ri
door riannecopal Jul 1, 2011 om 22:14
Elektronica & tv

Foto's afdrukken

Kan iemand mij een tip geven over een goede afdrukcentrale voor digitale foto's. Heb vorig jaar een vakantie-album gemaakt via HEMA. Was erg goed maar toch wel prijzig. Kon tot vorig jaar gewoon terecht bij een lokale fotozaak. Helaas is hij failliet en ik heb dus eigenlijk geen goed alternatief gevonden.

2738 17 Rapporteer

poltol
door poltol - Jul 2, 2011 om 00:00
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Kan ook bij de HEMA.

Vr.gr. poltol

bouke1966
door bouke1966 - Jul 2, 2011 om 08:03
157 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=poltol schreef op zaterdag 2 jul 2011, 00:00]Hallo,

Kan ook bij de HEMA.

Vr.gr. poltol
TS meld: Heb vorig jaar een vakantie-album gemaakt via HEMA. Was erg goed maar toch wel prijzig.

Vandaar dat ze een ander adres zoek die goedkoper is.

nyhyji80
door nyhyji80 - Jul 2, 2011 om 09:25
235 Antwoorden / 57 Vragen

Hoi Riannec

Kijk eens bij Foto.com hebben wij tot nu toe goede ervaring mee, zowel Fotoboek en als losse foto's .
Suc6 Wil.R

edrick3
door edrick3 - Jul 2, 2011 om 10:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo riannec,

Heb goede ervaring met Webprint: goedkoop, snel en goed verzorgd. Tevens een goede service.

Met vr.gr.

poltol
door poltol - Jul 2, 2011 om 14:51
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=bouke1966 schreef op zaterdag 2 jul 2011, 08:03][quote=poltol schreef op zaterdag 2 jul 2011, 00:00]Hallo,

Kan ook bij de HEMA.

Vr.gr. poltol
TS meld: Heb vorig jaar een vakantie-album gemaakt via HEMA. Was erg goed maar toch wel prijzig.

Vandaar dat ze een ander adres zoek die goedkoper is.

Beste Bouke,

TS vraagt toch om een afdrukcentrale voor digi foto's?
En dat kan dus ook bij de HEMA is niet duur en goed.
Bij onze HEMA kan je er zelfs op wachten, worden afgedrukt waar je bij staat.

Of bij het Kruidvat of AH, maar dan moet je inleveren en een paar dagen wachten op de foto's.
TS komt wel tot een oplossing en vindt heus wel een afdruk mogelijkheid.

Fijn weekend, poltol

birdies
door birdies - Jul 2, 2011 om 14:54
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........TS vraagt toch om een afdrukcentrale voor digi foto's? En dat kan dus ook bij de HEMA is niet duur en goed........

Nog maar een keer dan: Topicstarter vindt de Hema te duur!

mieke474
door mieke474 - Jul 2, 2011 om 15:06
29 Antwoorden / 4 Vragen

hallo,

ik heb erg goede ervaringen met ExtraFilm.nl en Snapfish.nl!

en voor foto canvassen : herinneringenoplinnen.nl

succes!

wa
door walterw - Jul 2, 2011 om 16:33
24 Antwoorden / 0 Vragen

Hema = fujifilm, en die leveren wel kwaliteit. Maar daar betaal je dan ook wat voor. Fotos zijn niet zo duur dus denk dat je gewoon wat moet proberen en kijken of je het goed genoeg vindt.

poltol
door poltol - Jul 3, 2011 om 15:17
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=birdies schreef op zaterdag 2 jul 2011, 14:54]........TS vraagt toch om een afdrukcentrale voor digi foto's? En dat kan dus ook bij de HEMA is niet duur en goed........

Nog maar een keer dan: Topicstarter vindt de Hema te duur!

@birdies, ff goed lezen, is niet waar.
Want TS schrijft immers: Heb vorig jaar een vakantie-album gemaakt via HEMA.

Losse foto's zijn zo wie zo goedkoper en heel vaak in de anbieding, vooral in de vakantie periode.

Vr.gr. poltol

rj
door rjw - Jul 3, 2011 om 17:42
3312 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=poltol schreef op zondag 3 jul 2011, 15:17]
Losse foto's zijn zo wie zo goedkoper en heel vaak in de anbieding, vooral in de vakantie periode.

Vr.gr. poltol

Dat hangt er maar helemaal vanaf hoeveel foto's je in een album laat afdrukken....

poltol
door poltol - Jul 3, 2011 om 17:59
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=rjw schreef op zondag 3 jul 2011, 17:42][quote=poltol schreef op zondag 3 jul 2011, 15:17]
Losse foto's zijn zo wie zo goedkoper en heel vaak in de anbieding, vooral in de vakantie periode.

Vr.gr. poltol

Dat hangt er maar helemaal vanaf hoeveel foto's je in een album laat afdrukken....

@rjw, goed lezen a.u.b. TS zoekt een afdruk mogelijkheid geen fotoboek.

Gr. poltol

menno0
door menno0 - Jul 3, 2011 om 18:46
236 Antwoorden / 42 Vragen

Bekijk de aanbiedingen eens van Pixum.nl
Bij afdrukken zijn de eerste 75 foto's gratis en schitterend afgedrukt met of zonder rand. Na 2 dagen komt de enveloppe thuis met 4 korting bonnen.
Weer 25 foto's gratis of b.v. 5 euro korting op een fotoboek naar keuze.
Korting op Posters en 20% korting op Fotocadeaus

Op de achterkant van de foto staat Fujifilm Crystal Archive Paper Supreme.

Ik ben heel erg tevreden over de natuurgetrouwe kleur en correcte service.

edrick3
door edrick3 - Jul 3, 2011 om 18:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Er zijn natuurlijk meerdere afdrukcentrales en tegenwoordig zijn die allemaal wel goed.
De prijs/kwaliteit verhouding speelt dan mede een rol bij het maken van een keuze.
Volgens mij is Webprint de goedkoopste. Zeker als je meer(dere) foto's laat afdrukken.
De hierboven genoemde Pixum is bv. 2x zo duur voor foto-afdrukken.

Met vr.gr.

ma
door malhy2 - Jul 4, 2011 om 01:47
309 Antwoorden / 13 Vragen

Kijk even hier

http://www.fotovergelijk.nl/foto.php
Webprint komt bij 100 foto's 10 * 15 als goedkoopste uit de bus en de kwaliteit is prima.
Ik heb een canvas van deze firma die er mooi uit ziet en ook niet duur is.

Gr Ed

keysersoza
door keysersoza - Nov 4, 2013 om 18:43
6 Antwoorden / 4 Vragen

Pixum is de meest onbetrouwbare online fotoservice die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ben jarenlang Snapfish gebruiker geweest en met volle tevredenheid. Nu Snapfish er mee ophoudt neemt Pixum het over en probeert de klanten van Snapfish over te nemen. Het volgende is mij gebeurd afgelopen 2 weken.

2 Weken geleden kreeg ik als oud Snapfish (online fotoservice) een mail dat Pixum het gaat overnemen. Deze online fotoservice werkt vanuit Duitsland. Ik kreeg een mail met daarin de aanbieding van een gratis 30 cm fotoposter. Dit was de tekst: Fotoposter cadeau. Test de kwaliteit van Pixum en ontvang een gratis hoogglans fotoposter van 30cm. Jouw kortingscode*: RRRd4-xc8he-rdak9. Ik dacht van laat me dit eens proberen en ben via de link in de mail op de website van Pixum terecht gekomen. Dit is de link daar naartoe: http://www.pixum.nl/product/520.html p_ref=af_snapfish_landingpage_nl&utm_source=snapfish&utm_medium=af&utm_campaign=gratisposter_mail_20131025

Ik een foto geüpload en de kortingscode ingevuld. Dit verliep allemaal prima. Ik kon alleen via ideal, master of creditkaart betalen. PayPal was helaas niet mogelijk. Het bedrag aan korting werd van de rekening afgetrokken en ik moest alleen verzendkosten betalen. Een dag later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was en dat deze verwerkt zou worden. Daarbij stond echter dat ik een foto van 11 cm met een brede witte rand besteld had en dat ik deze geleverd zou krijgen. Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar Pixum met het verzoek dit te corrigeren omdat ik geen foto van 11 cm maar een poster van 30 cm besteld en betaald had via hun eigen kortingscode nog wel. Vandaag kreeg ik een mail dat de foto verzonden was. Helaas de foute foto van 11 cm met witte rand. Kreeg later ook nog een mail als antwoord op mijn mail om hun fout te corrigeren, dat ze dit niet konden terugdraaien. Ik moest het hier maar mee doen.

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Snapfish en dat met grote tevredenheid. Dit was mijn eerste bestelling bij Pixum en ik wordt meteen op deze manier bedondert. Want ik heb er geen andere woorden voor. Maar dit is meteen mijn laatste bestelling geweest. Pixum is uiterst onbetrouwbaar en doet niet wat het beloofd. Kan dus alleen maar aanraden geen gebruik te maken van de zeer slechte online fotoservice Pixum. Gebruik liever een andere.

edrick3
door edrick3 - Nov 4, 2013 om 18:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heel vervelend voor je, maar om nu een oud topic naar boven te halen.....

Zet dit bv. bij Tips.

keysersoza
door keysersoza - Nov 4, 2013 om 20:31
6 Antwoorden / 4 Vragen

Ja zag ik te laat. Maar ik had het ook al ergens anders geplaatst !!! ;-)
Maar kan geen kwaad toch. Iedere optie is goed om een stelletje oplichters kenbaar te maken bij andere consumenten.