ja
door jans15 Jun 3, 2019 om 12:45
Elektronica & tv

Waarom moeten wij nog steeds voor ziggo betalen de reclame duurt steeds langer,

je hebt straks drie kwartier reclamen en een kwatier tv

5555 14 Rapporteer

simon55
door simon55 - Jun 3, 2019 om 12:48
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ziggo heeft niets van doen met de reclame. Ik denk dat u dan bij de NOS of NTR moet zijn , die gaan over reclame

heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 3, 2019 om 14:55
16859 Antwoorden / 202 Vragen

@SIMON55, sedert wanneer gaan NOS en/of NTR over reclame van alle commerciële zenders?? Die danken hun bestaan aan reclameinkomsten en zouden dus zonder reclame niet bestaan.

tenormin
door tenormin - Jun 3, 2019 om 13:02
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Als u de commercieelen kijkt: dat is al lang zo. Heeft niets met Ziggo maar met alle reclamemakers te maken. Maar daar kijken we "gratis" t.v. en de NPO 1,2,3 daar wordt belastinggeld voor gebruikt + de reclame inkomsten.

tijger1
door tijger1 - Jun 3, 2019 om 13:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt dat ook voorkomen door een programma wat u wilt kijken eerst op te nemen en dan later te kijken. Dan kunt u de reclame doorspoelen,

ma
door malty Jun 3, 2019 om 13:20
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Dat doorspoelen bij opgenomen programma’s kan niet bij alle zenders.

tijger1
door tijger1 Jun 3, 2019 om 13:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kan wel bij alle zenders. Wat u bedoelt, wanneer het niet kan, is later gaan kijken en dan bij het begin beginnen. Dan kan je bij de commercielen, ik weet niet of dat bij alle zo is, niet onderwijl doorspoelen.

tdmduc
door tdmduc Jun 3, 2019 om 15:20
704 Antwoorden / 2 Vragen

Bij de blauwe knop op de a.b.(T-Mobile) gaat een programma opnieuw beginnen maar je kan dan niets doorspoelen.

Bij een opgenomen programma wel(max snelheid 16x)

Jammer is wel dat je geen "markers" hebt dus je kan er zo voorbij schieten. Zou eigenlijk iets op gevonden meoten worden.

tijger1
door tijger1 Jun 3, 2019 om 15:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De onderbreking in een serie begint vaak met een vaste reclame en het einde van die onderbreking is ook meestal dezelfde en je ziet toch de tijd lopen.

ma
door malty Jun 3, 2019 om 17:55
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1 U heeft gelijk w.b. dat doorspoelen.

Nino meerts
door Nino meerts - Jun 3, 2019 om 13:41
3 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn wij zo slim of.........

me
door mein33 - Jun 3, 2019 om 13:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

je hebt straks drie kwartier reclamen

Vertel eens als u wil, "wanneer "gaat dit gebeuren ?

Hoewel Ziggo aan de lengte en de hoeveelheid van de reclame uitzending niets kan doen, zou ik direct mijn Ziggo abonnement opzeggen en overstappen naar een andere provider.
Niet dat dat ook maar iets aan de klacht zal veranderen, maar het geeft u misschien wel het gevoel dat u heeft geprobeert om tenminste toch iets te hebben verandert. :-))

U betaald overigens alleen maar aan Ziggo voor de doorgifte van de gewraakte en gewenste  zenders en programma's welke u thuis op uw buis kunt bekijken.

Zou me eerder druk maken over het moeten betalen voor de doorgifte van tenminste 60 of meer zenders waar u nooit en te nimmer naar kijkt, dat is pas zonde geld !!

tdmduc
door tdmduc Jun 3, 2019 om 15:26
704 Antwoorden / 2 Vragen

Ik denk dat je het niet zo letterlijk moet lezen.

tp-starter bedoeld waarschijnlijk zoiets als "als we niet uitkijken hebben we bijkant drie kwartier....." of "je zal zien dat we dadelijk wel drie kwartier...."

Ik denk niet dat tp-starter de wijsheid in pacht heeft om precies aan te geven wat de zenders in de toekomst allemaal in petto hebben voor de kijker.

me
door mein33 Jun 3, 2019 om 15:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tdmduc,

Ik lees het zoals het er staat en denk best te begrijpen wat ts hiermee bedoeld aan te geven.

