jo
door jolanda vermeulen Oct 18, 2017 om 13:17
Elektronica & tv

Waarom moet ik extra 25 euro betalen bij ziggo omdat ik net dag te laat wasvor d

ik was een dag te laat voor de rekening te betalen hoppo gooien ze 25euro boete erop.
en dan nog geen nota sturen ook heb je een abnoment van 60 euro maar maandelijks wordt het 111 euro das toch van de zotte zelfs me neef en buurvropuw gebeurt het. ga nergens over ik heb een gewoon standaard pakket. nu ben ik na kpn overgestapt. was er klaar mee.

3845 20 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Oct 18, 2017 om 13:19
830 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn, dank u. Schaf ook gelijk een toetsenbord mèt hoofdletters aan, dat scheelt weer.

simon55
door simon55 Oct 18, 2017 om 13:24
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Beetje mazzel hebt , krijgen ze misschien toetsenbordje van KPN, en anders heb ik er nog twee in de kast liggen ,haha

tijger1
door tijger1 - Oct 18, 2017 om 13:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Perfect geregeld dus. Als u bij KPN te laat betaalt, krijgt u vast geld toe.

tenormin
door tenormin - Oct 18, 2017 om 13:21
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Was bij automatische incasso niet gebeurd en ja, dan ben je te laat en komt er extra bedrag bovenop. Overstap naar KPN zal goed gaan, totdat je daar ook een dag te laat betaalt; dan deugt KPN ook niet meer.

simon55
door simon55 - Oct 18, 2017 om 13:22
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Een dag te laat en jaja hoppa 25 eurie s er bovenop. ik geloof er geen ene snars van , want dat doet Ziggo niet. Ik heb t ooit in t verleden ook weleens gehad en wordt t openstaande bedrag gewoon opgeteld bij de volgende rekening . ik geloof dat u maar wat loopt te zwetsen en te miezeren. Succes met dat andere malle bedrijf dat KPN heet. dat is pas n flut aanbieder

tijger1
door tijger1 Oct 18, 2017 om 13:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ze hebben nu ook een flut klant erbij.;-)

ne
door neodutchio Oct 18, 2017 om 13:31
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Ho ho, ik ben geen flut klant, maar ben tevreden met KPN. Af en toe een foutje, maar wordt altijd netjes opgelost. Ik moet de eerste provider nog tegenkomen waar nooit fouten gemaakt worden.

tijger1
door tijger1 Oct 18, 2017 om 13:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@neodutchio. Die flut klant is de Ts. Heb zelf van 2012 tot 2017 KPN gehad, ivm verhuizing kon dat niet meer. Zij kunnen hier geen digitale tv leveren.

Ben en was zeer tevreden over KPN.

sy
door sylvia_71 Oct 18, 2017 om 13:52
288 Antwoorden / 0 Vragen

nvt

ne
door neodutchio - Oct 18, 2017 om 13:33
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Als u te laat betaald is er kans op extra kosten, dat is niets nieuws. En dat u een abonnement van €60 heeft, waar komen die andere kosten vandaan? Of heeft u dat niet nagekeken op uw facturen? Niet toevallig gebeld of andere zenders aangeschaft b.v.?

dokun
door dokun - Oct 18, 2017 om 13:33
152 Antwoorden / 0 Vragen

Dat moet u niet betalen omdat u "net 1 dag te laat was met betalen".

Ziggo rekent pas kosten als u (zeer) lange tijd uw rekening niet heeft betaald. Daar gaat zeker 2 maanden overheen, of u moet stelselmatig uw rekeningen te laat betalen.

Enige tijd geleden hadden wij (bleek achteraf) 1 maand niet betaald bij Ziggo. Na ruim 3 maanden vonden wij de fout en hebben wij deze rekening pas betaald. Ziggo heeft daar geen kosten voor gerekend.

Wij hebben een aparte bankrekening waarvan al onze automatische incasso's worden afgeschreven. Een enkele keer vergeten wij tijdig geld over te boeken naar die rekening. Daardoor is het een aantal malen voorgekomen dat Ziggo niet kon afschrijven. Dan krijg je netjes een mail met een mogelijkheid om met iDeal te betalen. 14 dagen later krijg je die nogmaals. Als je dan na 10 dagen nog niet betaald krijg je een brief en daarin staat als je niet binnen een bepaalde tijd (14 dagen) gaat betalen je een verhoging moet betalen. Ik weet het juiste bedrag niet meer maar dat was zeker beneden de €10. Maar daar gaat minimaal 6 weken overheen voordat u eventuele kosten moet gaan betalen. Ook wordt telkens aangeboden dat indien je de rekening niet kunt betalen je contact op moet nemen om een regeling te treffen...

Het is echt ongeloofwaardig dat u €25 moet betalen omdat u slechts 1 dag te laat heeft betaald.

Cookies
door Cookies - Oct 18, 2017 om 13:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vreemd, dat het bij mij dan niet gebeurd, ook niet bij 'me' neef en buurvrouw, zelfs niet bij 'me' nicht en buurman.

ook heb je een abnoment van 60 euro maar maandelijks wordt het 111 euro das toch van de zotte zelfs me neef en buurvropuw gebeurt het

En nu maar hopen dan dat je contractvrij was bij Ziggo, anders komt er nog een fikse rekening achteraan.

nu ben ik na kpn overgestapt

jo
door jorisw - Oct 18, 2017 om 14:06
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je extra moet betalen omdat je een dag te laat was, was die dag te laat hoogstwaarschijnlijk al na meerdere betaalverzoeken.

Cookies
door Cookies - Oct 18, 2017 om 14:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat minder bellen? Wat minder films huren? Op tijd betalen?

ook heb je een abnoment van 60 euro maar maandelijks wordt het 111 euro

sy
door sylvia_71 - Oct 18, 2017 om 14:08
288 Antwoorden / 0 Vragen

Deze kosten worden in rekening gebracht omdat je niet tijdig betaald hebt. En echt niet als dit 1 dag is. Je verhaal klopt van geen kanten. Dat is van de zotte. Als je gewoon je rekeningen op tijd betaalt, voorkom je dit soort kosten. Je bent nu NAAR (en niet NA) KPN overgestapt.

Succes!

marita5
door marita5 - Oct 18, 2017 om 14:09
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jolanda Vermeulen ,

ik was een dag te laat voor de rekening te betalen hoppo gooien ze 25euro boete erop.

Geen idee , waar u het over heeft , bij een te late betaling krijgt u eerst een herinnering , dus onzin verhaal ...

Lees hier ,  klik op de rode regel ,

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/factuur/betaalachterstand/

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2017 om 14:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dit is niet 'Klaag-maar-raak'. ;-)
En van je 'verhaal' klopt niet al te veel:
- €25 betalen voor 1 dag te laat? Zal wel meer aan de hand zijn!
- Abonnement van € 60 en € 111 betalen? Dat kan niet 'zomaar'.
Hoop voor jou dat je niet zonder formeel op te zeggen bij Ziggo  overgestapt bent, want dan volgen er nog meer rekeningen!

me
door mein33 - Oct 18, 2017 om 14:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Eén dag te laat met betalen en dan een boete, laat me niet lachen ;-))
Eén dag te laat na de laatse herinnering/aanmaning, dat is meer aannemelijk.
Maar waarom nu deze klacht pas geplaatst, u heeft toch wel eerst uw abonnementsperiode uitgediend en bent pas daarna overgestapt naar een andere provider, anders nog meer problemen.
Een betalingsprobleem bij de één levert nl. altijd een aanmeldingsprobleem op bij de ander.
En dat dit probleem zelfs uw neef en uw buurvrouw treft, hoe toevallig kan het zijn ?
Ik heb overigens geen betalingsproblemen en van m'n neef en buurvrouw weet ik het niet !

gerbera
door gerbera - Oct 18, 2017 om 14:30
7368 Antwoorden / 14 Vragen

ik was een dag te laat voor de rekening te betalen hoppo gooien ze 25euro boete erop.
Volgens mij is deze zin niet compleet. Achter "ik was" hoort volgens mij te staan, na de zoveelste herinnering,  een dag te laat enz. enz.

zelfs me neef en buurvropuw gebeurt het.
Kan KPN binnenkort weer 2 nieuwe klanten verwachten. Alhoewel wat is een buurvr op uw.

aurora1
door aurora1 - Oct 18, 2017 om 14:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zit u niet een beetje onzin te kletsen? Denkt u dat wij dit geloven? Na een dag te laat krijgt niemand een boete. U heeft kennelijk langere tijd niet betaald en aanmaningen genegeerd.
U moet ook incassokosten betalen bij de KPN als u niet op tijd betaalt. Met wat geluk bent u daar verplicht aan automatische afschrijving te doen. Maar als er niet voldoende saldo op de rekening staat krijgt u weer hetzelfde probleem: boetes/incassokosten.

Wat wij met dit verhaal en gemopper moeten is me onduidelijk: wat voor vraag heeft u in deze Vraag&Betantwoord rubriek?
Lees de spelregels hier maar eens. Maar die negeert u natuurlijk ook.

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 18, 2017 om 14:50
641 Antwoorden / 77 Vragen

Gewoon op tijd betalen. dan komen er ook geen extra kosten bij.

Laat alles via automatische incasso lopen en u hebt nooit problemen, zolang er genoeg geld op de rekening staat.

Grunnen.
door Grunnen. - Oct 18, 2017 om 14:54
509 Antwoorden / Vragen

En welk moment dacht je ,dat willen ze bij Kassa ook weten ?? Het zal wel na diverse aanmaningen zijn.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 18, 2017 om 16:57
3449 Antwoorden / 25 Vragen

En terecht, laatbetalers hebben geen idee wat het kost om de zaken weer te regelen.

diumenge
door diumenge - Oct 18, 2017 om 17:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Stap ook even over naar het Radar forum.

me
door mein33 Oct 18, 2017 om 17:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Krijgt Ts. zelf een "koude douche" .  ;-))

Grunnen.
door Grunnen. Oct 18, 2017 om 20:51
509 Antwoorden / Vragen

Ook daar zijn niet gek op gezwam in de ruimte. Het is jammer dat de redaktie dit soort onzin niet weg haalt.

bo
door boris47 - Oct 30, 2017 om 13:20
27 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat is het geluk wat je hebt bij hufterfirma Ziggo. Na ruim anderhalf jaar ellende heb ik ze eruit geknikkerd en komen er nooit meer in. Nog niet voor niets!

Cookies
door Cookies Oct 30, 2017 om 13:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zit al 10-tallen jaren bij Ziggo, nooit problemen. Misschien scheelt het dat ik netjes op tijd betaal.

Gr
door Grunn1 Oct 30, 2017 om 13:54
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@ boris47, zulke klanten kunnen ze missen als kiespijn. Zit al jaren tevreden bij Ziggo.