Spijt van wijziging tariefplan Telfort Kan ik nog terug??
Heb mijn tariefplan bij Telfort (prepaid) gewijzigd van 40% extra beltegoed naar de nieuwe voordeelreg. 10=20 (bij elke opwaardering ontv je dubbel beltegoed)). Heb hier echter spijt van, aangezien ik er later achter kwam dat ik nu voor een sms'je geen 8 cent maar 16 cent betaal.Maak ik een rekensommetje dan krijg ik(bij een opwaardering van het beltegoed met 10 euro) 50 sms'jes minder. Heb hierover al gemaild met Telfort.Ze antwoorden dat ik niet meer terug kan naar het vorige tariefplan. Moet ik dit accepteren of is er nog een weg terug?
brenda99
Je bent zelf een nieuw kontrakt aangegaan. Dat moet je dus gewoon uitzingen. Telfort zou uit coulance overwegingen mogelijk de zaak kunnen terugdraaien, maar dat willen ze dus blijkbaar niet. Welnu, dan ben je uitgepraat.
Met vriendelijke groet, ReadAC.
Kan nog niet overstappen aangezien ik t toestel november j.l. van Telfort gekocht heb en er zodoende nog een simlock opzit. Pas na 1 jaar kun je een code aanvragen bij Telfort om de simlock te verwijderen, zodat het mobieltje dan ook gebruikt kan worden voor andere simkaarten dan van Telfort.
Je kunt de telefoon wél gebruiken voor een andere Telfort kaart.
Beltegoed opmaken, nieuwe simkaart kopen, nummerbehoud aanvragen en dan ben je er volgens mij ook. Of zie ik iets over het hoofd?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer