theus
door theus Apr 4, 2004 om 23:24
Elektronica & tv

Teveel betaald voor TV-kabel bij Eneco. Wie ook?

Casema laat de kabel-abonnementskosten bij ons incasseren door Eneco, berucht van radio en TV. Op het jaaroverzicht bleek (zonder enige uitleg erbij) dat het tarief verlaagd was van 14,78 per maand naar 13,30, met terugwerkende kracht. Afgedwongen dus. Dan krijg je dus geld terug, denk je. Maar met een slimmigheidje of een rekenfout in het overzicht, wist men mij toch 15,59 teveel te laten betalen. Het antwoord op mijn e-mail was nietszeggend en zeker geen erkenning van een fout. Aangezien het om tienduizenden aansluitingen gaat, die allemaal een factuur krijgen met deze "rekenfout" er in, kan Eneco/Casema op elke 10.000 adressen 155.900,- Euro extra beuren! Kijk snel je jaaroverzicht na, wanneer je die van Eneco ontvangt en protesteer metéén wanneer je een fout constateert. Het bedrag dat men mocht innen van 1 maart 2003 tot 1 maart 2004, moet 159,60 zijn, i.p.v. 175,19 incl. BTW.
Is er ook iemand die hiermee een positief resultaat heeft bereikt? Zo ja, op welke manier?

1161 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

U bent niet de enige, de consumentenbond voert op het moment een aktie tegen de verhoogde tarieven, u kunt hier een petitie ondertekenen, ga hiervoor even naar http://consumentenbond.nl en klik op petitie kabeltarieven. groeten

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

met eneco heb ik geen ervaring, maar wat casema betreft ze verhogen het bedrag wwer net zo makkelijk als er even niemand oplet. wij hebben electra van het nuon ook in deze kan ik u vertellen dat wanneer je wat over hebt gehouden ze wel weer een of andere onduidelijke heffing in het leven hebben geroepen waar niemand iets van begrijpt ze blijven proberen je bij te laten betalen. groeten.

ve
door verwoerdt - Apr 19, 2004 om 18:46
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik ben abonee bij upc,en daar gaat het ook zo.nu betalen wij 7.79 per maand.en dat word in oktober met 100% verhoogd. dit is schandaalig!!!!. en als je daar dan nog kwaliteit voor krijgt,maar nee hoor,steeds minder zender ,of je krijgt er reclame zenders voor terug waar niemand op zit te wachten en de beeld scherpte word steeds slechter,ruis,strepen,enz

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer