ja
door jager1 Jan 27, 2009 om 16:11
Elektronica & tv

Blauwe aanvoerslang Bauknecht WATE 9575

Hallo mensen,

Mijn kleindochter heeft een jonge hond en die heeft de blauwe aanvoerslang, met waterstop aangevreten, van bovenstaande machine. Opa (ik dus) zou wel even helpen en heeft de blauwe slang,met veel moeite verwijderd en een nieuwe slang (grijze) zonder waterstop gemonteerd en dacht daarmee klaar te zijn.Vol trots de waterkraan open en de wasmachine pakt water, maar.. stopt daar niet mee.Wat is er mis? Zit er soms in de blauwe slang electronica, die de watertoevoer regelt en nog belangrijker, hoe kan ik mijn kleindochter weer de was laten doen. Wie geeft mij goede raad? Hoe moet ik verder handelen? Gaat dus om een Bauknecht WATE 9575

Hans

693 5 Rapporteer

wolfenjong
door wolfenjong - Jan 28, 2009 om 11:13
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Wat zou u denken van om een onderdeel door een origineel onderdeel te vervangen lijkt me niet zo moeilijk, wat dacht u die onzin van die waterstop dat hoeft niet, fout gegokt en opnieuw beginnen, het is niet anders.

Succes er mee.

ja
door jager1 - Jan 28, 2009 om 11:20
11 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo,

Bedankt voor uw antwoord, maar u heeft de vraag niet goed begrepen.Natuurlijk weet ik wel op mijn leeeftijd dat ik een origineel onderdeel met een origineel moet vervangen, maar ik heb geprobeerd om het voor mijn kleindochter (studente) zo goedkoop mogelijk te houden.Daar gaat het om. En trouwens het onderdeel waar het om gaat is één geheel met de slang en die kost ongeveer € 80,-- Als u niet weet hoe het precies zit, moet u niet van die nietszeggende antwoorden geven.Daar help je niemand mee.

varabas
door varabas - Jan 28, 2009 om 11:49
450 Antwoorden / 35 Vragen

Nou, nou wolfenjong, geef dan geen antwoord........... maar goed:

Hans,

Ik heb ook geen idee, maar probeer het eens bij Bauknecht, ze hebben een servicelijn: Consumenten Servicelijn 076-530 6 400

Of op internet:    www.bauknecht.nl

Succes

Bassie (weet ook lang niet alles)

wolfenjong
door wolfenjong - Jan 28, 2009 om 11:56
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

U en ik weten nu hoe het zit, en dat is het voornaamste zou ik zeggen, en dat het jammer voor U dochter is in deze, maar het is niet anders.

Succes er mee.

knoop4x9
door knoop4x9 - Jan 28, 2009 om 12:16
533 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo opa,ik ga er van uit dat de waterstop een beveiliging is ik zou proberen die waterstop tog weer te plaatsen,hij reduceert de waterdruk.in de blauwe slang zit geen elektronika.Probeer dit eerst mocht dit niet lukken dan hoor ik wel weer

sukses  Nico