ol
door olympicton Sep 16, 2008 om 12:06
Elektronica & tv

TV van Ziggo

Sinds gisteren geen TV, noch analoog, noch digitaal.Radio werkt wel.

Ziggo gebeld, de versterker passeren, helpt niet, moet je wachten tot donderdag  voor storingsmonteur.Dus 5 dagen.

Hoe zit het nou met de wettelijke verplichting Publieke omroepen door te geven? LOL

439 4 Rapporteer

kiran
door kiran - Sep 16, 2008 om 14:00
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo olympicton

Blij te lezen dat je de lol ervan kunt inzien. Ziggo is nog steeds aan het ZigZaggen schijnt het. Hoop dat je voor 't weekend weer kan genieten van het programma aanbod.

één voordeel: je kan/hoeft vandaag niet naar de hoedjes parade te kijken! Ook lol ????

En hoe 't zit met de wettelijke verplichting Publieke Omroepen door te geven? haha. Ook lol dan in jouw geval.

Succes, hoop dat het gauw kan worden opgelost. Hou die lol er nog maar ff in. Beter dan je groen en geel ergeren!

willemo_1
door willemo_1 - Sep 16, 2008 om 15:02
167 Antwoorden / 0 Vragen

olympicton,

Schadevergoeding krig je volgens voorwaarden vermeld in de WEB -site van Ziggo als:

een Dienst, of een belangrijk deel daarvan, tijdelijk niet beschikbaar is, dan heeft die Klant recht op terugbetaling van de maandelijkse abonnementsvergoeding voor die periode als:
* hij hiervoor binnen een maand een schriftelijk verzoek bij Ziggo indient,
* het terug te betalen bedrag meer bedraagt dan € 10.

Stel dat de maandelijkde kosten €35 bedragen en u het hele systeem werkt één week niet dan zou u hebt recht hebben op ¼ x € 35,00 = ca. € euro 8,00u en aangezien dit onder de € 10,00 is gelegen hebt u in dat geval geen recht op schadevegoeding.

Met vriendelijk groet,

Net vriendelijke groet,
Willem

tdehond
door tdehond - Sep 16, 2008 om 16:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

De morele verplichting van de provider die u de dienst verstrekt waarvoor u betaalt lijkt afwezig te zijn.
Misschien kunt u ondertussen wat uitzendingen bekijken via Internet:
http://www.uitzendinggemist.nl/
en voor journaal:
http://www.tvopjepc.nl/programma/103

ol
door olympicton - Sep 16, 2008 om 16:56
63 Antwoorden / 16 Vragen

Zihan en tdehond; uiteraard kijk ik op nos.nl en dergelijke,dus Prinsjesdag heb ik toch gezien!

Is het punt niet, het gaat er meer om dat dan TV, dan telefoon, en dan internet weer uitvalt, en dat je van die kul-oplossingen krijgt als modem resetten, versterker omzeilen.Als Ziggo klant heb je daar al ervaring zat mee.