UPC ellende al een jaar lang
Hoe krijg ik UPC zover dat zij naar de klant gaan luisteren? Al meer dan 1 jaar ellende over het volgend:
Mijn dochter en schoonzoon hebben al een jaar problemen met UPC, bellen met die mensen kost handen vol geld want na 20 minuten heb je nog niemand aan de lijn en op faxen die gezonden worden wordt niet gereageerd, terugbellen doen/mogen ze niet!!!
Onze schoonzoon is sinds 4 december 2009 opgenomen op de Intensive Care van het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam en nu zit onze dochter met flinke problemen binnen het gezin en dan ook nog dit gezeur.
Dit is ontstaan nadat de bestelling in december 2008 voor internet en bellen niet door kon gaan omdat het bestaande internet abonnement niet opgezegd kon worden. De apparatuur box/modem werd binnen de gestelde termijn retour gezonden. Echter de borg heeft mijn schoonzoon nog niet terug ontvangen. Wel werden er diverse afschrijvingen van zijn rekening gedaan die niet juist en veel te hoog waren en door hem teruggeboekt en gecorrigeerd zijn. In oktober hebben ze de digitale ontvangst van de TV afgesloten maar het werd wel in rekening gebracht. Dit is dan ook door mij op 17 december jl. direct opgezegd maar dat kon niet eerder worden gedaan als 17 januari 2010!!!
Tevens is door mij op 18 december jl. een Fax verzonden, de zoveelste.
Daarbij heb ik UPC uit de doeken gedaan hoe de betalingen zijn gegaan en wat er betaald is want zij hebben zelfs het lef gehad om een incassobureau in te schakelen, wat na uitleg gelijk al reageerde: o, meneer zit dat zo daar komen we niet voor. Mijn schoonzoon heeft hiervoor al ik weet niet hoeveel brieven en faxen naar hun gezonden maar er wordt nergens op gereageerd.
Dit alles levert voor onze dochter nog meer spanning op en wij hopen dat er iets voor haar gedaan kan worden want dit is in één woord schandalig!!!
Hoe komt de BelBus In actie?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vattenfall
vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat?
Lees meer
Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?
Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer