Se
door Senior1950 Dec 19, 2016 om 19:59
Elektronica & tv

KPN

Beste, Ik heb een kpn all-in-1 glasvezel pakket. Hierin zit begrepen gratis bellen naar vaste kpn nummers. Sinds vorige maand wordt er op mijn faktuur ook kosten berekend voor het bellen naar vaste kpn nummers. Ik heb hiervoor de klantenservice gebeld en deze bevestigde mij dat ik helemaal gelijk had en dat de kosten die voor het bellen naar vaste nummers op mijn volgende faktuur verrekend zouden worden. Wat schets mijn verbazing, op de faktuur van december staat geen verrekening maar wel weer een bedrag voor het bellen naar vaste nummers. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met kpn en is hiervoor een oplossing. Met de helpdesk van kpn kom ik er niet uit, deze beroepen zich dat er, in tegenstelling wat een andere helpdesk medewerker heeft gezegt dat ik wel vrij bellen heb, dat ik mij vergis en dat ik deze telefoonkosten naar vaste nummers wel gewoon moet betalen. Kunt u mij helpen?
Met vriendelijke groet,
J.J. de Haas

1123 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 19, 2016 om 20:06
7200 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien kunt u beter uw klacht via een formulier kenbaar maken.
https://www.kpn.com/service/contactformulier.htm

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2016 om 20:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wij kunnen uw contract toch niet nalezen? Dat moet u zelf doen. En als u gelijk hebt, dient u een klacht in. Simpel.

marita5
door marita5 - Dec 19, 2016 om 20:08
11525 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Senior1950 ,

Stel uw vraag / klacht  op het kpn forum daar reageren moderators , klik op de rode regel .

https://forum.kpn.com/

Johkwe
door Johkwe - Dec 19, 2016 om 21:48
44 Antwoorden / Vragen

Het abb. is gratis en bellen niet.