DouweM
door DouweM Nov 15, 2023 om 19:26
Elektronica & tv

NPO Start app

Sinds begin november 2023 is de NPO app "vernieuwd". Lees de reviews bij de app. Wie weet hoe je terug kunt naar de app van oktober?

3263 9 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Nov 15, 2023 om 20:22
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Als de "nieuwe app" in google play staat en de "oude" niet meer dan heeft u weinig keuze.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 15, 2023 om 20:39
2067 Antwoorden / Vragen

Hangt van het platform af. De app op wat?
Windows, Android, Televisie, Tablet, Telefoon waar hebben we het over?

wi
door wilhelmina59 - Nov 15, 2023 om 20:41
516 Antwoorden / 0 Vragen

Oude kan inderdaad niet meer opgevraagd worden.
Misschien via uw tv een optie??

Re
door Reinier182 - Nov 16, 2023 om 10:44
162 Antwoorden / Vragen

De oude app zal heus ergens te vinden zijn alleen wat heb je er aan? Oudere apps gaan minder of helemaal niet meer werken. Updates en vernieuwingen komen niet voor niks steeds uit en oudere versies worden niet lang of helemaal niet meer ondersteunt. Een altanatieve app zoeken kan misschien helpen en anders kan je weinig.

Ozymandias
door Ozymandias - Nov 16, 2023 om 11:43
167 Antwoorden / Vragen

Die oudere app zal niet meer werken. Deze is gemaakt door een ander bedrijf. NPO heeft nu een eigen app ontwikkeld en zal daar mee door gaan. Oud app zal geen toegang meer krijgen tot de content API's dus al zelfs vind je een oude versie om te installeren, je zal er niets aan hebben.

Du
door Duc7 - Nov 17, 2023 om 13:30
35 Antwoorden / Vragen

Lukt niet, hier ook rare problemen zoals het ineens overschakelen van ene zender naar andere midden in een programma (nee ligt niet aan ons!)
of vaak bevriezen van beeld.
helaas zal het weer ff duren voor de app goed werkt.

br
door brui0929 - Dec 9, 2023 om 11:55
635 Antwoorden / 10 Vragen

LG Webos ondersteunt de nieuwe start app niet is ook niet te installeren. Ik heb LG hierover gemaild LG laat niks weten.
volgens de npo zijn deze problemen bij LG opgelost niet dus zeker voor de tv uit 2018 niet. Ben zelf in het bezit van de oled55C7v.

RH
door RHaz - Dec 11, 2023 om 11:17
1 Antwoorden / Vragen

Per 1/12 jl. werkt de NPO Start app niet meer op mijn 4 jaar oude LG smart tv. Contact met NPO en LG hebben niet iets opgeleverd waar ik iets mee kan. Ook de door MARITAS geplaatste suggestie geeft geen oplossing. Volgens LG is de versie van WebOs op mijn tv geschikt voor de nieuwe app. In vind het schandalig dat de NPO op deze wijze consumenten dwingt om een nieuwe en bij voorkeur Android tv te moeten kopen. En ja, het beeld van je telefoon casten naar je tv werkt wel maar blij word ik er niet van.

Ozymandias
door Ozymandias Dec 11, 2023 om 11:43
167 Antwoorden / Vragen

Heb je hem al een keer verwijderd en de nieuwe versie uit de appstore gedownload?

br
door brui0929 Dec 11, 2023 om 21:48
635 Antwoorden / 10 Vragen

Bij LG is de app niet te downloaden vanuit de content app. Ik heb dit al geprobeerd.