efclem
door efclem Dec 11, 2023 om 16:27
Elektronica & tv

Koelkast defect, 3 weken wachten op reparatie

Hallo,
Op maandag 4 december begon mijn koelkast enorm te brommen, ik heb dit aangemeld bij het bedrijf die mijn keuken en dus ook de koelkast heeft geinstalleerd. Dit bedrijf heeft de storing bij AEG gemeld en ik zou daar over terug gebeld worden. Ik heb vrijdag 8 december zelff maar eens gebeld en krijg te horen van electrolux (de reparatie dienst van AEG) dat ze 27 december wel langs komen, ze hebben het druk. Ik heb dus geen koelkast tijdens de feestdagen en ik heb dat apparaat ook nog eens nodig voor mijn medicijnen.

Met de vraag of het niet sneller kan, met de mededeling dat ik al mijn eten uit de vrieser heb weg kunnen gooien en dat ik de machine gewoon nodig heb krijg ik als antwoord "we gaan ons best doen"

Wat moet je hier nu mee? Ik heb 5 apparaten van AEG gekocht en verwachte toch wel een redelijk support.
Met vriendelijke groet
Erik.

1216 5 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Dec 11, 2023 om 16:36
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Met 18.000.000 inwoners in NL en een drukke decembermaand, met vaak personeelstekort, verwondert het mij niet dat er wachtenden voor u zijn.  Wat uw medicijnen betreft, er zal vast wel een aardige buur zijn, waar u de medicatie in de koeling kunt leggen. Wellicht kunt bij een kringloop een nood kast op de kop tikken.

Beps
door Beps - Dec 11, 2023 om 16:37
75 Antwoorden / Vragen

Kijk eens op Facebook bij je in de buurt of iemand je tijdelijk kan helpen om toch iets te hebben voor je medicijnen en de feestdagen. Geen Facebook! Maak een account aan en kijk of er weggeefsites in je buurt zijn zet hier je vraag neer, en anders vraag je het via Marktplaats.

Als je geholpen bent kun je dat account weer weg doen.

Ik schrijf dit voor de haters van Facebook, want daar kun je op wachten.

Ook kan je het via de supermarkt in je buurt proberen, hang er een briefje neer met je vraag of iemand een koelkast heeft.

Maar we kunnen AEG niet dwingen om sneller te werken, dus dan dit je opties.

sira
door sira - Dec 11, 2023 om 16:38
2341 Antwoorden / 24 Vragen

Hoe oud is de koelkast? Is repareren het nog wel waard?

Informeer bij een plaatselijke leverancier naar een mini koelkast, bent u in ieder geval gered met de medicijnen.
Blokker heeft er eentje in de aanbieding (€ 53,80). Geen Blokker in de de buurt, bij Bol kost dezelfde € 55,95, met een beetje geluk heeft u hem morgen of overmorgen in huis. Kijk anders op de site van Bol naar een iets grotere en duurdere, die u in de zomer voor dranken kunt gebruiken.

Thecla58
door Thecla58 - Dec 11, 2023 om 16:50
854 Antwoorden / 3 Vragen

Uhmmmm,

ik zal wel simpel wezen...maar zet je je koelkast uit enkel en alleen vanwege het feit dat hij bromt?? Of heeft de koelkast zichzelf uitgeschakeld?

Je hebt je eten uit de vriezer weg kunnen gooien? Dat krijg je ervan als je een koelvriescombinatie hebt (gemakshalve neem ik dat even aan).

Mijn tip... steek de stekker, als je die eruit gehaald hebt, er weer en et voilà je hebt met de komende weken een werkende koelkast.