door 2468 Sep 25, 2005 om 19:52
Elektronica & tv

MSI Mp3 speler

Hallo, ik heb al heel lang een msi mp3 speler met 256 mb. Ik ben er ook al heel lang tevreden mee, op een ding na. Sinds ik hem heb gekocht is het al zo dat als hij na 2 min. aanstaan ofzo langzaam het beeld weggaat zeg maar, net of staat het contrast heel erg laag. Op het laatst kan ik niet eens meer zien wat er op staat, verders doet hij het dan nog gewoon.

Terug gaan met het ding is geen optie omdat ik hem zowat al een jaar heb, misgien is het dan ook wel mijn eigen schld maar ik dacht dat het misschien aan lege batterij of instelling lag.

Weet iemand wat dit wel is of misschien moet er een speciale batterij in ofzo, of had iemand dit ook en is er toen direct mee terug gegaan?? Ik hoor het graag.. Alvast bedankt voor dit lezen in ieder geval : )

491 4 Rapporteer

redfloor
door redfloor - Sep 25, 2005 om 20:51
166 Antwoorden / 21 Vragen

Je kunt uiteraard best terug gaan. Wellicht weten zij wat er aan de hand is. Of je garantie hebt is een ander verhaal. Daarvoor zou je de kassabon erbij moeten halen. Producten hebben een bepaalde levensduur die je van ze kan verwachten. Misschien kunnen ze je toch helpen.

Succes!

morrigan
door morrigan - Sep 25, 2005 om 21:22
87 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk ook eens in je gebruiksaanwijzing. Want mijn mp3-speler (ander merk) doet dit ook. Er staat in de gebruiksaanwijzing dat dit is om de batterij te sparen. Bij het drukken van een toets gaat het display dan weer aan.

user123
door user123 - Sep 25, 2005 om 21:44
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kan maar 2 oorzaken verzinnen :

1. Er is veel druk uitgeoefend op het display (niets aan te doen)
2. De accu levert onvoldoende stroom (meest waarschijnlijk)

Resolutie : accu vervangen (indien mogelijk) Vraag dit eens bij uw lokale electronica speciaalzaak (welke losse transistors en soldeerbouten e.d. verkoopt)

door 2468 - Sep 26, 2005 om 17:01
6 Antwoorden / 6 Vragen

Ok dank allemaal voor de reacties, ik zal even het een en ander proberen en dan laat ik het wel weten, en hoop ik de oplossing te vinden. Ik had ook nog ff een vraag aan Robbedoes,

hoeveel kost dat ongeveer, een nieuw accuutje erin?

vr gr 2468