vu
door vuurtoren_1 Jul 25, 2011 om 19:21
Elektronica & tv

Nummers ipod classic terug naar pc

hoe zet ik mijn ipodnummers terug om mijn pc?
ik heb een ipod classic120 gb en de nummers staan niet meer op pc of in itunes

wie weet een oplossing?

groet
hans

7668 5 Rapporteer

el
door elice82 - Jul 25, 2011 om 20:05
10 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan hier even naar toe gaan daar staan diverse programmaatjes.

freya
door freya - Jul 25, 2011 om 20:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=elice82 schreef op maandag 25 jul 2011, 20:05]Je kan hier even naar toe gaan daar staan diverse programmaatjes.
Hé, deze website kende ik nog niet. Staan inderdaad heel handige tooltjes op.

@vuurtoren:

Je zal inderdaad één van die tooltjes moeten gebruiken, want op de normale manier via iTunes kun je alleen muziek naar je iPod kopiëren en niet terug naar de computer.

Freya

ke
door keescpk - Jul 27, 2011 om 11:33
7 Antwoorden / 0 Vragen

Persoonlijk gebruik ik hier altijd winamp voor.
http://www.winamp.com/

jaapje_1
door jaapje_1 - Jul 27, 2011 om 14:32
315 Antwoorden / 0 Vragen

vuurtoren: houd er wel rekening mee dat de titels op je ipod in een database gezet worden en alle muziekbestanden een indexnummer krijgen. Let even bij de tooltjes erop dat je er één zoekt die ook de database uitleest zodat de bestanden weer hernoemd worden naar normale namen.

da
door dawnmage - Jul 27, 2011 om 21:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

ook kun je de ipod pc transfer suite downloaden dan kun je muziek er op en er af halen zonder naam te controleren. dan heb je in ieder geval geen programa nodig op je ipod (jallbreak) wat bv niet kan bij een gewoone ipod nano.

door dit zoort programa's heb je gelijk 1 van de grootste nadelen niet meer van een ipod namelijk dat je de songs er niet op elke pc af kan halen en dat je dus moet ''syngroniseren''

een paar andere nadelen zijn. ipod ondersteunt geen flac. wat jammer is het is immers een ongecomprimeerde audio bestand (hoge kwaltijd)