ja
door jacbigboss Mar 30, 2012 om 17:01
Elektronica & tv

Fotoboek ???

welke aanbieder heeft de de mooiste fotoboeken althans ook nog betaalbaar er zijn er zoveel zie door de bomen het bos niet meer

1369 5 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Mar 30, 2012 om 17:03
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Toest rechts bovenaan in het zoek veld: "fotoboek" in. Suc6.

ne
door nelly1964 - Apr 5, 2012 om 14:05
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi jacbigboss, Het is inderdaad lastig om tussen alle aanbieders het "bos" te zien. Mijn ervaringen zijn verschillend. Bij een partij als albelli en fotofabriek was ik altijd tevreden. Zij scoren ook best goed in fotoalbum testen. Ik geloof dat topfotoalbum pas geleden een test bij het magazine zoom heeft gewonnen.

Je kan natuurlijk ook zoeken naar fotoboek testen op internet. Zelf heb ik in het verleden wel eens contact gehad met deze website. Zij gaven me toen meteen antwoord op een vraag over softwaremogelijkheden.

jo
door jorisw - Apr 5, 2012 om 15:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Persoonlijk vind ik de boeken van Apple ver boven de rest uitsteken. Daar hangt alleen wel een prijskaartje aan en je moet een Mac hebben.

Hema vind ik een goede tweede.

araatapa
door araatapa - Jun 18, 2012 om 18:34
2 Antwoorden / 2 Vragen

Software downloaden, de fotoalbum samenstellen en thuis afdrukken is snel, maar lukt lang niet altijd even goed, en het papier en de inkt zijn ook niet echt goedkoop. Het ziet er veel professioneler uit als je het via een ontwikkelcentrale doet. Hier vind je een vergelijking van een paar aanbieders van fotoboeken.

mahadma
door mahadma - Jun 18, 2012 om 19:09
11548 Antwoorden / 51 Vragen

@araatapa,

ik denk dat de vraagsteller inmiddels al geslaagd is ............