a.
door a.vansoelen@home.nl Jan 21, 2019 om 19:21
Elektronica & tv

Klacht indienen

Ik heb op 27 november 2018 gebruik gemaakt van een cash back actie van Samsung.
Binnen een paar dagen kreeg ik bericht dat mijn aanvraag goedgekeurd was en dat ze uiterlijk binnen 6 weken het geld zouden overmaken.
Inmiddels heb ik al 2x een mail gekregen dat ze uitbetaling van de cashback uitstellen door overweldigend succes.
Nu zou het geld begin februari 2019 gestort worden.
Ik vind het misleidend en niet normaal dat samsung zo met hun clienten omgaat.
Ze maken reclame met een cashback, keuren het goed, maar betalen niet uit!!

1922 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jan 21, 2019 om 19:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

Oké, dat kan op onderstaande sites, succes:

Klachtkompas.nl

Klacht.nl



tenormin
door tenormin Jan 21, 2019 om 19:56
16840 Antwoorden / 108 Vragen

@diumenge. Da's een goeie. ;-)

aurora1
door aurora1 - Jan 21, 2019 om 19:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Dank u voor de mededeling, maar op dit forum worden geen klachten behandeld.

marita5
door marita5 - Jan 21, 2019 om 19:35
11521 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo A.VanSoelen , 

Klacht indienen


Met vragen, opmerkingen of klachten over de Actie kan een ieder zich wenden tot de klantenservice van Samsung via het adres en telefoonnummer zoals vermeld in de Bijzondere Actievoorwaarden. De klantenservice is ook bereikbaar via telefoonnummer 088 - 9090100 .

bron :Samsung.com 

Plaats ook een klacht op het forum van Samsung , klik op de rode regels .

https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/bd-p/nl-welcome-info 

U bent niet de enige , 

https://www.klacht.nl/samsung/

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 21, 2019 om 19:42
7199 Antwoorden / 3 Vragen
4

Ik krijg de indruk  dat  Samsung door het overweldigend succes druk bezig is met uitbetalen en dat u er uitgerekend in februari aan te pas komt. Wacht het nog even af.

ne
door neodutchio - Jan 21, 2019 om 19:47
5157 Antwoorden / 12 Vragen
1

U bent geen klant van Samsung. U hebt een Samsung apparaat gekocht.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 21, 2019 om 21:30
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Op zich waar maar het is wel een actie van Samsung

ne
door neodutchio Jan 21, 2019 om 21:52
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Ik vind het misleidend en niet normaal dat samsung zo met hun clienten omgaat.

tenormin
door tenormin - Jan 21, 2019 om 19:50
16840 Antwoorden / 108 Vragen
2

Wel, ze schrijven u tot 2 keer zelfs dat u uw geld krijgt maar.... wegens overweldigd succes enz. U krijgt uw geld, alleen wat later. U heeft toch niet om cash back iets van Samsung gekocht?

Lsk520
door Lsk520 - Jan 21, 2019 om 20:58
827 Antwoorden / 2 Vragen
4

Pas je forumnaam aan, of volg een les internetveiligheid......

Cookies
door Cookies - Jan 21, 2019 om 21:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Je kunt overal een klacht dumpen, maar je cashback zul je daarmee niet eerder op je rekening krijgen.

maar betalen niet uit!!


Ze betalen wel uit, alleen door grote drukte wordt het wat later.

gerbera
door gerbera - Jan 21, 2019 om 22:05
7368 Antwoorden / 14 Vragen
3

Wegens enorm suc6 moet Samsung nog ff sparen om alle mensen te kunnen uitbetalen. Dus nog ff geduld a.u.b.;-)
En wie weet hoeveel aanbiedingen u op uw e-mailadres krijgt, da's niet misleidend maar slordig zoals u met uw gegevens omgaat.

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 22, 2019 om 09:44
509 Antwoorden / Vragen
0

De afhandeling van akties met Cashbacks van Samsung en meerdere bedrijven wordt uitgevoerd door een bedrijf in Maastricht.Het zal daar wel druk zijn door de feestdagen.Maar wat zit je te klagen en hoezo misleiding, je krijgt je geld toch een paar weken later dan gepland? Wat was je vraag  ? Voor klagen moet je naar Jeruzalem.Daar hebben ze speciaal voor een muur gebouwd voor klagers.

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2019 om 10:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Zou even m'n gebruikersnaam veranderen.
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

En die cashback komt er echt wel. ;-)

aurora1
door aurora1 - Jan 22, 2019 om 12:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Nog eventjes geduld hebben. Om zoveel dagen gaat het toch niet?
Bovendien wordt u keurig op de hoogte gehouden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

mooimeisje_25395
mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan 
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet 
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt 
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan 
maar geen antwoord Lees meer