ge
door geeta21 Feb 20, 2018 om 22:33
Elektronica & tv

Update samsung tv

Ik heb een samsung smart tv die om de haverklap gaat updaten.Hij is aangesloten op de ziggo mediabox. Hoe kan ik dat uitzetten?

11210 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Feb 20, 2018 om 22:53
11519 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Geeta21 , 

Misschien heeft u hier iets aan  , i.p.v onder D niet klikken op nu bijwerken ( zie rechts de afbeelding )  , eronder staat automatische update op aan , zet dit op uit  .

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/software-update-tv/#Samsung/2013

Ge
door Genee - Feb 20, 2018 om 23:54
1509 Antwoorden / 1 Vragen
1

Kunt u dat automatisch updaten bij de instellingen van de tv niet uitzetten?

Topantwoord

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 21, 2018 om 01:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen
11

Waarom zou u dat uit willen zetten? En komen de updates van de tv zelf of van de horizonbox.
Tv updates zijn er niet voor niets.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Feb 21, 2018 om 07:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen
11

Fijn dat je ook een typenummer noemt en definieer 'om de haverklap' eens.

costnix
door costnix Feb 21, 2018 om 15:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen
diumenge
door diumenge Feb 21, 2018 om 17:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Costnix, leuk, maar ik bedoel natuurlijk hoe vaak 'om de haverklap' is.

he
door henkie.penkie - Feb 21, 2018 om 16:57
149 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als ik U was zou ik toch deze Updates toelaten. deze Updates zorgen ervoor dat je televisie toestel optimaal blijft werken.

ma
door marianne99 - Feb 21, 2018 om 17:40
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gewoon de tv van internet afhalen. Ik heb ook al aantal jaren Samsung Smart tv in combinatie met Ziggo (UPC) en deze hebben we direct 1x naar updates laten zoeken en daarna de internetkabel los gemaakt. TV werkt prima zo

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:19
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus u heeft een smart tv gekocht en zet het intrrintuit, nu heeft u dus een domme tv. Zonde van uw geld. Geen internet, geen smartfunctionaliteit.

sy
door sylvia_71 - Feb 21, 2018 om 18:03
288 Antwoorden / 0 Vragen
1

Via de instellingen van het tv-toestel zelf. Ik heb ook een smart-tv, maar heb deze bewust niet aangesloten op het internet. Omdat ik geen behoeftes heb aan die updates, die om de zoveel tijd opduiken. Dus geen gedoe. Ook zonder updates werkt mijn smart-tv geweldig.

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Kan niet, alle smart applicaties hebben een verbinding nodig. Ook om naar uw tv te casten heeft u verbinding nodig.

ge
door geeta21 - Feb 22, 2018 om 17:29
69 Antwoorden / 30 Vragen
1

Ik heb de kabel er uit gehaald.Het probleem is opgelost.
Allemaal dank voor de hulp.

diumenge
door diumenge - Feb 22, 2018 om 17:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

@ de laatste drie reacties. Lijkt mij echt geweldig, een smart tv zonder internet....

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Tv is smarter als eigenaar.

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 22, 2018 om 23:13
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Met de updates worden wel vaak apps weggehaald, zo b.v. de NPO app.

Dit kan veel geld aan extra abonnementen gaan kosten, of je moet iedere 3 jaar een nieuwe tv kopen.
Je kunt beter nooit updates doen. Dan blijft de tv zoals je hem gekocht hebt.

 

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee hoor, oude applicaties worden gewoon uitgefaseerd, dus met NPO app van paar jaar terug kun je niet meer kijken.

AB
door ABD2005 - May 15, 2018 om 17:06
1 Antwoorden / Vragen
0

Het is niet de Ziggo Mediabox die zorgt voor de update. Het is een heel erg vervelende bug die veelvuldig meerdere keren per dag (ook bij mij) voorkwam. Ik heb een work around gevonden:
1. Ga naar de Smart Hub. (het scherm waar al die apps staan zoals Netflix e.d.)
2. Druk nu op je afstandsbediening het volgende achter elkaar in: snel vooruit, 1, 8, 2, snel terug
---> Er verschijnt een schermpje waarin wordt gevraagd 'Demo information wordt gestart. Doorgaan?' Kies voor 'Ja'
3. U wordt nu gevraagd om de TV uit en weer aan te zetten. Doe dit even.

Hierna zal er nog 1 maal een update plaatsvinden en daarna kun je eindelijk genieten van je TV.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer