con1
door con1 Apr 24, 2023 om 10:28
Elektronica & tv

Xiaomi smartspeaker

Ik heb een xiaomi smartspeaker. Wil deze via Bluetooth verbinden met een logitech audioadapter. Krijg dat niet voor elkaar. Weet iemand raad?

3059 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Apr 24, 2023 om 10:37
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Wat zegt Google? Mogelijk dat daat een antwoord staat.

con1
door con1 Apr 24, 2023 om 10:45
29 Antwoorden / 28 Vragen

Ja natuurlijk

Ab
door Abbie hurst Jul 11, 2023 om 12:57
Antwoorden / Vragen

Possibly a Bluetooth 2 or 3 adaptor from Logitech. Bluetooth 4 or later is supported by Xiaomi speakers. They might not see one another because of this. However, if your Logitech adapter is quite new, Wikipedia Page Creation Services is enough to connect without any issues.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 24, 2023 om 10:51
7194 Antwoorden / 3 Vragen
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 24, 2023 om 15:25
2065 Antwoorden / Vragen

Werkt het "paren" niet, wat gebeurt er als u het probeert, of paart hij wel maar komt er niets uit?
Al eens geprobeerd een andere speaker aan die audioadapter te hangen?

Topantwoord

JMA2
door JMA2 - Apr 25, 2023 om 00:29
117 Antwoorden / 2 Vragen

Ik vermoed dat die Logitech adapter voor bluetooth 2 of 3 is. De Xiaomi speakers zijn Bluetooth 4 of hoger. Misschien dat ze elkaar daarom niet zien. Maar als uw Logitech adapter heel recent is zou het probleemloos gekoppeld moeten worden.

Ozymandias
door Ozymandias - Jul 7, 2023 om 17:29
167 Antwoorden / Vragen

Krijg je beide apparaten sowieso in pair modus? Wees even wat duidelijker in wat er exact niet lukt. Op welk punt loop je vast?

A van Kampen
door A van Kampen - Jul 7, 2023 om 20:41
22 Antwoorden / Vragen

Volgens mij is de Bluetooth voor een verbinding met de audiobron zoals een telefoon of tablet en werkt de audiouitgang van de adapter met kabels naar een versterker of actieve speaker.

U kunt met de telefoon of tablet een (bluetooth)verbinding maken met de Xiaomi smartspeaker.

A van Kampen
door A van Kampen - Jul 7, 2023 om 20:49
22 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat de combinatie Xiaomi smartspeaker en de logitech adapter niet gaan werken zoals u misschien voor ogen had.

A van Kampen
door A van Kampen Jul 9, 2023 om 15:51
22 Antwoorden / Vragen

Ter aanvulling:

Zowel de Xiaomi Smartspeaker als de Logitech audioadapter zijn (Bluetooth) ontvangers en kunnen dus niet onderling communiceren.