sh
door shanti Feb 1, 2019 om 20:18
Elektronica & tv

Is dit bij iedere provider zo

Zojuist de afrekening van mijn mobiel abbonement van t-mobile ontvangen. Staat onderaan de factuur>>Aanpassing maandkosten als gevolg van inflatie T-Mobile past jaarlijks in januari de maandkosten van je abonnement aan als gevolg van inflatie. Het inflatiepercentage wordt bepaald door het CBS. Voor 2018 is het vastgesteld op 1,7%. Je maandkosten worden per januari 2019 met dit percentage verhoogd. Kijk voor meer informatie op t-mobile.nl/inflatiecorrectie<<. Is dit normaal als je een 2 jarig vast telefoon abbonement heb afgesloten.

1082 5 Rapporteer

Thijs12
door Thijs12 - Feb 1, 2019 om 20:34
549 Antwoorden / Vragen

Ja, tenminste bij tele2 is dat ook zo. Daar staat het in de voorwaarden. Dus zoek ze op en lees het na.

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2019 om 20:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of dit bij iedere provider zo is, geen idee. Ik heb echt geen zin alle algemene voorwaarden van alle providers door te lezen. En wat schiet u met het antwoord op? U zit tenslotte maar bij één provider.

Maar toen u dat abonnement afsloot, hebt u algemene voorwaarden gekregen. Ik zou zeggen, lees ze eens door en u weet of ze in hun recht staan.

diumenge
door diumenge - Feb 1, 2019 om 21:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Is niet bij alle providers zo nee, maar bij T-Mobile kennelijk wel.

sh
door shanti - Feb 4, 2019 om 12:48
3 Antwoorden / 4 Vragen

Dank je wel voor alle reacties...

Shanti