he
door henkgevers Nov 12, 2005 om 12:03
Elektronica & tv

Enquete

Wie weet hoe ik van de telefonische enquetes af kan komen?

Je wordt altijd tijdens het eten lastig gevallen.

Er moet een manier zijn om je via een internetsite af te melden.

Wie kan mij hiermee helpen???

B.v.d.

Henk Gevers

525 5 Rapporteer

vladja
door vladja - Nov 12, 2005 om 12:18
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ik heb ADSL met vier nummers. Het officiele nr. van de KPN eindigt op
10. Daarmee sta ik in het telefoonboek. Ik heb zelf als telefoonnr. 1
van de volgnrs gekozen t.w. 14 en op nr. 13 de internet aansluiting
gezet. Ik heb dan ook nooit last van deze telefoontjes. Nr. 10, mijn
officiele nr. geeft dus geen gehoor.

Vladja

hell-rider
door hell-rider - Nov 12, 2005 om 12:38
573 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens of het hier tussen te vinden is wat je nodig hebt.

SMS Afzeggen

Succes,
Hell-Rider

hell-rider
door hell-rider - Nov 12, 2005 om 12:42
573 Antwoorden / 0 Vragen

Deze moest het zijn,

Info Filter

Succes,
Hell-Rider

boy
door boy - Nov 12, 2005 om 15:47
92 Antwoorden / 44 Vragen

Probeer deze site eens: http://www.infofilter.nl/InfoWWW/index.html

Klik hier consumentensite aan.

Hier kun je je telefoonnummer doorgeven. Niet alle bedrijven houden zich hier aan.

Boy

ve
door vercoulen_1 - Nov 26, 2005 om 14:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

beste henk

er is een bedrijf waar je dat schrifftelijk kan melden  dan word je uit het bestand gehaald van die marketing bedrijven

het adres is reclame ongewenst

postbus 2547

postcode 3500 GM in utrecht

weet aleen niet of het helpt want als je een opvraagbaar nummer hebt kunnen dat soort marketing bedrijven je alsnog benaderen wat mischien een oplossing is om een geheim  nummer te nemen of je uit het eerstvolgende telefoonboek   en bij 0900-8008 te laten verwijderen wat ook mischien een idee is om je nummer nooit aan postorderbedrijven of informatie folders te geven dat soort bedrijven verkopen hun addressen bestand door aan dat soort bedrijven vandaar dat je lastig gevallen kan worden

suc6 jesse