ar
door aryl Oct 7, 2007 om 18:42
Elektronica & tv

Ik ben weer iets wijzer

Hallo het was de eerste keer dat ik een vraag op kassa heb gezet

allemaal bedankt voor de reaktie ik weet nu dat ik niet zo n duur ding moet aanschaffen .een ieder bedankt Anne

268 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 7, 2007 om 19:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

mooie conclusie maar wel reageren bij de vraag die u had gesteld. Zo houden we hier het overzicht.

groetjes , labswans

ve
door verwijderd - Oct 7, 2007 om 19:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de gestelde vragen niet meer kunt terug vinden, bij deze:
Ga naar, als je bent ingelogd, naar 'Mijn Pagina' daarna kies je 'Mijn vragen' en daar kan je kiezen tussen Onbeantwoord of Beantwoord, dit zijn de vragen die je zelf hebt gesteld.

De Optie 'Voor mij interessante vragen' daar komen de vragen in die gesteld worden door andere en waarvan jij in je profiel de kennisgebieden hebt aangegeven.

Zo heb je dus de mogelijkheid om op je eigen vragen een respons te geven en/of meer duidelijkheid te verschaffen.

Succes verder en groet,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Oct 7, 2007 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

aryl@ het kan nog gemakkelijker hoor en meer nieuwelingen maken deze "fout". U kunt uw reactie gewoon plaatsen als reactie bij een antwoord dat u kreeg op uw oorspronkelijke vraag. Dan is het thuis te brengen. Jammer dat dat niet even door mijn collegae werd gemeld. Welkom op de site.