no
door noot12 Mar 19, 2012 om 07:40
Elektronica & tv

Guide plus van Ziggo komt bijna niet meer binnen

Ik heb nu al een paar weken dat maar een paar zenders door Ziggo worden doorgegeven voor mijn guideplus. dat wisselt en het maakt niets uit of ik dagenlang mijn dvd recoder laat uitstaan om het binnen te laden.
Ziggo is onbereikbaar, wat een verschrikkelijke organisatie is dat toch. kosten zijn 80 cent !!!!!! per minuut en voordat je het bandje doorbent ben je al gauw 5 minuten verder en dan hoor je dat je maar terug moet bellen omdat ze het te druk hebben.
Kan niemand daar iets aan doen...
en weet iemand hoe ik mijn guideplus weer goed krijgt. het ligt niet aan de instellingen (denk ik) want anders zou ik waarschijnlijk helemaal geen zenders binnen krijgen. nu dus nl 1,2,3 en discovery en engeland, maar niet de commerciele. het is net of Ziggo dit expres doet zodat je wel gedwongen wordt om over te stappen op digitaal

4494 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Mar 19, 2012 om 07:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

80 cent per minuut? De helpdesk kost 10 cent per minuut .

Google eens met 'guide plus en ziggo' dat levert veel zoekresultaten op.

henson
door henson - Mar 19, 2012 om 10:38
338 Antwoorden / 36 Vragen
0

voor abonnees die ook telefonie van Ziggo hebben is bellen met Ziggo gratis en ze helpen je uitstekend.....is mijn ervaring van de laatste jaren.
En te denken dat een organisatie dit met opzet doet zodat de klanten naar de concurrent gaan???

valerius-2
door valerius-2 - Mar 19, 2012 om 12:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Als ik het verhaal van TS leest is het wel warrig.Ik kan hier echt niet uit herkennen wat er werkelijk aan de hand is.

aurora1
door aurora1 - Mar 19, 2012 om 17:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dag noot12,

Voor zover ik weet doet Ziggo niets meer dan de signalen doorgeven die ze binnenkrijgen voor Guide Plus, kijk maar eens op die site en dan bij zoeken intikken: guide plus. Je zou eens kunnen proberen om het opnieuw op je recorder in te stellen met je postcode e.d., hoe dat te doen staat in de gebruiksaanwijzing van je apparaat. Het gastkanaal zal Eurosport zijn. Bij mij werkt het overigens gewoon en wordt (bijna, geen BBC) alles binnengehaald (oudere Panasonic dvdr). Ik gebruik het verder niet. Ik heb nog analoog van Ziggo.

vr.gr.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Apr 11, 2012 om 16:13
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo lezers,

Ziggo geeft alleen het signaal door van Guideplus. Wij oefenen geen invloed uit op deze diensten, en bieden er dus ook geen ondersteuning voor. Voor hulp verwijs ik je door naar de betreffende leverancier van deze dienst.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer