ca
door caviamax Dec 27, 2011 om 12:31
Elektronica & tv

Sony Handcam Video 8

Beste experts,

Vroeger hadden wij een Sony Handycam waar video 8 cassettes ingingen. De camera is al heel lang geleden stukgegaan en hebben we toen weggedaan. Echter hebben we nog veel cassettes waar we geen idee van hebben wat erop staat.

De vraag: welk type camera moet ik kopen om deze cassettes af te spelen?

Caviamax

16473 45 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 27, 2011 om 12:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Een werkende 2e hands video 8 camera kopen of de cassettes om laten zetten naar DVD zijn mogelijke opties. Als er nog een VHS video recorder in huis is kan je wellicht ergens nog een adapter op de kop tikken, de cassette gaat dan in de adapter die weer in de VHS video recorder gaat als ik het mij goed herinner.

diumenge
door diumenge - Dec 27, 2011 om 12:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Herstel: die laatste optie schijnt niet te kunnen voor Video 8.

ca
door caviamax - Dec 27, 2011 om 12:43
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 27 dec 2011, 12:38]Een werkende 2e hands video 8 camera kopen of de cassettes om laten zetten naar DVD zijn mogelijke opties. Als er nog een VHS video recorder in huis is kan je wellicht ergens nog een adapter op de kop tikken, de cassette gaat dan in de adapter die weer in de VHS video recorder gaat als ik het mij goed herinner.

Dank voor uw antwoord. Ik koop liever een camera. Maar het maakt dus niet uit welk type camera ik koop zolang er maar video 8 in kan?

diumenge
door diumenge - Dec 27, 2011 om 12:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou, nieuw zal je ze niet meer kunnen kopen, zal de dus marktplaats o.i.d. worden?

Uiteraard moet de camera Video 8 kunnen afspelen, ik weet niet of (destijds) modernere camera's (Digital 8 of Hi 8) ook Video 8 kunnen afspelen.

mahadma
door mahadma - Dec 27, 2011 om 12:52
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Video 8 is totaal iets anders als VHS-C. Bij de laatste kan je VHS-C cassette als een soort "baby" in een "moedercassette" leggen en afspelen in een VHS recorder. Kijk eens bij een kringloop centrum bij je in de buurt of Marktplaats voor een gebruikte video 8 camera. Als de accu's niet meer werken is dat geen bezwaar, mits er een werkende netvoeding bij zit. Het maakt niet uit welke camera, mits het een Video 8 systeem is. Het kan nog wel zo zijn dat er een Long Play (dubbele tijd op één cassette) en een Short/Normaal Play (met een betere beeld/geluid kwaliteit) instelling op zit. Dit kan je weten van je oude camera.

ro
door ron530 - Dec 27, 2011 om 13:13
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het handigste is om een camera op een advertentie site te kopen en een adapter aanschaffen zodat je de filmpjes direct naar de pc kopieert. Het is wel een vereiste dat je eerst controleert of de aangeschafte camera uberhaupt werkt voor je die aanschaft.

mahadma
door mahadma - Dec 27, 2011 om 13:31
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk eens hier, wellicht heb je hier wat aan.

pavoordf
door pavoordf - Dec 27, 2011 om 14:05
519 Antwoorden / 73 Vragen

Je kan ook kijken of je een "gewone" videorecorder volgens het video 8 formaat van Sony op de kop kan tikken. Philips en Sony wilden destijds van hun eigen systeem (V2000 en Betamax) overstappen op Video 8 voor gewone recorders, omdat ze niet naar VHS over wilden. Philips heeft uiteindelijk de overstap naar VHS wel direct gemaakt (is nooit verder gekomen dan een prototype van video 8). Sony heeft volgens mij wel gewone recorders (dus zonder camera) op de markt gebracht

ro
door ron530 - Dec 27, 2011 om 14:26
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Die video 8 recorders zijn echt geen optie, mankeert altijd wel iets aan. Zoek een werkende camera en zet de bandjes direct over, de kans dat de aangeschafte camera gaat hemelen is bijzonder groot. Ik heb ze op de werkbank gehad bijna nooit gebruikt en toch helemaal versleten.

ca
door caviamax - Dec 27, 2011 om 16:07
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=ron530 schreef op dinsdag 27 dec 2011, 13:13]Het handigste is om een camera op een advertentie site te kopen en een adapter aanschaffen zodat je de filmpjes direct naar de pc kopieert. Het is wel een vereiste dat je eerst controleert of de aangeschafte camera uberhaupt werkt voor je die aanschaft.

Het gaat er eigenlijk om om de cassettes te kijken en zodoende op de PC te zetten. Biedt dan een adapter alleen geen uitkomst? En zoja, hoe ziet zo'n ding eruit?

pavoordf
door pavoordf - Dec 27, 2011 om 16:14
519 Antwoorden / 73 Vragen

[quote=caviamax schreef op dinsdag 27 dec 2011, 16:07][quote=ron530 schreef op dinsdag 27 dec 2011, 13:13]Het handigste is om een camera op een advertentie site te kopen en een adapter aanschaffen zodat je de filmpjes direct naar de pc kopieert. Het is wel een vereiste dat je eerst controleert of de aangeschafte camera uberhaupt werkt voor je die aanschaft.

Het gaat er eigenlijk om om de cassettes te kijken en zodoende op de PC te zetten. Biedt dan een adapter alleen geen uitkomst? En zoja, hoe ziet zo'n ding eruit?

Ik neem aan dat Ron een adapter bedoelt waarmee je analoog video ingaat en digitaal uitgaat. Dat is een apparaatje dat je tussen je Camcorder en PC inzet

ro
door ron530 - Dec 27, 2011 om 16:50
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Wat pavoordf schrijft bedoel ik ook met de adapter, analoog signaal is dan via usb direct digitaal over te brengen naar de pc. Edoch je moet wel een goed werkende camera hebben.

ca
door caviamax - Dec 27, 2011 om 17:40
231 Antwoorden / 126 Vragen

Dus als ik het goed begrijp moet ik:

- Een video 8 camera
- En een adapter kopen

ro
door ron530 - Dec 27, 2011 om 17:49
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Yep, is wel het meest handige, de adapter kost een paar tientjes en de camera is wat een gek er voor geeft. Het digitaliseren kost wel wat tijd maar dan heb je de filmpjes wel digitaal en kun je ze op dvd zetten.

mahadma
door mahadma - Dec 27, 2011 om 17:54
11709 Antwoorden / 51 Vragen

En dan kan je zelf je selectie bepalen wat je wel en niet op een dvd wil zetten en op de momenten die je zelf prettig vind. Misschien wel (bijvoorbeeld) voor ieder kind een eigen filmpje maken.

snah
door snah - Dec 27, 2011 om 21:47
654 Antwoorden / 61 Vragen

Hallo caviamax

Je hebt hiervoor nodig :

* Apparatuur om de bandjes af te spelen ( een video 8 camera of een
video 8 speler / recorder )

* Apparatuur om het uitgaande signaal om te zetten naar digitaal signaal en dit dan opslaan op een computer .

* Een computer .

* Eventueel software om het bronmateriaal te bewerken .

* Een dvd brander om het op dvd te branden .

Als jij in de buurt van Den Haag woont kan ik jou met de benodigde appararuur wel helpen .

Hans

stacey
door stacey - Dec 27, 2011 om 22:01
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Misschien is dit een idee ? Klik Hier

snah
door snah - Dec 27, 2011 om 22:19
654 Antwoorden / 61 Vragen

@ stacey

Tegen betaling om laten zetten is niet logisch ( en duur ) als je niet weet wat er op staat .
Het kan ook best zo zijn dat de bandjes herschreven zijn .
Daarom moeten de bandjes eerst bekeken worden waarna er besloten kan worden wat er bewaard moet worden .
Als dat weinig is dan is het uitbesteden vaak goedkoper , als het veel is dan is het zelf doen goedkoper bovendien weet jezelf beter wat je wil bewaren en wat niet .

Hans

stacey
door stacey - Dec 27, 2011 om 22:53
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=snah schreef op dinsdag 27 dec 2011, 22:19]@ stacey

Tegen betaling om laten zetten is niet logisch ( en duur ) als je niet weet wat er op staat .
Het kan ook best zo zijn dat de bandjes herschreven zijn .
Daarom moeten de bandjes eerst bekeken worden waarna er besloten kan worden wat er bewaard moet worden .
Als dat weinig is dan is het uitbesteden vaak goedkoper , als het veel is dan is het zelf doen goedkoper bovendien weet jezelf beter wat je wil bewaren en wat niet .

Hans

Het schijnt niet zo duur te zijn als je zooitje bandjes tegelijk inlevert ( in bulk goedkoper..) scheelt dan dus hoop werk en gezoek naar oa Juiste camera en andere omzetmogelijkheden en dan ben je maar klaar.............
Alles je eerst kosten maakt om alles zelf uit te zoeken en het uitgezochte daarna nog op dvd wil laten zetten ben je wellicht duurder uit....
Als je alles (tegelijk) op dvd laat zetten heb je alles bij elkaar en van daar kun je zelf nog uitzoeken en bewerken wat je wilt.
Scheelt mi hoop tijd, energie en geld............zeker als ik zie wat jij aan benodigde opnoemt........

Maar ik doe gewoon een suggestie, lijkt mij dat het verder aan vraagsteller is om te bepalen of het een goed idee (oa qua kosten) is of niet.............

ca
door caviamax - Dec 28, 2011 om 11:30
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=snah schreef op dinsdag 27 dec 2011, 21:47]Hallo caviamax

Je hebt hiervoor nodig :

* Apparatuur om de bandjes af te spelen ( een video 8 camera of een
video 8 speler / recorder )

* Apparatuur om het uitgaande signaal om te zetten naar digitaal signaal en dit dan opslaan op een computer .

* Een computer .

* Eventueel software om het bronmateriaal te bewerken .

* Een dvd brander om het op dvd te branden .

Als jij in de buurt van Den Haag woont kan ik jou met de benodigde appararuur wel helpen .

Hans

Oke, dank voor de heldere uitleg. Ook voor het aanbod! Helaas woon ik niet in Den Haag... Ik ga even zoeken naar een camera op Marktplaats, kan ik zo'n adapter ook daar krijgen? U slaat wat betreft de Hema de spijker op z'n kop! Ik had zo'n bandje om laten zetten op basis wat er opgeschreven stond. Er stond vijf minuten aan beeld op, daarna was alles blauw.... Dus kijken is wel een noodzaak. Maar bedankt voor de typ Stacey^^

g5
door g56geertte - Dec 28, 2011 om 12:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben in het bezit van een SONY Handycam HI8 en wil deze wel aan je verkopen.
Voor 75 Euro mag je deze goed werkende camara in Winterswijk komen afhalen inciusief camaratas.

sonja_1975
door sonja_1975 - Dec 28, 2011 om 12:41
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb wel zo'n camera voor je!

Als je interesse hebt mail me maar:

sonja_1975@msn.com

sonja_1975
door sonja_1975 - Dec 28, 2011 om 12:42
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vergat te zeggen, voor 10 euro (excl verzendkosten), mag je hem hebben

ch
door chrislbr - Dec 28, 2011 om 12:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt al een paar aanbiedingen, maar ik wil ze wel voor je op DVD zetten tegen kostprijs van de DVD's.

aragon
door aragon - Dec 28, 2011 om 12:58
106 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo caviamax,

Ik heb hier nog een goede video8 camera liggen, merk Sony.
Ik gebruik hem niet meer, mocht je belangstelling hebben dan hoor ik het wel.

Gr,
Aragon

lenyenfred
door lenyenfred - Dec 28, 2011 om 13:55
93 Antwoorden / 8 Vragen

Beste Caviamax,
Het Algemeen Dagblad heeft een rubriek : Lezers helpen lezers.
Vraagt u in deze rubriek om hulp, dan wordt u geholpen.
Hetzij, dat u het af kan halen, of dat u het mag lenen.
Deze rubriek werkt geweldig.
Zal u hooguit een bloemetje kosten.
Veel succes
P.S. die rubriek staat NIET ELKE dag in de krant.

door 2383838 - Dec 28, 2011 om 14:22
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan deze man wel helpen met het overzetten
Er is nog een cam en de aansluitpunten op een HD recorder zijn aanwezig.

ca
door caviamax - Dec 28, 2011 om 14:30
231 Antwoorden / 126 Vragen

Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

ro
door ron530 - Dec 28, 2011 om 14:55
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Allemaal heel aardig dat reageerders hun diensten aanbieden of zelfs gebruiken om van de oude camera al te komen, maar vraag en beantwoord is hier niet voor bedoeld. Tips om het te doen oké maar laat vraagsteller zelf zijn gang gaan, met een éénvoudige video8 camera en een adapter analoog/digitaal kan het nog wel eens een leuke hobby worden.

aragon
door aragon - Dec 28, 2011 om 16:08
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

m.
door m.jean - Dec 28, 2011 om 16:46
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben nog in het bezit van een goed werkende sony handyman videoHi8 camera daarmee zet je anologe beelden rechtstreeks op je p.c. in een filmbewerkings programmaen dan zijn ze direct gedigitaliserd vroeger deed ik dat ook rechtstreeks in pinnacle maar ik denk dat het ook wel werkt in het standaard meegeleverde programma van windows movie maker is wel bewerkelijker maar je kan elke scene appart beoordelen en naar de tijdlijn slepen en van uit dat programma kan je rechtstreeks een dvd branden, als je niet te ver woont wil ik wel helpen ik doe de camera voor geen prijs weg want naast mijn nieuwe digitale films heb ik nog tientallenoude banden, ik heb alleen een probleem ik weet absoluut niet hoe ik met je in contact kan komen zonder mijn gegevens hier te plubiceren misschien hoor ik wat.m.vr.gr.m.jean

mi
door michelmc007 - Dec 28, 2011 om 17:33
34 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Caviamax,

ik heb zelf ook dat probleem gehad, mijn eerste sony tr75 stereo camrecorder ging defect, te duur om te laten maken.
ik heb toen op marktplaats een sony Digital 8 DCR-TRV210E pal gekocht en die speelde de oude bandjes gewoon af.
Maar let op niet alle sony cameras spelen die oude video 8 bandjes af.
Ik zet het over op mijn Sony harddisk recorder en kan dan zelf een menu maken en weer branden op een dvd.
gr
Michel

ca
door caviamax - Dec 30, 2011 om 10:25
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

aragon
door aragon - Dec 30, 2011 om 12:15
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

ro
door ron530 - Dec 30, 2011 om 12:23
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Is voor vraagsteller alleszins acceptabel. Nu nog een adapter en een nieuwe hobby kan gestart worden.

Succes.

ca
door caviamax - Dec 31, 2011 om 12:32
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=aragon schreef op vrijdag 30 dec 2011, 12:15][quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

En zitten er ook toebehoren bij of is het enkel de camera?

aragon
door aragon - Dec 31, 2011 om 12:40
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=caviamax schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:32][quote=aragon schreef op vrijdag 30 dec 2011, 12:15][quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

En zitten er ook toebehoren bij of is het enkel de camera?

De camera is compleet met accu's, lader en afstandsbediening.

Gr,
Aragon

ca
door caviamax - Jan 1, 2012 om 16:35
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=aragon schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:40][quote=caviamax schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:32][quote=aragon schreef op vrijdag 30 dec 2011, 12:15][quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

En zitten er ook toebehoren bij of is het enkel de camera?

De camera is compleet met accu's, lader en afstandsbediening.

Gr,
Aragon

Graag zou ik een keer langskomen om het te testen. Op heel goed advies van de laatste poster, dit is het adres: 1204429fd7a90e@ikbenspamvrij.nl. Na één uur bestaat het adres niet meer dus mocht je dit later zien laat het dan even weten.

ca
door caviamax - Jan 1, 2012 om 16:36
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:56]Even een tip met elkaar in contact te komen, maak een tijdelijk e-mail adres aan en publiceer dat hier, de andere kan dan daar naar toe mailen. Vervolgens via je normale e-mail adres contact houden met elkaar.

Kan o.a. hier: IkBenSpamVrij

[quote=aragon schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:40][quote=caviamax schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:32][quote=aragon schreef op vrijdag 30 dec 2011, 12:15][quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

En zitten er ook toebehoren bij of is het enkel de camera?

De camera is compleet met accu's, lader en afstandsbediening.

Gr,
Aragon

Perfecte tip! Dank u!

diumenge
door diumenge - Jan 1, 2012 om 16:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Even een tip met elkaar in contact te komen, maak een tijdelijk e-mail adres aan en publiceer dat hier, de andere kan dan daar naar toe mailen. Vervolgens via je normale e-mail adres contact houden met elkaar.

Kan o.a. hier: IkBenSpamVrij

paolacastoro
door paolacastoro - Jan 1, 2012 om 19:44
13 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb nog zo'n video8 echter van het merk FuJi, feitelijk het zelfde als Sony, alleen was de prijs beduidend lager - in 1992!

Doe er op dit moment niets meer mee. Kan er hoogstens de video8cassettes digitaal overzetten op de hardeschijf.

Ook al op Marktplaats of een ander al gekeken?

ca
door caviamax - Jan 3, 2012 om 15:24
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=aragon schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:40][quote=caviamax schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:32][quote=aragon schreef op vrijdag 30 dec 2011, 12:15][quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Bent u nog bereidt om de camera te verkopen?
Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

En zitten er ook toebehoren bij of is het enkel de camera?

De camera is compleet met accu's, lader en afstandsbediening.

Gr,
Aragon

ca
door caviamax - Jan 3, 2012 om 15:25
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=aragon schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:40][quote=caviamax schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:32][quote=aragon schreef op vrijdag 30 dec 2011, 12:15][quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

En zitten er ook toebehoren bij of is het enkel de camera?

De camera is compleet met accu's, lader en afstandsbediening.

Gr,
Aragon

Bent u nog bereidt om de camera te verkopen?

aragon
door aragon - Jan 3, 2012 om 15:42
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=caviamax schreef op dinsdag 3 jan 2012, 15:25][quote=aragon schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:40][quote=caviamax schreef op zaterdag 31 dec 2011, 12:32][quote=aragon schreef op vrijdag 30 dec 2011, 12:15][quote=caviamax schreef op vrijdag 30 dec 2011, 10:25][quote=aragon schreef op woensdag 28 dec 2011, 16:08][quote=caviamax schreef op woensdag 28 dec 2011, 14:30]Wauw! Bedankt voor al het aanbod! Maar woont er iemand van jullie ook in de omgeving Amsterdam? Zo de camera wel eerst willen zien, dus langskomen. Chrislbr, bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker overwegen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een camera.

Ik woon in Almere.
Gr,
Aragon

Hoeveel had u in gedachten?

Hallo caviamax,
Ik denk zo aan ongeveer €30,00.

Gr,
Aragon

En zitten er ook toebehoren bij of is het enkel de camera?

De camera is compleet met accu's, lader en afstandsbediening.

Gr,
Aragon

Bent u nog bereidt om de camera te verkopen?

De camera is nog te koop.
Op een tijdelijk mailadres kunnen we verder converseren, dit is :
atlan60@gmail.com

Gr,
Aragon

ca
door caviamax - Jan 7, 2012 om 11:10
231 Antwoorden / 126 Vragen

En waar kan ik een adapter op de kopt tikken? Of hoe ziet zo'n ding eruit?