Reperatie bj scheer en foppen
mijn dochter heeft een mp3 speler van packart bell vibe 300 na een maand is het binnen scherm kapot .heben hem naar scheer en foppen gebracht. de verkoper zij gelijk dat het haar eigen schuld was. zijn colega(jonger) WAS HET ER NIET MEE EENS .hij zou hem opstuuren .binnen een week belt de verkoper dat het har schuld was omdat het buiten scherm ook kapot is.VREEMD IK HAD HEM ZELF OOK BEKEKEN EN GEEN MAKEMENT AAN HET BUITEN SCHERM GEZIEN(SCHERM EEN AANRAAKSCHERM).IK VROEG EEN PRIJS OPGAVEN HOORDE TOEN NIKS MEER VAN HUN HEB HET APPARAAT NA 4 WEKEN OPGEHAALT,EN WAT BLIJKT ER ZIT EEN BARTST IN HET BIUTEN SCHERM.PACKERT BEEL KAN NU NIKS MEER DOEN EN SCHEER EN FOPPEN DOET OOK NIKS IN DIT NEE EN JA SPEEL IS ER IEMAND DIE WEET HOE NU VERDER.OF HEEFT OOK ZO ERVARING MET SCHEER EN GEFOOPT
Beste huberta,
Bij het ter reparatie aanbieden van een apparaat moet een verkoper of medewerker eerst het toestel nakijken op schade en evt. de oorzaak daarvan proberen te achterhalen. Dit moet ook bij geen schade, op de bon vermeld worden. Als er schade geconstateerd is moet dit met uw toestemming gebeuren. De reparateur kan op deze manier bepalen of dit (binnen de garantie) kan worden gerepareerd. Als deze evt. geconsteerde schade bij het ter reparatie aanbieden niet op de bon is vermeld, is het voor u niet mogelijk om aan te kunnen tonen dat deze door de reparateur of iemand anders is toegebracht.
U bent zelf dus ook verantwoordelijk voor de goede afhandeling van een bepaalde zaak. Van dit gegeven wordt over het algemeen veel misbruik van gemaakt door een verkoper of andere medewerker.
Dat de verkoper en zijn jongere collega het niet met elkaar eens zijn, komt meestal door gebrek aan teamwork. Hoe een defekt is ontstaan , dat moeten hun in het midden laten. In ieder geval moeten zij er zelf voor zorgen dat u als tevreden klant naar huis kan.
Binnen de garantieperiode moet Scheer & Foppen bewijzen dat het defect aan u c.q. uw dochter te wijten is.
Zij mogen zich er niet zo maar van af maken door mede te delen: "het ligt niet aan ons". Dat is geen bewijs. Ook geen medeling van de fabrikant/importeur. Deze zijn partijdig en zullen bijna altijd (in eerste instantie) de claim afwijzen.
Dat er achteraf een barst in het (buitenste) schermpje zat (niet door uw toedoen) klinkt geloofwaardig. Het is zeer wel mogelijk dat dit ontstaan is buiten uw schuld. Was deze barst wel aanwezig, had de verkoper u er wel op geattendeerd.
U heeft gewoon wettelijk recht op garantie en S&F moet die MP3-speler (laten) repareren of vervangen door een nieuwe.
Dat 2 werknemers het niet met elkaar eens zijn, is niet zo dat dit geen "teamwork" is, maar m.i. is dan de ene wel eerlijk en de andere probeert (zoals gewoonlijk) alles weer af te houden, om maar geen extra kosten c.q. werk te hebben.
Die oudere collega is een "oude rot in het vak" en die jongere collega moet dus nog goed "ingewerkt" worden: eerst alles afwijzen en als het helemaal niet meer anders kan, ja, dan moet het maar......
Dus: terug gaan en laat u niet afwimpelen. U heeft het recht aan uw zijde: Sta ik sterk. Vraag dan direct naar de filiaalleider.
Gr. Hutch
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer