Klantvoordeel t-mobile
Ik heb sinds 20 mei interactieve tv internet en bellen van t-mobile. Ik heb dan ook op die datum mijn mobiele abonnement bij hun afgesloten. Dit omdat ik dan klantvoordeel krijg. Zou sneller internet korting op de factuur krijgen extra tv zenders.
Ik ben al sinds het begin ermee bezig dit te regelen. Na veel heen en weer gebeld gemaild. Te hebben..
Op de mailtjes sturen ze een bericht dat standaard is dat ik het zelf moet regelen in my t-mobile. Dit lukte niet omdat er een interne storing is.
Nu heb ik steeds storing met mijn interactieve tv. Ik hoop dat dat door de snelheid die verhoogt word door het klantvoordeel dit te verminderen.
Er is ook een monteur geweest. Die heeft alleen de modem vervangen. Niet de tv kastjes doorgemeten. Nu is het zelfs erger.
Ik heb op 27 mei een mail met ingebrekestelling opgestuurd. Antwoord je moet het via my t-mobile regelen . Verder geen reactie hierop..
Mijn vraag het klantvoordeel werkt nog steeds niet.
De 14 dagen in mijn Ingebrekkenstelling mail zijn afgelopen. Ik ben ontevreden over de kwaliteit ,het gebruiksgemak en vorm geving. En zeker het steeds haperen van de tv.
Kan ik nog van mijn complete pakket af en mijn mobiele abonnement. Nu het klantvoordeel niet werkt.
Vreemd...ik heb al sinds de overname van Vodafone Thuis abbo van T-Mobile met TV en internet maar heb nog nooit problemen gehad.
Heb je al op hun forum gekeken?
https://community.t-mobile.nl/
Wel onlangs een "foutje " in mijn abbo hersteld zag ik...hoefde ik niets voor te doen. ;-) (zie fig.boven)
Kunt u niet inloggen bij Mij T-mobile thuis, waar gaat het dan fout?
U heeft nu TV storingen, hoe was dat voor 20 mei voordat u overgestapt was naar t-mobile?
Goedendag ik had telfort en nagenoeg geen storingen ben overgestapt omdat er sprake was van verwijderen zenders die ik altijd kijk.
Ik kan wel inloggen maar mijn abonnementen worden niet gekoppeld
Je hoopt dat door het klantvoordeel je snelheid wordt verhoogd? Had je daar voor ook tv van T-mobile en is het na de verandering slechter geworden? Er van af kunnen omdat klantvoordeel niet werkt? Klantvoordeel is toch gewoon een woord voor korting. Je moet met hun in goed gesprek gaan, je mijn T-mobile moet werken, je TV moet goed werken, eventuele beloofde internetsnelheid verhoging moet toegepast worden en je klantvoordeel korting moet toegepast worden op je rekening. Stuur ze aangetekend een ingebrekestelling waarin deze punten allemaal benoemd zijn, geef ze een redelijke termijn om dit op te lossen. Waarbij je aangeeft dat je indien er niet voldaan wordt aan deze voorwaarden je je contract zonder kosten boetevrij wilt beëindigen. Daarna ligt de bal bij hun.
Ik had telfort. Toen werkte alles goed. Nu ligt het ineens aan mijn powerline. Ja want die is niet van hen. Ingebrekkenstellimg reageren ze op je kan de klantvoordeel aanzetten via my t-mobile. Vet veel storing op de tv. Voor mij nooit geen t-mobile meer kan alleen met een boete opzeggen
Ik las op de community dat het vooral ging om nieuwe kastjes(6 juni) waar problemen mee waren.
Misschien toch even doorbijten en ze de kans geven dit voor je op te lossen.
Zoals ik al eerder zei ik heb nooit storingen of problemen met ze, ook niet mobiel.
T-mobiel is samen met Tele 2 gegaan zoals iedereen weet zullen ze het net van tele 2 gebruiken wat al een puinhoop was dus er staat je nog genoeg te wachten.
Behulpzaam zijn ze zeker niet want T-mobiel word gewoon met de zelfde ellende mee gezogen.
Ik heb geen problemen met T-Mobile, ik ben al een aantal jaren klant zowel met mobiel als vast internet thuis + tv + bellen. Misschien dat er nu problemen ontstaan door de fusie tussen T-Mobile en Tele2? Ik hoop het niet...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?
Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer
Instelling WTW unit
De WTW unit is geplaatst naast een cv die de vloerverwarming en het tapwater verzorgt. We hebben een huurwoning sinds 5 jaar en al net zo lang problemen met de atmosfeer in huis, Het stinkt heel vaak; het is vaak kurkdroog; het tocht; het ene moment is het koud en dan weer warm. Wie kan mij helpen, via de woning stichting en de installateur wordt ik het bos in gestuurd. Het gaat om een Zehnder wtw ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer