mm
door mmdewaal Apr 6, 2004 om 11:46
Elektronica & tv

Philips DVD

4 maanden geleden Philips DVD aangeschaft, vanaf begin al problemen: geluid van ventilator komt boven gewone volume uit. Teruggeweest bij winkelier, deze heeft het apparaat teruggestuurd naar Philips, na een aantal weken eindelijk teruggekregen: vol met diepe krassen aan de voorzijde van het apparaat. Weer terug naar winkelier -> philips. Model is inmiddels uitgelopen dus er kan geen nieuwe geleverd worden. Zijn inmiddels 4 maanden verder en wil eigenlijk geld terug eisen. Iemand suggesties om dit toch netjes af te kunnen handelen?

370 5 Rapporteer

el
door ellepv - Apr 16, 2004 om 13:11
40 Antwoorden / 0 Vragen

ALs megapool een doorstart kan maken, dan kan je wellicht daar terrecht, anders zou ik het als ik u was bij de importeus voor nederland proberen, of wellicht dat u met deze site: http://www.jvc.nl wat kan aanvangen?
Succes ermee!

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:11
504 Antwoorden / 8 Vragen

Na mijn idee moet de winkelier met een alternatief komen, aangezien het model niet meer te leveren is en beschadigd is terug gekomen. Mocht er geen alternatief zijn kunt u uw geld terug eisen.

da
door davidoontje - May 4, 2004 om 23:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

Philips kan besluiten het apparaat te crediteren, dat wil zeggen vervangen voor een nieuwer model met dezelfde specificaties. Zij doen dit echter enkel in zeer dringende gevallen, mijn advies luid in deze: breng het apparaat terug naar de winkel waar het app. eerder ter reparatie aangeboden is en bied het opnieuw aan; normaliter heeft u nl drie maanden garantie op een reparatie. Voeg bij de klachtomschrijving een verzoek tot creditering toe ivm met de toegebrachte schade en controleer nauwkeurig uw afgiftebewijs. Verder zal het afwachten worden.

mvg, david

ma
door martin1 - May 9, 2004 om 16:11
346 Antwoorden / 4 Vragen

Ik snap de reactie niet, ten eerste staat in de vraag nergens dat het product bij megapool is gekocht. Dus die verwijzing snap ik niet. Om voor een defect philips apparaat te kijken op de site van JVC lijkt me ook niet de meest logische stap.

ma
door marinus55 - Feb 27, 2012 om 17:37
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik was er afgelopen zaterdag ook maar we zijn na een uur weer weg gegaan .
Het was veel te druk je kun niet normaal ergens bij komen , fijn voor de rai dat ze zoveel verdiend hebben .