helma66
door helma66 Mar 10, 2009 om 02:52
Elektronica & tv

Inloggen"mijn tele2"lukt niet, kan geen specificaties bekijken...

Hallo allemaal,


Ik wilde vandaag even inloggen op tele2, maar zag dat één en ander veranderd was!


Ik kon dus niet mijn rekening online bekijken, zoals voorheen...dat wil zeggen de specificatie met de gebelde nummers.


Ook de nieuwe rekening online met registratie lukte niet, er werd om een accountnummer gevraagd en god weet hoe ik daar aan moet komen..volgens het voorbeeld staat dat op de digitale nota? Helaas niet op de mijne dus kan ik mijn specificaties niet bekijken....


Zijn er andere mensen die dit ook hebben? Zo ja kunnen jullie mij vertellen wat en hoe ik dit voor elkaar krijg...


Vast hartelijk bedankt voor positieve reacties,


groetjes Helma

2835 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

birdies
door birdies - Mar 10, 2009 om 04:48
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Ik gebruik zelf geen Tele2, maar als ik naar het inlogscherm van rekening online ga, zie ik dat er gevraagd wordt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Nergens lees ik een vraag om  een accountnummer.
https://webpresentment.uni2.se/?locale_id=392

Een klant- en accountnr. zullen ongetwijfeld vermeld staan in brief die je ooit ontvangen hebt na je aanmelding bij Tele2.
Of kijk eens bij je bankafschriften.



helma66
door helma66 - Mar 10, 2009 om 05:45
8 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hallo,


Aan de linkerkant staat, registreren en daar gaat het fout.


Er wordt ook aangegeven dat de gegevens via mail zijn verstuurd...Ik heb dus niks ontvangen want alle tele2 mail gaat direkt in een map...


Maar bedankt voor het meedenken.


groetjes helma

birdies
door birdies - Mar 10, 2009 om 05:49
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Als je altijd al gebruik maakte van 'rekening online' hoef je niet opnieuw te registreren, lijkt mij.


aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2009 om 07:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dag helma66, Uw klantnummer en accountnummer moeten m.i. te vinden zijn op een tele2 factuur, of in de brief die uw aanmelding bij tele2 bevestigde, anders mogelijk ook nog bij Mijntele2 waar al uw gegevens staan. Voorzover ik het begrijp ontvangt u pas een mail met nieuw wachtwoord e.d. voor het online de rekening bekijken na het registreren.


vr.gr.

birdies
door birdies - Mar 10, 2009 om 09:40
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Aurora, ze maakte altijd al gebruik van 'rek. online', dan hoef je niet opnieuw te registreren. Vandaar dat ze hier ook geen mail voor heeft ontvangen.
En de Tele2 factuur kan ze niet bekijken, want die staat online! Dat het wel eens in de brief zou kunnen staan, stond er al als reaktie.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer