Samsung tv type LE32R32
Ik heb bij verschillende kanalen een zwarte balk, onder en bovenin het beeld. De beeld instellingen staan goed.
Er is al een monteur bij geweest van Selecto service group, deze werken in opdracht van o.a. Samsung.
Deze monteur geeft aan dat het probleem niet gerepareerd kan worden en dat er bij Samsung aan gewerkt wordt. Het schijnt een productie(software) fout te zijn. Bij Samsung en bij de Selectro service group wordt niet een oplossing aangedragen. De tv is nu 4 maanden oud en nooit goed geweest.
Zijn er meer mensen die deze helaas. slechte ervaring met dit type tv hebben? Wie heeft een idee om het probleem op een passende wijze op te lossen?
Hallo,
Zo te zien zit het probleem niet in uw toestel maar in het aanbod van de tv zenders. Er zijn nog steeds zenders die niet digitaal uitzenden en daarbij nog het 4:3 formaat hanteren. Uw tv "ziet" deze beeldinformatie als zijnde "niet breedbeeld" en zal deze informatie omzetten in een geforceerde breedbeeld weergave. D.w.z. het oorspronkelijke formaat (4:3) wordt in een "letterbox"gezet en een beetje uitgerekt. Dus een zwarte balk boven en onder.
Bij echte breedbeeld uitzendingen gedraagt de tv zich hiernaar en krijgt u een beeldgevuld plaatje te zien. In de tv gids staat vaak vermeld of een programma in breedbeeld is of niet.
Evt. kunt u in het instellingenmenu van de tv 4:3 uitzendingen ook beeldvullend maken door een instelling als "smartzoom" te kiezen.
m vr grt, Dick55
@ topicstarter.Als uw verhaal juist is dan zou ik per direct de tv inleveren en de koop ongedaan maken,En vervolgens een andere anschaffen die deze problemen niet heeft.Laat u goed voorlichten en leg het vast.
groet t
Aangezien andere merken dit probleem niet vertonen bij mijn weten, ligt het toch aan de tv en niet aan de soort uitzending
Ik heb een Loewe LCD 40 inch, maar doet het zelfde bij bepaalde uitzendingen. IK zou je aanraden om even in een zaak te gaan kijken of die zelfde tv het zelfde doet op de zelfde zender
groet
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Factuur onterecht ontvangen
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.
m.vr.gr. John Q.
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept. Om ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer