sc
door schoppie Mar 5, 2004 om 19:02
Elektronica & tv

Medion Digital Camera 3.1 megapixel

Ik heb mijn Medion camera van de Konmar en heb ook een probleem met de batterijen, telkens als ik maar 3 of 4 foto's heb gemaakt, geeft hij batterij low aan en dan doe ik er nieuwe in maar na 3 of 4 foto's weer het zelfde, Medion gebeld en bijna anderhalf uur aan de lijn gehangen en heb toen de moed opgegeven. Ik ben naar de Konmar gegaan en die zeggen dat ik het toestel zelf op moet sturen maar hij is pas twee maanden oud en nu moet ik zelf stappen ondernemen. Wie kent dit probleem en wat kan ik er tegen doen. G.V. Schoppie

696 5 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:57
504 Antwoorden / 8 Vragen

stuur een mail naar Medion: CE-supportNL@medion.com of ga terug naar de winkel.

sc
door schoppie - Apr 16, 2004 om 12:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb al verscheidenen e-mails gestuurd en daar maar een reactie op gehad en kreeg als andwoord dat het normaal was dat hij zichzelf uitschakeld als hij batterij low aangeeft, maar er word niet bij verteld na hoeveel foto's dat moet, want zeg nou zelf het is toch niet normaal dat ik na 3 foto's de batterijen alweer moet vernieuwen. Ook de reactie van de Konmar vind ik niet normaal zij hebben mij dat apperaat verkocht dus zijn zij daar verandwoordelijk voor.

ga
door garry - Apr 16, 2004 om 12:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

alle digitale camera,s zijn stroomvreters; het beste is oplaadbare batterijen te kopen van minimaal 1800mah; zijn te koop bij electronicazaken; gewone batterijen; ook duracell zijn niet geschikt!
s66

sc
door schoppie - Apr 16, 2004 om 12:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb inmiddels de camera terug gestuurd naar Medion en heb een mailtje gekregen dat ik een nieuw toestel krijg zo gauw er weer een voorraad binnen komt. En ik ga dat echt proberen dan met oplaadbare batterijen. Nog bedankt voor de tip, ik zal laten weten wanneer ik mijn camera terug heb, de camera is op 10-03-2004 daar ontvangen.
Gr. Schoppie

rv
door rvanhusen - Apr 24, 2004 om 17:50
2 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik GP oplaadbare batterijen. Minimaal de 1800 Mha kopen.

Gebruik zo min mogelijk het display om foto's te maken. Werkt wel gemakkelijk maar vreet stroom.

Hopelijk heb je hier iets aan.