cl
door cluwie Oct 6, 2005 om 20:27
Elektronica & tv

Koop nooit een Philips dvd-recorder

Wil alleen maar waarschuwen dat wanneer er een reparatie moet worden gedaan, je hem 6 weken kwijt bent en dan mag je heel blij zijn dat je hem gerepareerd terug krijgt en onbeschadigt, ook dat is een feit dat hij vol met krassen terug komt en gereparrerd Dus niet Bedank E-caire in Duiven Weet iemand het adres van E-caire in Duiven ??? Laat het even weten svp

655 6 Rapporteer

ricardow
door ricardow - Oct 6, 2005 om 21:43
202 Antwoorden / 7 Vragen
brynnar
door brynnar - Oct 6, 2005 om 21:57
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Cluwie, weet je zeker dat je de naam goed hebt overgeschreven. Ik kan nergens een bedrijf E-caire vinden. En ik heb toch behoorlijk wat bronnen geraadpleegt.

Brynnar

sunset_1
door sunset_1 - Oct 7, 2005 om 12:06
265 Antwoorden / 22 Vragen

leren typen: www.e-care.nl . Wat was je idee met het adres van die lui? Knokploegje langs ofzo? Doen al langere tijd zaken met E-care voor Philips-reparaties (oa. Senseo) en eigenlijk niet echt veel problemen. Al gebeld?

se
door sebastian - Oct 7, 2005 om 12:47
13 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb ook een Philps DVD recorder (stand-alone) die -naar later bleek- bij aanschaf al een softwarematige fout had. De upgrade DVD werkte niet dus recorder via BEGECO in Nuth laten opsturen ter vervanging van de flashrom. Reparatie was gratis (viel onder de coulance van Philips wegens mankement bij productie) maar moest wel € 30 betalen wegens de gemaakte kosten van Begeco, logsich eigenlijk. Sindsdien heb ik een PERFECTE DVD recorder van Philips en ik zou geen andere meer willen !

va
door vannessajvt - Oct 7, 2005 om 21:43
5 Antwoorden / 0 Vragen

het zijn wel de uitvinders enderen maken copy er van mijn hd725 werkt perfekt en is bijna een jaar oud.soms lig het ook aan de leverensier en koop hem in een goede winkel niet bij it,s of micro elektro die kunnen alleen mar verkopen  en verder niets

qu
door queennr1 - Oct 12, 2005 om 13:35
63 Antwoorden / 4 Vragen

Heb geen problemen met mijn dvd recorder, is gerepareerd gratis alleen de verzendkosten moest ik betalen.

Hij werkt perfect