Digi1 decoder
We hebben in 2009 een digi1-decoder aangeschaft icm digitale tv van ziggo. Nu kan ik geen bbc zenders en geen duitsland 2 meer ontvangen omdat ziggo voor deze decoders geen goede upgrade kan versturen. De monteur van ziggo is zojuist ter plekke geweest en zijn bevindingen zijn dat er een hele hoop mensen met een digi1-decoder op hetzelfde probleem stuiten. Toch blijft ziggo, en dat heb ik per mail binnen gekregen volhopuden dat ze het jammer vinden dat onze decoder stuk is, en dat we maar een nieuwe aan moeten schaffen. wat kunnen we hier nu nog aan doen?. heb van de monteur begrepen dat we niet de enige zijn.
Wellicht is er op de site van de producent iets van een upgrate mogelijk. Anders dan bij UPC is Ziggo niet de eigenaar van de box. Beide varianten hebben zo z'n voor en nadelen. Bij UPC heeft de klant de box in bruikleen en krijgt indien de box defect is een andere box. Wat voor soort en/of merk is niet aan de klant. Bij Ziggo koopt u de box, maar is er iets mee aan de hand dan bent u zelf verantwoordelijk. Als er echt zoveel mensen zijn met dit probleem dan kunt u misschien collectief iets aanpassen. Kijk eens op het gebruikers forum http://ziggo-gebruikers.nl
Wat je hier aan kunt doen? Een nieuwe decoder kopen. Ziggo is niet verplicht firmware upgrades uit te voeren op een verouderde decoder. En ook zijn ze niet verplicht gratis een vervangende decoder te leveren.
hallo bloem714,
Kan je ook aangeven wanneer de problemen bij de decoder zijn begonnen?
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
[quote=ziggowebteam schreef op dinsdag 10 apr 2012, 16:04]hallo bloem714,
Kan je ook aangeven wanneer de problemen bij de decoder zijn begonnen?
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
De problemen zijn begonnen toen ziggo een aantal zenders is gaan bundelen nl de BBC zenders en duitsland 2. vervolgens 2 keer aan de telefoon gehangen met de servicedienst van ziggo. Van de eerste kreeg ik te horen dat ik de decoder handmatig zou moeten resetten, en kreeg van dhr Klaas dan ook een mailtje met de handleiding (prima toch).
Toen diot niet werkte kreeg ik een mevrouw van ziggo aan de lijn, en die vertelde mij "digi 1 decoder, bestaan die noch, ja daar komen geen updates meer voor, sorry maar ik stuur een monteur. toen deze kwam was ik schijnbaar op die dag al de zoveelste, en ze waren al de digi 1 decodergebruikers aan het inventariseren, en ze zouden ziggo dit aanbieden, waarop ik vroeg of ik dan misscjien gebruik zou kunnen maken van de aanbieding die ze de nieuwe leden doen. Dit was niet mogenlijk, dus als je al een hele tijd bij ziggo bent met tv, internet en telefonie, en nooit dit aanbod hebt gehad, ben je eigenlijk niet meer van belang. letterlijk "niet zeuren, koop maar een nieuwe decoder.
Hallo bloem714,
Zou je mij een mail willen sturen met daarin je klantnummer.
je mag dit mailen naar:
ziggowebteam@ziggo.nl
Onder vermelding van : Webcare: Kassa || digi1 decoder ||
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer