fv
door fvb1 Jan 29, 2024 om 14:55
Elektronica & tv

Waarom kan ik als bestaande klant geen nieuw abonnement afsluiten bij KPN?

In 2019 heb ik een internet plus TV-abonnement afgesloten bij KPN. Door de inflatie zijn de abonnementskosten inmiddels een stuk hoger. Op dit moment zou ik een abonnement kunnen afluiten voor nagenoeg dezelfde prijs, maar dan met een tien keer snellere upload-/ en downloadsnelheid. Een telefoontje met KPN leerde me echter dat ik dit abonnement niet af mag sluiten omdat het alleen voor nieuwe klanten geldt. Dit vind ik toch vreemd: waarom zou ik als bestaande klant niet dezelfde dienstverlening krijgen als een nieuwe klant? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

1833 4 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Jan 29, 2024 om 15:07
11553 Antwoorden / 51 Vragen

U wil een aanbieding die voor nieuwe klanten bedoeld is. En u bent geen nieuwe klant. Dus zou u eerst een jaar elders een abo moeten nemen en dan kunt u weer als nieuwe klant van aanbiedingen gebruik kunnen maken bij kpn

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 29, 2024 om 15:25
2080 Antwoorden / Vragen

Ervaring? Zeker, ik ben net terug naar Ziggo met 50% korting (voor 9 maanden) nadat ik een jaar KPN heb gehad met 50% korting. Overstappen wordt stevig beloond omdat de meeste mensen geen gedoe willen met overstappen en dus "lekker" blijven zitten. Doe wat moeite, dát wordt beloond, lui blijven zitten niet.
Als u dat trouwens vreemd vindt snapt u echt geen snars van economie.

br
door bravehenk - Jan 29, 2024 om 18:06
206 Antwoorden / 0 Vragen

KPN bellen enwel de afdeling opzeggen
Vaak krijg je dan wel een kortings aanbod niet zo riant als nieuwe klanten meestal ongeveer de helft.
Zo doe ik het al jaren bij mijn provider dit jaar mijn dochter en zoon 7 maanden 20 euro korting.Ikzelf 6x20 euro ga verhuizen.
Wel even controleren of er meerdere aanbieders zijn op uw adres,

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jan 29, 2024 om 19:23
2080 Antwoorden / Vragen

Het is belangrijk dat ze dan wel geloven want anders stinken ze daar niet in.

sira
door sira Jan 29, 2024 om 22:42
2352 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb dat ook bij mijn energieleverancier gedaan, n.a.v. een aanbod dat ik te hoog vond.

rj
door rjw Jan 29, 2024 om 23:13
3270 Antwoorden / 5 Vragen

Let er wel op de maand opzegtermijn daarna niet meer geldt. Je moet dan eerst de initiële contractperiode uitzitten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 29, 2024 om 21:32
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn advies: opzeggen tegen het moment dat dat kan volgens uw overeenkomst kan en dan zodra de bevestiging van de opzegging is ontvagne met einddatum voor de dag erna een nieuw abonnement afsluiten.