voorkomen dat u vandaag besteld en dat uw order pas vanaf 19 februari verwerkt kan worden. Hou hier rekening mee!

Alle orders voor 2 feb doen wij ons uiterste best, alle order na 2 feb zullen pas vanaf 19 feb verwerkt kunnen worden. Dank voor het begrip excuus voor het ongemak en wij houden u zo goed als mogelijk op de hoogte m.b.t uw order.  Zodra uw order verzonden is krijgt u daarvan direct een email update.

Onze klantenservice blijft wel bereikbaar voor al uw vragen en zorgen.

Klachten ,

https://nederlandreview.nl/algemeen/dennisdeal-ervaringen-beoordelingen-reviews

https://www.klacht.nl/dennisdeal-com/

https://www.ervaringen.nl/dennisdeal.com

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels . ,

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/dropshipping-check-goed-waar-je-bestelt

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 10, 2021 om 15:24
16870 Antwoorden / 202 Vragen

En dan toch ook maar weer deze info:

Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ;

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen ;

https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen ;

Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond