pj
door pjvossen Oct 29, 2012 om 17:09
Elektronica & tv

TV Test

Ik heb vandaag LG gebeld, want Kassa mag je niet bellen en als je mailt krijg je standaard antwoord dat ze niet alle mails kunnen beantwoorden. Bij LG hebben ze geen idee welke van hun TV's in de kassa test gewonnen heeft. Ze denken een serie LM 760,m maar die is veel duurder dan 600 euro. Zo heb je niet veel aan deze test. Jammer. Weet iemand om welk typenummer het ging?

1685 5 Rapporteer

traporgel
door traporgel - Oct 29, 2012 om 17:21
191 Antwoorden / 4 Vragen

U hebt het nog niet helemaal goed begrepen. Als u typenummers wilt weten, moet u naar de supermarkt om een exemplaar van het Magazine Kassa te kopen. De VARA is tenslotte ook gewoon een commerciële omroep : -)

edrick3
door edrick3 - Oct 29, 2012 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@traporgel,

OT
Magazine Kassa in de supermarkt? Nooit gezien (maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen).

Hallo pjvossen,

Voor nog wat meer info, klik en lees hier.
Overigens.... je krijgt als je een mail gestuurd hebt inderdaad eerst een standaardmail als antwoord en daar waar het kan volgt dan wat later een antwoord op je vraag.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 29, 2012 om 19:08
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=traporgel schreef op maandag 29 okt 2012, 17:21]U hebt het nog niet helemaal goed begrepen. Als u typenummers wilt weten, moet u naar de supermarkt om een exemplaar van het Magazine Kassa te kopen. De VARA is tenslotte ook gewoon een commerciële omroep : -)
Die koop je natuurlijk niet, maar maakt met je telefoon even een paar foto's en die je uiteraard hier dan even plaatst.

Overigens in deze test zijn ze alleen uitgegaan van het smart gedeelte van de tv, daar je koop op baseren zou niet uitermate slim zijn, aangezien het belangrijkste nog altijd het beeld is..

Cookies
door Cookies - Oct 29, 2012 om 19:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Magazine Kassa in de supermarkt? Nooit gezien.......

Ik ook niet. Vlg mij niet los te koop, maar alleen via abo te koop.

@topicstarter: die test zegt helemaal NIKS van de kwaliteit van de t.v. Sterker nog: als je een goede t.v. wilt, zou ik je zeker niet een LG aanraden.

dearagain
door dearagain - Oct 29, 2012 om 22:31
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*als het goed is krijg je in 2de instantie wél de informatie via een kassa-mail (lijkt me wel zo consumentvriendelijk van de kassa-redactie)

*je kunt ook even langs de bibliotheek gaan en daar het betreffende KASSA-nummer gratis inzien