U schrijft, "als we niet uitkijken" !!!
We hebben geen enkele inbreng in de lengte en intensiteit  van de reclameblokken, je  krijg ze 'gratis' en voor niets voorgeschoteld, maar je hoeft er niet naar te kijken als je dat niet wil. ;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 3, 2019 om 15:02
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Als ik alle reclame op TV gedurende een dag (en dan beperkt tot de tijd dat ik kijk) bij elkaar optel kom ik ver boven de 3 kwartier op een dag.

Houd er daarbij rekening mee , dat de meeste zenders commerciële zenders zijn die zonder reclame helemaal niet zouden bestaan.
Bij de publieke omroep betekent reclameopbrengst simp[elweg ook dat er een deel van de kosten mee worden gedragen en er geen sprake is van separaat kijk en luistergeld zoals er eerder wel was. Wees er ook bedacht op dat er politieke stromingen zijn die nog verder willen korten op de publieke omroep en dat betekent dan ook vrijwel zeker nog meer reclame.

U behoeft bovendien helemaal niet voor Ziggo te betalen als bij hen geen overeenkomst zou hebben maar dan geldt dat ook voor andere providers betaalt dient te worden. Gratis TV via een open net bestaat niet meer.

Een al gegeven tip: neem programma's op en spoel dan bij het kijken de reclame door.

aurora1
door aurora1 - Jun 3, 2019 om 15:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daarvoor moet u bij de betreffende omroepen zijn want Ziggo heeft daar niets mee te maken.
Ik neem altijd op wat ik wil zien en kan dan reclame editen of daar versneld doorheen sjezen.
En natuurlijk moeten die achterlijk hoge salarissen van presentatoren betaald worden, dat gebeurt mede uit reclame opbrengsten. Het is niet voor niets dat al die vele halfbakken non-presentatoren graag bij de tv werken: veel geld voor weinig werk en weinig tot geen kwaliteit.

gerbera
door gerbera - Jun 3, 2019 om 16:20
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Tot nog toe zijn er wettelijke regels die bepalen dat reclameblokken bij publieke omroep 12 min per uur mogen zijn.............maar natuurlijk moet Brussel zich daar ook weer mee bezig houden. lees hier

Gr
door Grunn1 - Jun 3, 2019 om 16:47
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Jans15, je betaald Ziggo voor het doorgeven van het signaal niet voor de reclame. De lengte van de reclameblokken is bij alle providers gelijk want die wordt bepaald de zenders.

Wel een tip voor je. Ga nooit naar Amerika want als je daar tv kijkt mag je blij zijn als je een minuut tv zonder reclame hebt.

jo
door jorisw - Jun 3, 2019 om 19:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dan moeten ze wel heel snel de hoeveelheid reclame verhogen. Als het met de huidige toename doorgaat is lineaire TV al uitgestorven voordat je op 45 minuten reclame per uur kijken.

Maar als je je er erg aan ergert: kijk gewoon BBC of zo.

diumenge
door diumenge - Jun 3, 2019 om 19:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Moet je niet zoveel SBS6 en RTL4 kijken Jans15.

costnix
door costnix - Jun 3, 2019 om 22:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij KPN kan je bij “opgenomen” programma’s  bij de commerciële zenders de reclame niet doorspoelen. Het programma wordt gestreamd en daar wordt door de commerciële zenders extra, nadelige voorwaarden aan gesteld,

tijger1
door tijger1 Jun 3, 2019 om 22:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou dan had ik ruim twee kaar geleden blijkbaar een bijzonder abonnement bij KPN, want ik kon opgenomen programna’s ook van de commerciëlen, bij het nadien kijken gewoon doorspoelen.

Nu Ziggo, en daar kan dat dus ook.

gerbera
door gerbera - Jun 4, 2019 om 12:13
7366 Antwoorden / 14 Vragen

U kijkt waarschijnlijk veel naar de commerciële zenders, daar is het gewoon dat er 30 min. programma met 30 min. reclame per uur is. Maar wilt u zoveel reclame als u vermeld kijk dan Tell Sel, 60 min. reclame per uur.

gerbera
door gerbera - Jun 5, 2019 om 22:23
7366 Antwoorden / 14 Vragen

U wordt op uw wenken bediend;

NPO 1, 2 en 3 worden grotendeels reclamevrij,

tijger1
door tijger1 Jun 6, 2019 om 09:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vóór acht uur.

gerbera
door gerbera Jun 6, 2019 om 14:21
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Ja en ? er komt dan toch minder i.p.v. meer zoals de TS oppert.