Philips 3D 9000 serie
!4 april kocht ik een Philips 3D tv uit de 9000 serie. De tweede dag was er al ellende met het toestel in opdracht van Philips is er nu al 4 keer aan gerepareed en heb nu een nieuwe geëist maar ze reageren niet, ook niet op email via hun site De fout blijft na iedere reparatie het zelfde. IK heb nu in totaal 16 keer gebeld met de consumentenlijn van Philips, maar daar word alleen gezegd dat ze van alles er aan gaan doen, maar ze doen vanaf april helemaal niets. Wat kan ik nu nog doen ? Brief aangetekend versturen helpt dus ook niet. Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met dit toestel en Philips?
De leverancier is toch het eerste aanspreekpunt. je verteld dat Philips dit vanaf dag één in behandeling heeft, ben je niet eerst naar de verkoper gegaan of gelijk maar Philips gebeld? Helaas vertel je niet wat de klachten zijn want sommige zijn simpel zelf op te lossen.
[quote=cluwie schreef op vrijdag 15 jul 2011, 19:02]Bedankt voor je reactie,maar vanaf dag 1 heeft Philips dit in behandeling
Dat kan wel zijn, en mijn antwoord kan wel rode duimen krijgen, maar mijn antwoord is helemaal correct. Als koper heb je niets met de fabrikant te maken.
Als vraagsteller nu eens zo slim zou zijn om te melden wat de klachten zijn dan komen we wat verder. Vaak en dat kom je heel vaak tegen is dat door het soort gebruikte kabels de boel niet werkt. Een 3D TV met kabeltjes van de Wibra aansluiten is geen goede combinatie.
Hallo cluwie,
Zoals birdies ook al aangegeven heeft: je aanspreekpunt is de verkoper.
Heb je het toestel in een winkel gekocht? Of via een webshop? (.....maar ze reageren niet, ook niet op email via hun site .....)
Consuwijzer: Hebt u met de verkoper niets afgesproken over hoe lang de reparatie duurt? Dan zult u de verkoper nog een kans moeten geven om het product voor een bepaalde datum te repareren. Heeft de verkoper uw product voor die datum niet gerepareerd? Dan kunt u in veel gevallen de koopovereenkomst ontbinden. Dit betekent dat u het product terug kunt geven aan de verkoper en dat u recht hebt op uw geld terug.
Lees ook even hier en daar vind je ook voorbeeldbrieven.
Suc6
Het vervelende voor de TS is, dat als de TS niet naar de verkopende partij is geweest maar gelijk naar Philips, dat de TS dan geen aanspraak meer kan maken op de non-conformiteit. Immers dient de consument bij constatering van een probleem binnen 2 maanden zich te melden bij de verkopende partij.
Sorry.De TV is nu 4 keer door Philips (hun) technischedienst (CE Repair)gerepareed en morgen komen ze voor de 5e keer De TV heeft een cammodule in de tv zelf Als je hem aan zet dan komt er in beeld "Authenficatie" en daarna start de tv niet verder door en het heeft niets te maken met de cammodule of smartkaart, want dat is al door hun gecontroleerd, maar als ik hem dan weer uit zet en weer aan, is het goed, maar zoiets is niet goed voor de tv Nu even reageren op het Wibra kabeltje, als je Kassa hebt gezien dan heb je kunnen zien dat een HDMI kabel van 2,95 net zo goed is als een dure kabel, maar om je gerust te stellen, er hangen HDMI kabels van Monster aan van 99,00 (jammer genoeg)
Nog even dit De verkoper heeft zelf Philips naar mij laten bellen en hun hebben het over genomen
[quote=cluwie schreef op vrijdag 15 jul 2011, 21:34]Nog even dit De verkoper heeft zelf Philips naar mij laten bellen en hun hebben het over genomen
Oké, dan hebben zij hun verantwoordelijkheid niet genomen. In ieder geval weten ze dus al vanaf het begin van de problemen, dan wordt het nu de hoogste tijd om terug te gaan naar de verkoper en een goede oplossing te eisen.
Normaal gesproken is 3x repareren, is hetzelfde probleem dan nog niet opgelost, dan moet de verkoper je een goede oplossing bieden. Gezien de leeftijd van de t.v. lijkt mij een nieuwe t.v. met dezelfde specificaties reëel.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat
Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen.
terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand
Lees meerSchimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer