hk_mr308
door hk_mr308 Jul 12, 2012 om 17:11
Elektronica & tv

Vernieuwing van het forum!

Zou het niet eens tijd worden dat het kassa forum een mooie make-over krijgt? Lees vaak dat er problemen zijn met het huidige platform.
Ook zouden extra functies zoals een edit functie, standaard onderschrift en moderator functie handig zijn. Op deze manier kunnen mensen beter filteren en kunnen veel voorkomende problemen als sticky's worden geplaatst.

En de moderator functie zou handig zijn om een beeld te kunnen scheppen van de kwaliteit van de posts, nu is het post op post en dat werkt niet, een discussie kan ook niet worden gedaan via PM, waardoor je makkelijk flame en hate posts krijgt. ( heb wel een paar topic gezien )

Tevens moeten de hopeloos verouderde regels eens opgefrist worden zodat niet iedereen houterig met het vingertje gaat wijzen en zouden een paar vaste mod's mensen echt kunnen aanspreken op gedrag van een ander.

Of te wel, en moet nog flink getimmerd worden aan het kassa V&A platform.

481 29 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Jul 12, 2012 om 17:34
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vind dat jouw avatar ook wel een make-over verdient of is dat geen geweer :-)

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:00
146 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op donderdag 12 jul 2012, 17:34]Ik vind dat jouw avatar ook wel een make-over verdient of is dat geen geweer :-)

Wat is er mis mee dan :P het is een geweer, een zelfde als ik binnenkort kan kopen ( eindelijk genoeg gespaard ) Zijn zulke avatars verboden dan?

de motormuis
door de motormuis - Jul 12, 2012 om 19:11
598 Antwoorden / 13 Vragen

Nee, zo'n avatar is niet verboden. Het bezit van zo'n wapen volgens mij wel. Tenzij het onklaar is gemaakt.En dan zal je het denk ik nog niet eens mogen vervoeren.
Maar dat gaat mij persoonlijk verder niets aan, ieder zijn hobby.En als jij graag wapens verzamelt zou ik zeggen ; ga je gang.

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:15
146 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=de motormuis schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:11]Nee, zo'n avatar is niet verboden. Het bezit van zo'n wapen volgens mij wel. Tenzij het onklaar is gemaakt.En dan zal je het denk ik nog niet eens mogen vervoeren.
Maar dat gaat mij persoonlijk verder niets aan, ieder zijn hobby.En als jij graag wapens verzamelt zou ik zeggen ; ga je gang.

zit op een schietvereniging en heb een verlof voor dergelijke wapens, het verlof voor dit type wapen heb ik ook al in mijn bezit want het wapen wordt volgende maand besteld en geleverd, het gaat dan natuurlijk wel om de semi-automaat zoals toegestaan in de wet wapens en munitie voor sportschutters ;)

@sonjaatje is het geen mooi stukje techniek en styling ( persoonlijk ben ik er helemaal weg van ;) )

de motormuis
door de motormuis - Jul 12, 2012 om 19:21
598 Antwoorden / 13 Vragen

Zoals ik al zei, ieder zijn hobby. Maar er zijn helaas al enkele gekken meer geweest die met hun wapen gekke dingen zijn gaan doen. En die waren ook lid van een schietclub en hadden ook een vergunning, maar blijkbaar geen verstand.
En begrijp me niet verkeerd, ik maak jou niet uit voor een gek en zeg ook niet dat jij ook zo'n type bent.Maar ik vind zo'n wapen nou niet echt een stuk speelgoed.Zoiets blijft bij verkeerd gebruik of bij een ongelukje levensgevaarlijk.Maar ik wens je er veel plezier mee.

stacey
door stacey - Jul 12, 2012 om 19:23
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hou op schei uit zeg, dit forum heeft pas nog een make over gehad en het is er alleen maar slechter op geworden.

Ideeën kun je melden bij de reactie via contactknop, maar ze hebben de ingediende waslijsten met verbeteringen waar al jaren om is gevraagd waarschijnlijk nog liggen in de versnipperaarbak ............
disccusies over dit forum op dit forum worden door redactie meestal al snel gesloten of verwijderd .

Voor geval ze nog ff wat mee) lezen voor verwijderen :

PLEASE PLEASE PLEASE DONDER DAT IDIOTE PUNTENSYSTEEM EN HELE PUNTEN EN STERREN ELLENDE ERAF !!!!
Scheelt oa hoop gechat om puntjes en sterretjes te scoren van de verzamelkinders....
Dan kunnen we misschien weer eens serieus aan het werk hier !

Bij voorbaat dank .

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:28
146 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=de motormuis schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:21]Zoals ik al zei, ieder zijn hobby. Maar er zijn helaas al enkele gekken meer geweest die met hun wapen gekke dingen zijn gaan doen. En die waren ook lid van een schietclub en hadden ook een vergunning, maar blijkbaar geen verstand.
En begrijp me niet verkeerd, ik maak jou niet uit voor een gek en zeg ook niet dat jij ook zo'n type bent.Maar ik vind zo'n wapen nou niet echt een stuk speelgoed.Zoiets blijft bij verkeerd gebruik of bij een ongelukje levensgevaarlijk.Maar ik wens je er veel plezier mee.

Helemaal met je eens, dat is te vaak fout gegaan, gelukkig komen er meer regels voor dat type wapens, zo moet je bijvoorbeeld al ruim 3 jaar onbesproken lid zijn van een vereniging voor zo'n wapen en moet je sociaal betrokken zijn bij de S.V. ( nieuwe plannen voor dit jaar, of begin volgend jaar )

Laten we maar hopen dat deze maatregelen zoiets kunnen voorkomen, maar ja, waar een wil is, is een weg. De echte gek verzind wel iets ;)

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:29
146 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:23]Hou op schei uit zeg, dit forum heeft pas nog een make over gehad en het is er alleen maar slechter op geworden.

Ideeën kun je melden bij de reactie via contactknop, maar ze hebben de ingediende waslijsten met verbeteringen waar al jaren om is gevraagd waarschijnlijk nog liggen in de versnipperaarbak ............
disccusies over dit forum op dit forum worden door redactie meestal al snel gesloten of verwijderd .

Voor geval ze nog ff wat mee) lezen voor verwijderen :

PLEASE PLEASE PLEASE DONDER DAT IDIOTE PUNTENSYSTEEM EN HELE PUNTEN EN STERREN ELLENDE ERAF !!!!
Scheelt oa hoop gechat om puntjes en sterretjes te scoren van de verzamelkinders....
Dan kunnen we misschien weer eens serieus aan het werk hier !

Bij voorbaat dank .[quote=de motormuis schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:21]Zoals ik al zei, ieder zijn hobby. Maar er zijn helaas al enkele gekken meer geweest die met hun wapen gekke dingen zijn gaan doen. En die waren ook lid van een schietclub en hadden ook een vergunning, maar blijkbaar geen verstand.
En begrijp me niet verkeerd, ik maak jou niet uit voor een gek en zeg ook niet dat jij ook zo'n type bent.Maar ik vind zo'n wapen nou niet echt een stuk speelgoed.Zoiets blijft bij verkeerd gebruik of bij een ongelukje levensgevaarlijk.Maar ik wens je er veel plezier mee.

Ja daar heb je ook weer gelijk in, bedankt dat je een andere kant van veranderingen aankaart. Was er zelf niet opgekomen.

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:30
146 Antwoorden / 2 Vragen

Oeps, dubbele quote in mijn vorige post, die van motor muis hoort daar niet tussen ( zucht, dat forum ook :P )

valerius-2
door valerius-2 - Jul 12, 2012 om 19:35
7840 Antwoorden / 95 Vragen

PLEASE PLEASE PLEASE DONDER DAT IDIOTE PUNTENSYSTEEM EN HELE PUNTEN EN STERREN ELLENDE ERAF !!!!
Scheelt oa hoop gechat om puntjes en sterretjes te scoren van de verzamelkinders....
Dan kunnen we misschien weer eens serieus aan het werk hier !

Bij voorbaat dank

Ja een voorbeleld, hoe kan iemand in 4 dagen 5000 punten erbij krijgen zonder ergens een antwoordt geeft of discussie voert.

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:36
146 Antwoorden / 2 Vragen

ja, dat is vreemd, dat zouden 2500 antwoorden of posts moeten zijn.

stacey
door stacey - Jul 12, 2012 om 19:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:35]Ja een voorbeleld, hoe kan iemand in 4 dagen 5000 punten erbij krijgen zonder ergens een antwoordt geeft of discussie voert.

Misschien heeft ie die duimenpagina`s nog in cache ;-)

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:41
146 Antwoorden / 2 Vragen

wordt gek van die notificaties, krijg er 4 na jou post stacey, zal ik maar eens uitzetten.

stacey
door stacey - Jul 12, 2012 om 19:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=hk_mr308 schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:41]wordt gek van die notificaties, krijg er 4 na jou post stacey, zal ik maar eens uitzetten.

die notificaties zet ik nooit aan, dan heb je met alle geouweho*r hier zo je mailbox overvol ;-(

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 12, 2012 om 19:59
146 Antwoorden / 2 Vragen

ja zeg dat wel ;)

abarth
door abarth - Jul 12, 2012 om 21:05
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:38][quote=valerius-2 schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:35]Ja een voorbeleld, hoe kan iemand in 4 dagen 5000 punten erbij krijgen zonder ergens een antwoordt geeft of discussie voert.

Misschien heeft ie die duimenpagina`s nog in cache ;-)

Read ik dat nu goed tussen de regels door?

stacey
door stacey - Jul 12, 2012 om 21:12
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Dat heb je goed gereaden ;-)

abarth
door abarth - Jul 12, 2012 om 21:15
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 21:12]Dat heb je goed gereaden ;-)

Ben je niet een beetje onreadelijk nu?

stacey
door stacey - Jul 12, 2012 om 21:35
10352 Antwoorden / 12 Vragen

read de experts maar eens goed ?

Cookies
door Cookies - Jul 12, 2012 om 21:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 21:35] read de experts maar eens goed ?

Toen ik voor het laatst keek bij de (kwebbel) experts puntjes, had die read er nog niet zoveel. Hoe kan dat dan? Ik zie haast nooit (of helemaal niet?) een reactie van hem/haar?

abarth
door abarth - Jul 12, 2012 om 21:54
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 12 jul 2012, 21:42][quote=stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 21:35] read de experts maar eens goed ?

Toen ik voor het laatst keek bij de (kwebbel) experts puntjes, had die read er nog niet zoveel. Hoe kan dat dan? Ik zie haast nooit (of helemaal niet?) een reactie van hem/haar?

Nu al expert van de maand Juli 2012.
Foutje in de software??

valerius-2
door valerius-2 - Jul 12, 2012 om 23:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=hk_mr308 schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:36]ja, dat is vreemd, dat zouden 2500 antwoorden of posts moeten zijn. Hou de exper van de week/maand maar eens in de gaten.

empyria
door empyria - Jul 13, 2012 om 05:58
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:23]
PLEASE PLEASE PLEASE DONDER DAT IDIOTE PUNTENSYSTEEM EN HELE PUNTEN EN STERREN ELLENDE ERAF !!!!
Scheelt oa hoop gechat om puntjes en sterretjes te scoren van de verzamelkinders....
Bij voorbaat dank .

Mag ik dat VET onderstrepen???

Daar ben ik het helemaal mee eens!!!

empyria
door empyria - Jul 13, 2012 om 06:00
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 12 jul 2012, 21:42][quote=stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 21:35] read de experts maar eens goed ?

Toen ik voor het laatst keek bij de (kwebbel) experts puntjes, had die read er nog niet zoveel. Hoe kan dat dan? Ik zie haast nooit (of helemaal niet?) een reactie van hem/haar?

Volgens mij is read plots het hoekie om gegaan...

tdehond
door tdehond - Jul 13, 2012 om 07:47
4744 Antwoorden / 9 Vragen

M.i. geen consument gericht topic.

pino123
door pino123 - Jul 13, 2012 om 08:46
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tdehond schreef op vrijdag 13 jul 2012, 07:47]M.i. geen consument gericht topic.

Jouw aanvulling aan deze boeiende discussie ook niet!

pino123
door pino123 - Jul 13, 2012 om 08:49
2763 Antwoorden / 14 Vragen

valerius-2 6 17787 zo 12 december 2010

Grappig dat je dit in twee jaar voor elkaar krijgt, waar anderen tig jaren over doen

tdehond
door tdehond - Jul 13, 2012 om 09:05
4744 Antwoorden / 9 Vragen

:)

=pino123 schreef op vrijdag 13 jul 2012, 08:46:
=tdehond schreef op vrijdag 13 jul 2012, 07:47: M.i. geen consument gericht topic.

Jouw aanvulling aan deze boeiende discussie ook niet!

Redacteur
door Redacteur - Jul 13, 2012 om 11:16
1056 Antwoorden / 62 Vragen

Dit topic is gesloten daar het geen consumentenzaak betreft. Mocht u uw mening over deze website willen delen of suggesties aandragen, dan kunt u deze mailen naar de redactie via 'contact' of de knop 'waarschuw redactie'. Bij voorbaat dank.