ar
door ariet Dec 24, 2009 om 15:43
Elektronica & tv

UPC ellende al een jaar lang

Hoe krijg ik UPC zover dat zij naar de klant gaan luisteren? Al meer dan 1 jaar ellende over het volgend:
Mijn dochter en schoonzoon hebben al een jaar problemen met UPC, bellen met die mensen kost handen vol geld want na 20 minuten heb je nog niemand aan de lijn en op faxen die gezonden worden wordt niet gereageerd, terugbellen doen/mogen ze niet!!!
Onze schoonzoon is sinds 4 december 2009 opgenomen op de Intensive Care van het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam en nu zit onze dochter met flinke problemen binnen het gezin en dan ook nog dit gezeur.
Dit is ontstaan nadat de bestelling in december 2008 voor internet en bellen niet door kon gaan omdat het bestaande internet abonnement niet opgezegd kon worden. De apparatuur box/modem werd binnen de gestelde termijn retour gezonden. Echter de borg heeft mijn schoonzoon nog niet terug ontvangen. Wel werden er diverse afschrijvingen van zijn rekening gedaan die niet juist en veel te hoog waren en door hem teruggeboekt en gecorrigeerd zijn. In oktober hebben ze de digitale ontvangst van de TV afgesloten maar het werd wel in rekening gebracht. Dit is dan ook door mij op 17 december jl. direct opgezegd maar dat kon niet eerder worden gedaan als 17 januari 2010!!!
Tevens is door mij op 18 december jl. een Fax verzonden, de zoveelste.
Daarbij heb ik UPC uit de doeken gedaan hoe de betalingen zijn gegaan en wat er betaald is want zij hebben zelfs het lef gehad om een incassobureau in te schakelen, wat na uitleg gelijk al reageerde: o, meneer zit dat zo daar komen we niet voor. Mijn schoonzoon heeft hiervoor al ik weet niet hoeveel brieven en faxen naar hun gezonden maar er wordt nergens op gereageerd.
Dit alles levert voor onze dochter nog meer spanning op en wij hopen dat er iets voor haar gedaan kan worden want dit is in één woord schandalig!!!
Hoe komt de BelBus In actie?

543 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Dec 24, 2009 om 15:54
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ariet

"Hoe komt de BelBus in actie".
Naar beneden scrollen > contact


En/of sluis de vraag eens door naar Consuwijzer
Klik hier

Het beste met uw schoonzoon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d
d hol - May 21, 2024 om 15:33
Huishouden & energie

Vattenfall

vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat? Lees meer

anita555
anita555 - Apr 29, 2024 om 21:46
Vrije tijd & tuin

Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?

Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer