tj
door tjaron Mar 20, 2005 om 13:31
Elektronica & tv

Senseo

mijn vraag is waarom word er geen actie gehouden om je oude senseo in te ruilen voor een nieuwe senseo,want de nieuwe senseo sluit veel beter als de oude. de oude senseo lekt vaak water .

wie heeft daar ook zo`n last van?

2008 14 Rapporteer

cats
door cats - Mar 20, 2005 om 22:39
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo tjaron,

Dit lijkt me eerder een vraag, die bij Philips aangekaart moet worden.
Overigens lijkt het me niet zo voor de hand te liggen, dat je en oud apparaat zou moeten kunnen inruilen voor een nieuwe.
Dat lukt met t.v.'s-wasmachines, camera's e.d. ook niet. Oud is op, en versleten, dan maar een nieuwe, of gewoon filterkoffie (is altijd nog veel goedkoper!)

tj
door tjaron - Mar 20, 2005 om 22:45
1 Antwoorden / 5 Vragen

hallo,

ik ben het toch niet helemaal met jou eens,dit is toch echt een fout dat de senseo niet goed sluit,en veder is het apparaat nog wel goed,en ik heb hem nog maar een maand of 3 ,ik denk dat je dan ook geen nieuwe was machine koopt als hij lekt en je heb hem nog maar 3 maanden,en ik heb gehoord dat de nieuwe senseo veel beter sluit vandaar inruil actie. groetjes trea

cats
door cats - Mar 20, 2005 om 23:09
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo tjaron,

Als ik zo'n senseo zou hebben, die niet goed sluit, dan had ik hem naar de winkel teruggebracht en een andere verlangd.
Dit moet dan een productiefout zijn.
Zou het structueel zijn, dan had ik mijn geld terug willen hebben.
Misschien kan het alsnog??

Groet
cats

diertjes
door diertjes - Mar 21, 2005 om 06:20
299 Antwoorden / 3 Vragen

Onze Senseo is één van de eerste. In het begin lekte het apparaat ook behoorlijk. Dit hebben we gemeld bij Philips. Het bleek aan de rubber ringen te liggen, bij de eerste serie(s) destijds een heel vaak voorkomend probleem. We kregen prompt en geheel kostenloos een nieuw setje vervangende ringen, zelfs nog een reservesetje. Het vervangen konden we zelf, dat was drie minuten werk voor een ongeoefend schroevendraaierbestuurder. Sindsdien nooit meer klachten gehad. Wanneer uw apparaat 3 maanden oud is, valt e.e.a. zeker onder de garantie. Ik zou er gewoon een telefoontje aan wagen. Groet, M@rtin

sl
door slaapbankjen - Mar 22, 2005 om 07:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bijna 3 jaar mijn senseo , nooit last gehad , maar je hebt toch garantie 1 jaar.

Groetjes

ch
door cheq - Mar 22, 2005 om 08:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Welke type van de Senseo is dan de nieuwe en welke is de oude??
Ik heb er eentje cadeau gekregen, maar ja, t wordt niet zo vaak gebruikt.
Ik ga er maar eens op letten dan, hij is nog maar twee en een halve maand oud

ni
door nikkee - Mar 22, 2005 om 10:57
25 Antwoorden / 6 Vragen

Gelukkig geeft Philps altijd 2 jaar garantie!

co
door corriev - Mar 22, 2005 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo ik heb een email gestuurd naar de senseo om de vraag of ik mijn oude kon inwisselen voor een nieuwe omdat de oude lekken en de nieuwe veel beter sluiten maar dat deden ze niet dus zelf maar een nieuwe gekocht

mu
door muppeke - Mar 22, 2005 om 15:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben sinds een jaar of twee, drie het oude Senseo koffieapparaat. Er zit nu sinds een maand of vier een tweede tank in omdat de eerste water begon te lekken onderin het zeefje. Nu is dat niet meer het geval.

Dus ik zou zeggen vernieuw die tank eens, je kunt ze in de DE winkels kopen. Het kan ook water lekken wanneer je de deksel niet goed dicht hebt gedaan of als de koffiepads er niet goed in zitten.

Probeer het eens uit en je probleem is opgelost, tenminste bij ons wel....

re
door remun009 - Mar 23, 2005 om 11:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

wat men kan doen als een oude senseo lekt is het volgende kijken of de rubberen ring in de deksel nog wel dik genoeg is, want deze kan men vervangen, dit heb ik ook gedaan en hij lekt niet meer. zo'n ring kan men kopen bij een handyman.

dr
door droop - Mar 25, 2005 om 11:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb een lekkende senseo, soms gaat het goed, maar als het verkeerd gaat is het een heel waterballet.

ma
door mammie - May 13, 2005 om 22:25
1 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo

Ik heb al ongeveer een jaar een senseo maar lekte ook twee keer opgestuurd naar philips maar bleef nog lekken, alles gedaan zoals ze hadden gezegd maar helpt niet kunnen er verder niets aandoen dus het is bekend dat de nieuwe apparaten ook lekken  en niets verbeterd is.

al
door alysa - Oct 28, 2006 om 17:53
8 Antwoorden / 10 Vragen

ja ik vind senseo van douwe egberts nog wel om te drinken, maar ik maak toch liever zelf cappucino

johanpc
door johanpc - Oct 28, 2006 om 18:05
1379 Antwoorden / 2 Vragen

en wat is je antwoord op devraag die overigens meer dan een jaar oud is.