Klacht indienen
Ik heb op 27 november 2018 gebruik gemaakt van een cash back actie van Samsung.
Binnen een paar dagen kreeg ik bericht dat mijn aanvraag goedgekeurd was en dat ze uiterlijk binnen 6 weken het geld zouden overmaken.
Inmiddels heb ik al 2x een mail gekregen dat ze uitbetaling van de cashback uitstellen door overweldigend succes.
Nu zou het geld begin februari 2019 gestort worden.
Ik vind het misleidend en niet normaal dat samsung zo met hun clienten omgaat.
Ze maken reclame met een cashback, keuren het goed, maar betalen niet uit!!
Oké, dat kan op onderstaande sites, succes:
Klachtkompas.nl
Klacht.nl
@diumenge. Da's een goeie. ;-)
Hallo A.VanSoelen ,
Klacht indienen
Met vragen, opmerkingen of klachten over de Actie kan een ieder zich wenden tot de klantenservice van Samsung via het adres en telefoonnummer zoals vermeld in de Bijzondere Actievoorwaarden. De klantenservice is ook bereikbaar via telefoonnummer 088 - 9090100 .
bron :Samsung.com
Plaats ook een klacht op het forum van Samsung , klik op de rode regels .
https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/bd-p/nl-welcome-info
U bent niet de enige ,
https://www.klacht.nl/samsung/
Ik krijg de indruk dat Samsung door het overweldigend succes druk bezig is met uitbetalen en dat u er uitgerekend in februari aan te pas komt. Wacht het nog even af.
U bent geen klant van Samsung. U hebt een Samsung apparaat gekocht.
Op zich waar maar het is wel een actie van Samsung
Ik vind het misleidend en niet normaal dat samsung zo met hun clienten omgaat.
Wel, ze schrijven u tot 2 keer zelfs dat u uw geld krijgt maar.... wegens overweldigd succes enz. U krijgt uw geld, alleen wat later. U heeft toch niet om cash back iets van Samsung gekocht?
Je kunt overal een klacht dumpen, maar je cashback zul je daarmee niet eerder op je rekening krijgen.
maar betalen niet uit!!
Ze betalen wel uit, alleen door grote drukte wordt het wat later.
Wegens enorm suc6 moet Samsung nog ff sparen om alle mensen te kunnen uitbetalen. Dus nog ff geduld a.u.b.;-)
En wie weet hoeveel aanbiedingen u op uw e-mailadres krijgt, da's niet misleidend maar slordig zoals u met uw gegevens omgaat.
De afhandeling van akties met Cashbacks van Samsung en meerdere bedrijven wordt uitgevoerd door een bedrijf in Maastricht.Het zal daar wel druk zijn door de feestdagen.Maar wat zit je te klagen en hoezo misleiding, je krijgt je geld toch een paar weken later dan gepland? Wat was je vraag ? Voor klagen moet je naar Jeruzalem.Daar hebben ze speciaal voor een muur gebouwd voor klagers.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer