Waarom moet ik extra 25 euro betalen bij ziggo omdat ik net dag te laat wasvor d
ik was een dag te laat voor de rekening te betalen hoppo gooien ze 25euro boete erop.
en dan nog geen nota sturen ook heb je een abnoment van 60 euro maar maandelijks wordt het 111 euro das toch van de zotte zelfs me neef en buurvropuw gebeurt het. ga nergens over ik heb een gewoon standaard pakket. nu ben ik na kpn overgestapt. was er klaar mee.
Fijn, dank u. Schaf ook gelijk een toetsenbord mèt hoofdletters aan, dat scheelt weer.
Beetje mazzel hebt , krijgen ze misschien toetsenbordje van KPN, en anders heb ik er nog twee in de kast liggen ,haha
Was bij automatische incasso niet gebeurd en ja, dan ben je te laat en komt er extra bedrag bovenop. Overstap naar KPN zal goed gaan, totdat je daar ook een dag te laat betaalt; dan deugt KPN ook niet meer.
Een dag te laat en jaja hoppa 25 eurie s er bovenop. ik geloof er geen ene snars van , want dat doet Ziggo niet. Ik heb t ooit in t verleden ook weleens gehad en wordt t openstaande bedrag gewoon opgeteld bij de volgende rekening . ik geloof dat u maar wat loopt te zwetsen en te miezeren. Succes met dat andere malle bedrijf dat KPN heet. dat is pas n flut aanbieder
Maar ze hebben nu ook een flut klant erbij.;-)
Ho ho, ik ben geen flut klant, maar ben tevreden met KPN. Af en toe een foutje, maar wordt altijd netjes opgelost. Ik moet de eerste provider nog tegenkomen waar nooit fouten gemaakt worden.
@neodutchio. Die flut klant is de Ts. Heb zelf van 2012 tot 2017 KPN gehad, ivm verhuizing kon dat niet meer. Zij kunnen hier geen digitale tv leveren.
Ben en was zeer tevreden over KPN.
nvt
Als u te laat betaald is er kans op extra kosten, dat is niets nieuws. En dat u een abonnement van €60 heeft, waar komen die andere kosten vandaan? Of heeft u dat niet nagekeken op uw facturen? Niet toevallig gebeld of andere zenders aangeschaft b.v.?
Dat moet u niet betalen omdat u "net 1 dag te laat was met betalen".
Ziggo rekent pas kosten als u (zeer) lange tijd uw rekening niet heeft betaald. Daar gaat zeker 2 maanden overheen, of u moet stelselmatig uw rekeningen te laat betalen.
Enige tijd geleden hadden wij (bleek achteraf) 1 maand niet betaald bij Ziggo. Na ruim 3 maanden vonden wij de fout en hebben wij deze rekening pas betaald. Ziggo heeft daar geen kosten voor gerekend.
Wij hebben een aparte bankrekening waarvan al onze automatische incasso's worden afgeschreven. Een enkele keer vergeten wij tijdig geld over te boeken naar die rekening. Daardoor is het een aantal malen voorgekomen dat Ziggo niet kon afschrijven. Dan krijg je netjes een mail met een mogelijkheid om met iDeal te betalen. 14 dagen later krijg je die nogmaals. Als je dan na 10 dagen nog niet betaald krijg je een brief en daarin staat als je niet binnen een bepaalde tijd (14 dagen) gaat betalen je een verhoging moet betalen. Ik weet het juiste bedrag niet meer maar dat was zeker beneden de €10. Maar daar gaat minimaal 6 weken overheen voordat u eventuele kosten moet gaan betalen. Ook wordt telkens aangeboden dat indien je de rekening niet kunt betalen je contact op moet nemen om een regeling te treffen...
Het is echt ongeloofwaardig dat u €25 moet betalen omdat u slechts 1 dag te laat heeft betaald.
Vreemd, dat het bij mij dan niet gebeurd, ook niet bij 'me' neef en buurvrouw, zelfs niet bij 'me' nicht en buurman.
ook heb je een abnoment van 60 euro maar maandelijks wordt het 111 euro das toch van de zotte zelfs me neef en buurvropuw gebeurt het
En nu maar hopen dan dat je contractvrij was bij Ziggo, anders komt er nog een fikse rekening achteraan.
nu ben ik na kpn overgestapt
Als je extra moet betalen omdat je een dag te laat was, was die dag te laat hoogstwaarschijnlijk al na meerdere betaalverzoeken.
Wat minder bellen? Wat minder films huren? Op tijd betalen?
ook heb je een abnoment van 60 euro maar maandelijks wordt het 111 euro
Deze kosten worden in rekening gebracht omdat je niet tijdig betaald hebt. En echt niet als dit 1 dag is. Je verhaal klopt van geen kanten. Dat is van de zotte. Als je gewoon je rekeningen op tijd betaalt, voorkom je dit soort kosten. Je bent nu NAAR (en niet NA) KPN overgestapt.
Succes!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer