qa
door qanato Apr 24, 2004 om 00:17
Elektronica & tv

Jamo Speakers defect

Ik heb twee JAMO POWER 355 speakers. Deze functioneren nog, alleen is er een met een defect waarvan de bass-speaker gescheurd/deels de conus mist. En bij beide bass-speakers zijn de 4 ophangpunten aan slijtage onderhevig. Na navraag bij www.jamo.nl is mij verteld dat die speakers niet meer verkocht worden en dus ook geen onderdelen. Nu is mijn vraag weet iemand een adresje voor die onderdelen of een goeie oplossing. Alvast bedankt. 

1651 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jw
door jwthomassen - Apr 24, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

het probleem is waarschijnlijk ontstaan door overbelasting van de speakers dus moet je ook eens naar het vermogen van de versterker kijken en de weerstand 4 of 8 ohm


als je nieuwe bas speakers zou willen in je jamo kast kun je altijd zoeken bij een zelfbouw leverancier of een elektronica onderdelen shop hier zijn altijd gelijkwaardige speakers te krijgen


maar echt goed zal het nooit meer klinken nieuw kopen is beter


 

j.
door j.f. - Jun 5, 2012 om 14:49
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas, bovenstaande is maar al te waar.
Men dekt elkaar openlijk of subtiel, al zal er hier en daar wel een uitzondering zijn.
Ik ben zelf onlangs met een klacht nota bene door de organisaties eindeloos doorverwezen tot ik weer bij de eerste uitkwam. Ook geven de medewerkers bij enkele organisaties tegenstrijdige adviezen.
Hier is nog heel wat te doen en een goede aanpak zou de kosten in de zorg m.i. stevig terugbrengen.

wi
door wielstappers - Jun 5, 2012 om 22:10
18 Antwoorden / 8 Vragen
0

ik had een klacht ingediend bij het ziekenhuis Maastricht die ons tot drie maal toe voor niets naar het ziekenhuis liet komen op een afspraak aangekomen konden zij niet behandelen en hebben wij 3 X 130 km gereden met de auto, hiervoor wilde ik een compensatie daar de benzine prijzen nu zo hoog zijn, zij hebben wel geageerd en verteld dat zij het door zouden sturen naar hun juridische dienst nu na drie weken heb ik nog steeds geen reactie van hun ontvangen en vrees ik dat het in de doofpot is gestopt

op
door opf - Jun 5, 2012 om 22:58
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

De procedure na het indienen van een klacht bij een regionaal tuchtcollege vraagt om een lange adem. December 2010 hebben wij een drievoudige klacht ingediend bij het regionaal medisch tuchtcollege. Na schriftelijk hoor en wederhoor, waarbij het de betreffende arts ongehoord vaak uitstel kon aanvragen, heeft er uiteindelijk op 23 maart 2012 een tuchtzitting plaatsgevonden. De arts had duidelijk de zaakjes niet voor elkaar. De arts heeft op twee punten "bekend". Op 10 mei 2012 kregen we het bericht dat de klacht op alle punten is afgewezen. De beslissing is toegelicht door het college. Wat blijkt!!!!!!
De feiten zijn niet correct weergegeven. De arts krijgt, buiten de klacht om de opmerking dat het medisch dossier niet klopt en dat hij er in het gevolg beter zijn aandacht aan moet besteden.
Onderdelen van de klacht worden afgewezen, omdat daar niets van terug te vinden is in het medisch dossier. De antwoorden tijdens de tuchtzaak die de arts vrijpleiten worden WEL gebruikt. De antwoorden die in het nadeel van de arts werken worden NIET gebruikt.
Daar waar twijfel ontstaat, krijgt de arts per definitie gelijk.
Onze advocaat heeft de aantekeningen van de griffier opgevraagd. Die kunnen nog niet geleverd worden, want die zijn nog niet uitgewerkt en dat kan nog wel een week of zes duren. Met andere woorden het college heeft geen gebruik gemaakt van de aantekeningen van de griffier om tot een oordeel te komen.
En dat terwijl tuchtzittingen plaatsvinden in een gerechtsgebouw!!!!

Is het in deze tijd van bezuinigingen dan niet verstandiger dergelijke colleges op te doeken. Dat scheelt heel veel tijd, geld en teleurstellingen.

op
door opf - Jun 9, 2012 om 16:04
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Tot mijn grote verbazing wordt er niet of nauwelijks gereageerd op het artikel "Weinig vertrouwen in afhandeling zorgklachten".
Dit geeft mijns inziens aan dat eenieder die klachten heeft over de zorg in Nederland wijselijk zijn mond houdt en de klacht naast zich neerlegt.
Hoe kan het toch zijn dat we in dit land, waar zo gehamerd wordt op de rechten en plichten, waar je als je een ander onrecht aandoet je aan de hoogste boom opgehangen wordt, je bij een medisch falen altijd maar in de hoek geschopt wordt.
Is dit een elitaire vorm van het ons kent ons verhaal?
Ik ben al lang niet meer verbaasd over de verhalen waarbij een arts over een bureau heen getrokken wordt, omdat deze weigert in te gaan op de klacht van de patiënt.
Ze vragen er dan ook zelf om.
Ik weet het nu wel. De eerste de beste medicus die mij met de pijn laat lopen, maar wel iedere keer een ander verhaal ophangt, die weet ik te vinden.
Dan komt het spreekwoord "Boontje komt om zijn loontje" aan de orde.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

Wi
Wilkik - Jun 10, 2024 om 18:45
Winkels & webshops

Als ik een pakket wil weigeren, hoe doe ik dat?

Ik heb een bestelling gedaan bij Delira. Maar ben erachter gekomen, dat het waardeloos is, dus ik wil het weigeren Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer