as
door asbeima Nov 23, 2007 om 11:15
Elektronica & tv

Samsung tv type LE32R32

Ik heb bij verschillende kanalen een zwarte balk, onder en bovenin het beeld. De beeld instellingen staan goed.


Er is al een monteur bij geweest van Selecto service group, deze werken in opdracht van o.a. Samsung.


Deze monteur geeft aan dat het probleem niet gerepareerd kan worden en dat er bij Samsung aan gewerkt wordt. Het schijnt een productie(software) fout te zijn. Bij Samsung en bij de Selectro service group wordt niet een oplossing aangedragen. De tv is nu 4 maanden oud en nooit goed geweest.


Zijn er meer mensen die deze helaas. slechte ervaring met dit type tv hebben? Wie heeft een idee om het probleem op een passende wijze op te lossen?

495 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

di
door dick55 - Nov 24, 2007 om 21:07
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


Zo te zien zit het probleem niet in uw toestel maar in het aanbod van de tv zenders. Er zijn nog steeds zenders die niet digitaal uitzenden en daarbij nog het 4:3 formaat hanteren. Uw tv "ziet" deze beeldinformatie als zijnde "niet breedbeeld" en zal deze informatie omzetten in een geforceerde breedbeeld weergave. D.w.z. het oorspronkelijke formaat (4:3) wordt in een "letterbox"gezet en een beetje uitgerekt. Dus een zwarte balk boven en onder.


Bij echte breedbeeld uitzendingen gedraagt de tv zich hiernaar en krijgt u een beeldgevuld plaatje te zien. In de tv gids staat vaak vermeld of een programma in breedbeeld is of niet.


Evt. kunt u in het instellingenmenu van de tv 4:3 uitzendingen ook beeldvullend maken door een instelling als "smartzoom" te kiezen.


m vr grt, Dick55 

toolboy
door toolboy - Nov 24, 2007 om 21:15
965 Antwoorden / 40 Vragen
0

@ topicstarter.Als uw verhaal juist is dan zou ik per direct de tv inleveren en de koop ongedaan maken,En vervolgens een andere anschaffen die deze problemen niet heeft.Laat u goed voorlichten  en leg het vast.


groet t

as
door asbeima - Nov 26, 2007 om 13:27
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Aangezien andere merken dit probleem niet vertonen bij mijn weten, ligt het toch aan de tv en niet aan de soort uitzending

cl
door cluwie - Nov 28, 2007 om 15:29
25 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ik heb een Loewe LCD 40 inch, maar doet het zelfde bij bepaalde uitzendingen. IK zou je aanraden om even in een zaak te gaan kijken of die zelfde tv het zelfde doet op de zelfde zender
groet



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer