dd
door ddwal Jan 29, 2017 om 22:35
Elektronica & tv

Samsung tv en opnemen op usb stick lukt niet

Hallo beste lezers.
Ik heb een samsung UE32K5600AWXXN tv gekocht met usb opname mogelijkheid. De usbstick van 128GB 3.0 moet eerst geformarteerd worden.
Maar dat lukt niet! Moet ik hiervoor digitaal signaal hebben? Weet iemand een oplossing? Ik zit bij Ziggo.
Bijvoorbaat dank.

21521 5 Rapporteer

AWYeah28
door AWYeah28 - Jan 29, 2017 om 22:46
355 Antwoorden / Vragen

Beste,

De USB-stick even in de computer steken en formatteren in exFAT-formaat. Dan zou de TV hem moeten herkennen.

Succes!

ph
door philip36 - Jan 29, 2017 om 23:42
2275 Antwoorden / 4 Vragen

In de handleiding pag. 83 staat dat voor opnames usb geheugen sticks niet ondersteund worden.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 30, 2017 om 00:04
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Kan ook nog zo zijn dat 128Gb te groot is. Probeer eens een 32Gb stickje, tenminste als de tv het ondersteunt wat volgens @philip36 niet het geval is.
Heeft u expliciet om deze mogelijkheid gevraagd bij aankoop?

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2017 om 10:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Alvorens de functies voor opnemen en plannen te gebruiken
●● Als u Opname plannen wilt instellen, moet u eerst de klok van de tv instellen. Stel Klok in (
Instellingen Systeem Tijd Klok).
●● U kunt een maximumaantal van 30 items Weergave plannen en Opname plannen invoeren.
●● Opnamen zijn met DRM beveiligd en kunnen daarom niet worden afgespeeld op een computer of
een andere televisie. Bovendien kunnen deze bestanden niet op uw televisie worden afgespeeld als
het videocircuit ervan is vervangen.
●● Een USB-schijfstation met een snelheid van 5.400 tpm of meer wordt aanbevolen. USBschijfstations
van het RAID-type worden echter niet ondersteund.
●● USB-geheugensticks worden niet ondersteund.
●● De totale opnamecapaciteit is afhankelijk van de beschikbare ruimte op de harde schijf en het
kwaliteitsniveau van de opname.
●● Opname plannen vereist ten minste 100 MB vrije ruimte op het USB-opslagapparaat. De opname
wordt gestopt als de beschikbare opslagruimte minder dan 50 MB wordt tijdens het opnemen.
●● Als de beschikbare opslagruimte minder dan 500 MB wordt terwijl zowel de functie Opname
plannen als Timeshift wordt uitgevoerd, wordt alleen de opname gestopt.
●● De maximale opnametijd bedraagt 720 minuten.

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2017 om 11:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt een externe harde schijf nodig, geen usb stick. Ik gebruik zelf een schijf van 1TB van WD https://www.hardeschijfstore.nl/product/360908/category-183883/wd-elements-portable-1-tb.html