is
door iskksj Sep 22, 2008 om 10:29
Elektronica & tv

Downloads

Ik wil graag weten hoe het zit met de site DownloadNu.Net is dat veilig, ze pretenderen van wel, maar is dat ook zo.

336 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 22, 2008 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik kan me vergissen, maar volgens mij is het gratis

ve
door verwijderd - Sep 22, 2008 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je vergist je ;-)

---Wat zijn de totale kosten?

Je betaalt éénmalig een bedrag van €5,50. Hierna kun je 24 uur per dag, 7 dagen in de week onbeperkt downloaden.---

http://www.downloadnu.net/

ve
door verwijderd - Sep 22, 2008 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Geen idee, ken ze niet, maar kost wel (inschrijf)geld.

Kijk eens hier; http://thepiratebay.org/ gratis en oke,

ik heb althans nog nooit een probleem ondervonden.

Succes,

ve
door verwijderd - Sep 22, 2008 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry, niet goed gekeken. Maar de vraag of het veilig is, is nog steeds niet beantwoord.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2008 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals ik al zei, ik ken ze niet dus dat weet ik niet, ik kon ook geen verdere info over ze vinden, ze sturen een link met de download, wellicht kom je dan uit op een pagina waar je voor een film eerst geld mag storten.........die zal dan veilig zijn ;-) geen idee dus.

Op de site die ik aangaf heb ik nooit probleem gehad, je kunt ook eventuele revieuws lezen, ik heb in een jaar tijd misschien 2 keer gemeld zien staan dat een download niet goed was, maar dan staat hij ook snel op 0/non actief.  Hoe meer mensen eraan hangen deste  beter, sneller.

Kijk/lees er even rond.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2008 om 12:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

of het veilig is of niet, ik vrees dat niemand van ons dat exact kan beantwoorden. Hoogstens kan er een reactie komen van collega experts die ervaring hebben met die site. U zult het anders zelf moeten ondervinden. U kunt echter zelf al heel veel doen betreffende beveiliging door het hebben van een goede virusscanner en firewall. Ik neem tenminste aan dat u met beveiliging bedoelt het risico van virussen, pishing etc.

(piracy is een geheel ander ondewerp en heeft niets te maken met uw beveiliging)

ve
door verwijderd - Sep 24, 2008 om 10:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste lezer,

ik kan bevestigen dat het niet oke is met deze downloadnu.

zondag 21 sept 2008 heb ik 5,50 euro van mijn rek. af laten schrijven. Maar daar is het bij gebleven. Vanaf zondag ben ik via de helpdesk email van downloadnu contact aan het zoeken , maar helaas hier reageren ze ook niet op.Ik vrees dat ik naar mijn downloadlink kan fluiten.Ga je verder google´n dan kom je er niet achter wie nu eigenlijk verantwoordelijk is voor deze site. Dus mijn tip voor een ieder is, BLIJF ER AF.

Mocht er toch nog antwoord op mijn emails komen dan zal ik dit zeker melden.v Groetjes