Niet eens met oplossing coolblue
Ik heb zondag 11/06/2023 een nieuwe samsung wasmachine besteld, die is maandag 12/06/2023 geleverd.
geef inderdaad aan dat dit niet de oplossing is die u verwacht en dat u herstelt wilt worden naar de vorige situatie oftewel, u wilt apparaten die niet beschadigd zijn en dat zij daar verantwoordelijk voor zijn....
als coolbleu verder niet mee wil werken is de optie hierboven het beste, claim de schade bij uw eigen verzekeraar en kijk wat men er mee doet....
Hallo Latifa88 ,
Coolblue is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/coolblue/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/
Mijn ervaring met Coolblue is dat ze alleen luisteren als je rechtsbijstand in schakelt.
ZSM doen dan heb jij minder hoofdpijn.
Zonde van jouw nieuwe apparatuur.
De meest logische oplossing is een nieuwe wasmachine en voor de beschadigde apparatuur uw inboedelverzekering inschakelen en niet akkoord gaan met tegoedbonnen. In dit geval is er sprake van verhaalschade en zal uw inboedelverzekeraar de schade met Coolblue afwikkelen. Wat ik wel weet is dat alle doorgangen vrij van obslakels dienen te zijn om schade aan die apparatuur te voorkomen. Ik herken me echter niet in de werkwijze van de Coolblue bezorgers want bij aanbellen wordt gevraagd of u de verpakking wenst te behouden of dat Coolblue die afvoert, kiest u voor afvoeren dan wordt het apparaat voor plaatsing van de verpakking ontdaan, op een steekwagen met afgeschermde handvatten e.d. gezet en naar de plaatsingsruimte gereden. Edoch in uw geval is het mis gegaan en dat maakt dat Coolblue in redelijkheid de ontstane schade dient te vergoeden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer