Kan de NPO start/plus app eindelijk verbeterd worden?
Kunnen jullie de NPO aanspreken op hun waardeloos werkende NPO plus app?
Op diverse sites klagen mensen hierover en ik ben daar eentje van.
Ik betaal iedere maand 2,95 voor iets dat constant vastloopt en hapert.
Heel vervelend als je series wilt kijken of programma gemist.
Ik begrijp werkelijk niet waarom men bij de NPO niet in staat is om een goed werkende app te maken voor de vele abonnees.
Iedereen klaagt hierover.
Ik hoop echt dat Kassa hierin iets kan betekenen.
Kijk voor alle reakties maar eesn op nl.trustpilot.com.
ik lees daar dat andere meerdere malen de NPO erop hebben aangesproken maar dat er gewoon helemaal niets aan wordt gedaan!!
Diete Kits
App verwijderen en opnieuw downloaden wil nog wel eens helpen.
https://www.gratistabletonline.nl/npo-start-storing/
https://duckduckgo.com/?q=NPO+start%2Fplus+app+hapert+&t=h_&ia=web
dit heb ik al tig keer gedaan en het helpt helemaal niets
Dit panel kunnen er weinig aan doen. Maar u kunt bellen, 035-6775755 of contacten met: (hoop dat het me lukt):
https://service.npo.nl/onderwerp/contact
Er mankeert hier weer van alles aan de site.
Toen ik mijn antwoord plaatste, was er nog geen enkele andere beantwoorder.
Klopt @sira, toen ik het plaatste was het ook nog kaal. Ach, we raken er inmiddels toch aan gewend? Ook dat ik veel minder antwoorden geef? Haha. Heeft immers weinig zin.
De meeste antwoorden worden toch niet gelezen ;-))
Dat is inderdaad nog demotiverender.
U zit nu op het forum, hier antwoorden uitsluitend vrijwilligers en hebben niets met Kassa te maken.
Kunt u uw klacht niet beter bij de NPO indienen?
Onze klantenservice is maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur bereikbaar op het nummer 035-6775755
Plaats anders uw klacht hier: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/npo/details?companyId=b8ff0509-027c-45f4-9b37-6f267604b798
ok , bedankt, dat wist ik niet, ik zal het elders plaatsen
Graag gedaan
@Diete, u hoeft het niet elders te plaatsen hoor, hoor. Gewoon de doorgegeven telefoonnummer(s) of NPO te contacten.
inmiddels gedaan en ook een reactie gehad. Nog niet uitgeprobeerd, maar ik hoop dat het werkt. Ben wel blij met de snelle reactie van de NPO
Dat soort problemen kunnen natuurlijk ook aan het gebruikte apparaat liggen, is dat een beetje een up to date apparaat?
Henk, het is een gloednieuwe Ipad, dus daar ligt het niet aan. Het gaat dus om de app op mijn ipad, die hapert
Helder. Dan zul je de update van de software af moeten wachten.
Gebruikt een UTP kabel dan is er een vaste verbinding. Sluit deze aan op het netwerk ingang van de tv en modem.
Open instellingen op uw tv ga naar internet kies geheugen wissen.
Reset het modem trek de stekker uit het stopcontact wacht 1 minuut steek de stekker opnieuw in het stopcontact.
Het modem start opnieuw op. Wanneer het opstarten klaar is start de app opnieuw.
het gaat om mijn Ipad en niet om de tv. daar werkt het goed
Verwijder de app en installeer deze opnieuw.
zet een backup terug op de iPad de vorige versie.
sluit apps die op de achtergrond draaien.
Welke app?
SmartTV? Mobiel? Tablet?
En hoe hoe oud is dat apparaat?
En met een paar miljoen gebruikers zegt het aantal klachten op trustpilot niet zo veel. Dat ga je namelijk voor elke dienst vinden, ook die waar je zelf wel goede ervaringen mee hebt.
Het betreft mijn nieuwe Ipad en de NPO start of Plus app. Ik betaal 3 euro per maand, wat niet veel is, om series te kijken of programma gemist. Maar op deze manier is het echt niet leuk meer. Voorheen ging het redelijk maar nu is het standaard mis.
En is alles up to date op je iPad? En ik begrijp dat hij voor jou nieuw is, betekent dat het ook daadwerkelijk een recentelijk model is?
Sowieso weet ik dat de laatste iPadOS update vaak voor problemen kan zorgen als hij net uit is. Je wil niet weten hoeveel apps problemen kregen toen iOS/iPadOS 13 werd gereleased.
En je hebt al uitgesloten dat het aan de verbinding ligt?
Zekers!! Normaal gesproken schrijf ik niet zo snel een klacht op internet, maar nu....na weken van gedoe en oplossingen zoeken en niet weten waar het van komt, lees ik de reviews en toen dacht ik: misschien ligt het niet aan mij maar aan de app van de NPO? alle andere apps werken goed en haperen niet. we hebben een goede internetverbinding, goede wifi etc etc etc...
Kijk je NPO start via telefoon of tablet, of direct op de smart TV?
Ik kijk op de laatste manier en dat gaat prima!
Piet, ik kijk lekker op de bank op mijn Ipad met oortjes in. Manlief houdt niet van series, haha, en zo hoeft hij niet "mee te genieten". Maar het is wel een goede tip. Ik kan in mijn eigen (studeer) kamer op de tv kijken. maar dat vind ik minder gezellig en het moet toch ook gewoon werken op mijn Ipad??
Ik gebruik NPO op mijn PC en dat werkt goed. De app gebruik ik vrijwel nooit want die draait op een iPad uit 2013 ... wordt niet meer ondersteund. Ik ben tevreden met NPO op de PC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tarieven domeinnaam
Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer