van leyden
door van leyden Sep 13, 2015 om 01:50
Elektronica & tv

Geen belspellen, dan ook geen astrospelletjes

Zit me kapot te ergeren aan die astro-bende.
Waarom doet de overheid niks?

Het is toch overduidelijk dat het oplichting is.
Iedereen weet dat en toch komen er steeds meer van die fantasten op de buis.
Doel? kwetsbare personen een poot lichten. dit moet gewoon stoppen!

1206 35 Rapporteer

van leyden
door van leyden - Sep 13, 2015 om 01:56
1289 Antwoorden / 17 Vragen

klik.

Dit bedoel ik dus.
Schandalig!

van leyden
door van leyden - Sep 13, 2015 om 02:18
1289 Antwoorden / 17 Vragen
sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2015 om 07:12
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Maar de wereld wil bedrogen zijn, deze mensen zijn zo transparant als wat, hoe vaker u zich ergert aan die astro-uitvoeringen des te meer geniet u van de mooie uitzendingen als er overgeschakeld wordt naar een andere zender.
Leg u er bij neer dat u niet tot deze doelgroep De links heb ik twee volle seconden bekeken.

van leyden
door van leyden - Sep 13, 2015 om 11:09
1289 Antwoorden / 17 Vragen

"De links heb ik twee volle seconden bekeken".

Moet eventjes fijntjes benadrukt worden dat Sjoppie het helemaal niks vindt.

Mooi, nu wegblijven heh?
.

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2015 om 13:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Verplicht iemand u te kijken? Zie dat zelf nooit.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2015 om 13:04
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt maar ik ben het volkomen met u eens dat dit oplichterij is, echter als dit astro-gedoe verdwijnt komt er wel weer iets onder een andere naam voor in de plaats, zoals het soort pyramidespel dat telkens onder een andere naam verschijnt. Zie het maar als amusement voor diegenen wier doelgroep het is. Die links heb ik niet uitgekeken omdat ik voor die onzin het geduld niet heb.

hutch
door hutch - Sep 13, 2015 om 14:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat ik knap vind, is dat die acteurs/actrices dit alles kunnen doen zonder te lachen.
Het moeten dus wel goede acteurs/actrices zijn.... of figuren met een enorm laag IQ.

En als je hier intrapt, verdien je het ook om belazert te worden.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2015 om 14:30
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Als zij zouden lachen is het met hun loopbaan gedaan.

van leyden
door van leyden - Sep 13, 2015 om 14:58
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 13 sep 2015, 13:02]Verplicht iemand u te kijken? Zie dat zelf nooit.

Nee, hoezo?
Signaleer oplichting en dat meld ik dan.

Als iedereen dat zou doen, zou het gauw afgelopen zijn met die astro_shit.
Zo zijn die belspellen ook aan zijn einde gekomen.

Dan komt er weer wat anders, zeggen ze dan,,,, dan komt er ook weer een nieuw topic

Kwetsbare mensen verdienen het niet om belazerd te worden, dat is mijn opinie.
Ook al helpt dit topic geen bal, toch doe ik het, die oplichting moet gewoon stoppen.

Misschien leest iemand dit wel, die zo nodig moet bellen en bedenkt hij of zij zich.
Dan is het al geslaagd.

reflecs
door reflecs - Sep 13, 2015 om 14:58
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dit topic deed me denken aan een bericht van een tijdje geleden...

van leyden
door van leyden - Sep 13, 2015 om 15:11
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=sjoppie schreef op zondag 13 sep 2015, 14:30]Als zij zouden lachen is het met hun loopbaan gedaan.

Is dat zo?
Jammer dat je nou geen geduld hebt voor een linkie, anders had je kunnen zien wat je allemaal ongestraft kan uitvreten als zelfbenoemd medium. Maar je tijd is kostbaar denk ik.

Waarom zouden ze trouwens niet mogen lachen? Doen ze echt wel hoor, maar daar gaat het ook helemaal niet om, het is oplichting.

van leyden
door van leyden - Sep 13, 2015 om 15:34
1289 Antwoorden / 17 Vragen

"Opleiding tot helderziende".
Triest toch dat de overheid oplichting legaliseert.

Ze weten dat best wel, maar iemand van een uitkering afhelpen is o zo belangrijk. Doel heiligt de middelen, Wanneer begint de opleiding voor terrorist?
Dat daardoor weer andere mensen in de financiele problemen komen is hun probleem, hadden ze maar niet zo kwetsbaar moeten zijn.

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2015 om 15:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Domheid is niet uit te roeien. Bijvoorbeeld duizenden mensen kochten "ingestraald" water van Jomanda. En wat dacht u van de homeopatische "geneesmiddelen"? Duizenden keren verdund middeltje, waar goud voor betaald wordt. En maar klagen dat de zorg zo duur is.

Dus zinloos daarvoor te waarschuwen.

mahadma
door mahadma - Sep 13, 2015 om 16:10
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Als ik al op die programma's terecht kom, hoor ik van het woord: "Goedenavond" nog precies "Goede" daarna staat t'íe of op een ander kanaal of uit.

me
door mein33 - Sep 14, 2015 om 11:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@van leyden,

Ben het helemaal met u eens, maar u weet zelf als de beste dat alleen hier uw ongenoegen kenbaar maken in het geheel geen resultaat zal opleveren.
Naar mijn idee kunt u misschien beter Staatssecretaris S. Dekker aanschrijven over dit onderwerp. Hij heeft omroepbeleid immers in zijn portefeuille.

me
door mein33 - Sep 14, 2015 om 12:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Kom er net achter dat dit soort belazerderij programma's worden uitgezonden bij de commerciëlen en het aanschrijven van de Staatssecretaris hierover zinloos is. ;-((

pino123
door pino123 - Sep 14, 2015 om 16:29
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Je kan alle 'eigen verantwoordelijkheid' wel willen laten uitroeien door de regering, maar krijgen we dan niet weer de verhalen rondom alle regeltjes?

Mensen hebben zelf ook een verantwoordelijkheid, kennelijk wordt deze niet genomen...

zolang er vraag is, zal er aanbod zijn,

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 14, 2015 om 16:43
7195 Antwoorden / 3 Vragen

.De astrospelliefhebbers zullen zeker niet dankbaar zijn als dit tijdverdrijf hen wordt afgenomen.

van leyden
door van leyden - Sep 14, 2015 om 17:38
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Als er eentje zich druk maakt, haasten anderen zich weer om te zeggen dat je dat niet moet doen,
Want?
Het is zinloos, eigen verantwoording, man man man, met weet wel een triljard redenen te verzinnen.

Nou geloof me, het zijn zinloze reacties. Wat kan mij dat nou schelen. dat een ander dat zinloos vindt.

Ik haat die astro-bende tot op het bot, nadat Sylvia Millencamp overleed door die achtelijke praatjes van een of ander medium. Was enorm geshockt, toen heb ik mezelf beloofd om daar altijd tegen te protesteren.

Tuurlijk zullen sommigen dat overdreven en nutteloos vinden, maar niet meer typen hoor, ik weet het al lang, kom liever met een structuele oplossing voor deze oplichterij.

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2015 om 17:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u plaatst het zelf hier bij Discussie. Niet raar vinden dat anderen dan een andere mening zijn toegedaan.

van leyden
door van leyden - Sep 14, 2015 om 17:49
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Want dat is het dus>>> elke vorm van legitimatie van die astro-bende zorgt voor nieuwe aanwas.

Op een gegeven moment is het zo ingeburgerd, zo normaal, dat velen waarde gaan hechten aan die onzin. Steeds meer invloed, doet steeds meer mensen geloven, zelfs de bekende Nederlanders.

Als ik dat (een beetje) kan voorkomen, is de missie al meer dan geslaagd

van leyden
door van leyden - Sep 14, 2015 om 17:56
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 14 sep 2015, 17:45]Maar u plaatst het zelf hier bij Discussie. Niet raar vinden dat anderen dan een andere mening zijn toegedaan.

Vind ik ook niet raar.
Graag zelfs.

Wat is je probleem?

van leyden
door van leyden - Sep 14, 2015 om 18:08
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Iedereen gaat er maar van uit dat kassa forumleden wel beter weten.

Iedereen weet wel beter,of kan beter weten. Niemand twijfelt ook. het is zwart of wit.

Mensen die willen bellen, bellen toch wel. Je hebt een groep gelovigen en ongelovigen en dat zal toch niet veranderen, daarom is dit topic nutteloos.....

Maar dat is niet zo, anders zou die astro-bende op tv niet zo floreren.
Die in de plaats zijn gekomen van de belspellen.
De bewijsbare onzin is ingeruild voor vage. talmende prietpraatjes, maar beiden zijn oplichting.

van leyden
door van leyden - Sep 14, 2015 om 18:13
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Ik weet zeker dat mijn topic door miljoenen mensen gewaardeerd gaan worden en het binnenkort afgelopen is met die astro-bende.

Tenminste, dat zeggen de kaarten en die liegen nooit...

van leyden
door van leyden - Sep 14, 2015 om 18:20
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Iemand voor veel geld leugens op de mouw spelden is een criminele daad.
Ook al probeert de overheid het te legaliseren, maar die zouden terrorisme nog promoten als er munten mee te verdienen viel.

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2015 om 19:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=van leyden schreef op maandag 14 sep 2015, 17:56][quote=tijger1 schreef op maandag 14 sep 2015, 17:45]Maar u plaatst het zelf hier bij Discussie. Niet raar vinden dat anderen dan een andere mening zijn toegedaan.

Vind ik ook niet raar.
Graag zelfs.

Wat is je probleem?

Ik heb geen probleem. Zie die onzin nooit, ook niet de blijkbaar voormalige belspelletjes. Maar als mensen onzin willen geloven, gaan ze hun gang maar. Kerken zitten er vol mee, wordt gelukkig ook minder. Nu nemen ze er iets anders voor in de plaats.

costnix
door costnix - Sep 24, 2015 om 17:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet nog wel een woestijn en een win,olen voor u.

van leyden
door van leyden - Sep 24, 2015 om 18:03
1289 Antwoorden / 17 Vragen

"De kaarten liegen niet".
Hoorde ik van de week toevallig.

Als dat waar is, dan kan elke flapdrol het ook...

Wat zeg ik nou...?

van leyden
door van leyden - Sep 24, 2015 om 18:10
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Misschien omdat ik erop let, die astrobende doet de laatste tijd verwoede pogingen om geloofwaardig over te komen, het ene "bewijs" volgt op het ander. Er wordt behoorlijk wat uit de kast getrokken om elke twijfel weg te nemen, Zaken zijn zaken.

Zouden die mensen nou niet later last van hun geweten krijgen?
Bedoel, ze weten zelf het beste, dat het allemaal flauwekulpraatjes zijn.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2015 om 18:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraag het ze eens.

van leyden
door van leyden - Sep 25, 2015 om 16:07
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 24 sep 2015, 18:20]Vraag het ze eens.

Neuh, ze weten dat ik het ga vragen. (kijkt ernstig naar boven.......aha, weet het antwoord al !)

Goed heh, zonder kaarten.
Want die zouden zeggen dat er twee dingen met hand en tand verdedigd worden>> kinderen en zaken.

van leyden
door van leyden - Sep 25, 2015 om 16:32
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Als je nou denkt dat je een soort medium bent, dan regelen wij wel een cursus om dat commercieel interessant te maken.
Of.
Je gaat je medemens voor de rest van je leven oplichten met valse praatjes, maar dat zal ons een zorg zijn, als de uitkering maar stopt.

Overheid faciliteert oplichting, munten winnen het altijd van moraal.