salute
door salute Jun 18, 2016 om 18:43
Elektronica & tv

Filmpjes op Facebook

Hoe kom ik af van al die Viralfilmpjes die ik steeds maar weer op Facebook ontvang?
Hoor het graag, alvastbedankt
Gr. Salute.

3751 5 Rapporteer

ko
door konijn4 - Jun 18, 2016 om 19:26
5 Antwoorden / 3 Vragen

Naast het filmpje, rechtsboven, staat een V-tje, als u die aanklikt krijgt u verschillende mogelijkheden, waaronder *ik wil geen meldingen meer van ....... ontvangen,aanklikken en u krijgt geen meldingen meer.

salute
door salute Jun 19, 2016 om 12:33
48 Antwoorden / 110 Vragen

bedankt

jo
door jorisw - Jun 18, 2016 om 22:35
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Andere vrienden zoeken :-)

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 19, 2016 om 00:50
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Helemaal kappen met Facebook en zorgen dat je echte vrienden meer aandacht krijgen.
Kun je met een biertje erbij en een lekkere snack naar zelf uitgekozen films kijken.
Hoef  je niet tig keer per dag te checken of je iets hebt gemist en krijg je echte complimenten ipv likes.
Ook ben je af van al die mensen die hun hele leven op Facebook neerkwakken waar je af en toe echt moe van wou.

Tja die viral filmpjes heten niet voor niets zo. Het is de bedoeling dat heeeeel veel mensen die in korte tijd zien, maar uiteindelijk komen  ze via de Facebookvrienden uw kant op.
Diewilik

tenormin
door tenormin Jun 19, 2016 om 01:24
16851 Antwoorden / 108 Vragen

@diewilik, ik ben juist heel blij met Facebook, zou anders nooit gevonden hebben......;-)

costnix
door costnix Jun 19, 2016 om 01:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik noem het Veestboek, omdat veel mensen er elke scheet op zetten:
Veest

tenormin
door tenormin Jun 19, 2016 om 06:31
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee wat je met een Veestboek bedoelt, met een 'scheet'  ook al niet te combineren. In ieder geval beter dan je aan te melden bij "Memories", dan ben je pas echt in de aap gelogeerd. Geloof me, ik kan het weten.

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 20, 2016 om 00:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tenormin,Facebook is leuk om contact te leggen /houden. Maar mensen zetten er soms 15x per dag iets op. Ook zijn er mensen die echt een Facebookaddictie hebben en hopeloos stressen als ze even zonder moeten.
Hebben ze 250 vrienden en zitten ze eenzaam thuis of van die 250 vrienden liken er 100 dat viral filmpje waar ts vanaf wil.
Diewilik

tenormin
door tenormin Jun 20, 2016 om 00:21
16851 Antwoorden / 108 Vragen

@diewilik, oh, maar de hoeveelheid vrienden die men heeft: niks voor mij. Kijk alleen maar als er een berichtje (voor mij dan) is. Kom, bewust, niet verder dan 20, da's familie etc. En natuurlijk die 'vrijer' uit Amerika. Maar we spreken elkaar niet meer via FB, ;'-)

hennyb86
door hennyb86 Jun 20, 2016 om 13:23
106 Antwoorden / 5 Vragen

facebook is wat je er zelf van maakt, he.  vrienden ?  dan heb je kwaliteit tegen kwantiteit.  echte vrienden zou ik het zeker niet noemen.  gezellig kan het wel zijn.  ikzelf heb er een paar jaar geleden een gedeelte van mijn familie door terug gekregen.  niks mis mee dus !  bovendien zijn die extra sites ( die groepen )  erg leuk.  een beetje selectief zijn met wat je er op zet en alles is prima !!

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2016 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin,

Veest

Let op: Spelling (deels) uit 1864: v. (-en), wind (uit het lijf).
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01/cali003nieu01_0025.htm

veest

buikwind
Jaar van herkomst: 1458 (WNT )
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/sijs002chro01_01/colofon.php

VEEST

1) Buikwind 2) Muf 3) Scheet 4) Wind
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/VEEST/1

veest

buikwind (toon de herkomst via de etymologiebank)
Gevonden op http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/veest

(Bron)

tenormin
door tenormin Jun 19, 2016 om 19:42
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Haha, edrick3, u bent dan behoorlijk aan het "veesten" geweest. ;-) Had er nooit van gehoord!

Ki
door Kimmie78 - Jun 22, 2016 om 17:53
4 Antwoorden / Vragen

Veel van de video's kun je uitschakelen door inderdaad meldingen uit te zetten, zie het bericht van konijn4.

Verder zal je denk ik niet ontkomen aan reclame video's/berichten, aangezien dat o.a. het verdienmodel van Facebook is.

Ik denk dat je er verder weinig aan kunt veranderen, ik vind het zelf ook vervelend.