Ziggo black friday
op 23-11-2018 een bestelling geplaatst bij ziggo het ging over de actie BlackFriday van 29.95p/m voor de eerste 6 maanden en geen aansluitingskosten,
we zijn verhuist naar het huis van een familielid en het familielid heeft een verhuizing aangevraagd is verhuist en we zitten nu in haar huis, het gaat hier dus over een nieuwe bestelling en een oude die mee is verhuist.
Nu is het zo dat ze bij ziggo alles door elkaar heen hebben gehaald alles op 1 klantnummer gegooid en wij geen tv hebben in het huis terwijl we wel het pakket binnen hebben gekregen en aangesloten.
We hebben nu 9x gebeld 4.5 uur aan tijd en energie ze geen van de mensen aan de andere kant van de lijn weet een oplossing, de een geeft ons de schuld de ander probeert het wel maar zegt aan het eind dat we dan maar opnieuw aan moeten melden en dat dan de actie niet meer mogekijk is.
in het kort,
Persoon 1 heeft een verhuizing aangevraagd en is verhuisd en alles meegnomen.
Persoon 2 is op dat adres gaan wonen en een nieuw pakket besteld alles is binnengekomen en aangesloten.
Persoon 2 heeft geen TV, en het klant nummer dat we hebben staat gelinkt aan persoon 2 die verhuist is en als we het adres doorgeven waar we nu wonen zeggen ze dat er geen pakket actief is,
Na 9 x bellen en maanden aan wachten op contact van hun kant is er nog steeds geen oplossing,
We hebben recht op wat we besteld hebben, volgens hun moeten we maar nieuw aanmelden en geen actie mogelijk.
Dit kan natuurlijk niet na alle moeite en tijd die we er in hebben gestoken zijn we niks opgeschoten
Hoe kunnen we nu het beste door aangezien niemand van de hulplijn er wat mee kan en de Chat heet ook niet geholpen
terwijl ze alleen maar de verschillen de gegeven aan de juiste persoon moeten koppelen lijkt me
Hoe nu verder
Alvast Bedankt.
Topantwoord
Waarom heeft u een nieuwe bestelling gedaan terwijl u ook de verhuizing door had kunnen geven dan had u tv kunnen kijken en was de actie gewoon door blijven lopen.
Het gaat hier om 2 verschillende personen,
de zus van mijn vriendin is verhuist en heeft haar ziggo pakket meegenomen.
Mijn vriendin en ik zijn samen gaan wonen en hebben ons aangemeld bij ziggo en een nieuw pakket ontvangen
Topantwoord
Maar ja, volgens u is persoon 1 verhuisd en persoon 2 ook.
Ziggo heeft een forum. Leg het probleem daar eens duidelijk en zorgvuldig uit.
Persoon 1 is verhuisd en haar pakket enzo meegenomen
wij als persoon 2 zijn in haar oude huis gaan wonen maar zijn als nieuw klant aangemeld
Topantwoord
Hallo xoxjoeey ,
Plaats uw klacht op het forum van Ziggo , daar reageren moderators , klik op de rode regels .
https://community.ziggo.nl/
Of op FB ,
https://www.facebook.com/ZiggoCompany
Denkt u dat dat meer gaat helpen dan 9x bellen
Kort en bondig , ja . Bellen zet geen zoden aan de dijk .
@X0XJOEEY, ook: jazeker gaat het via FB veel sneller via de chat. Zelf onlangs gedaan; via telefoon geen schot in te krijgen, daar wel.
Topantwoord
En wat voor aansluiting had vriendin dan op haar oude adres? Maar, zussen, twee dezelfde achternamen, maakt het lastig.
ze had het goedkoopste pakket, en wij hebben een nieuw pakket besteld op 23-11 het duurste max pakket black friday
Eerst maar eens een duidelijk verhaal vertellen.
Zuster is op .... verhuisd naar ...en had pakket..... Klantnummer....
Je bent op 23 november 2018 komen wonen met pakket... Klantnummer....
En je hebt geen tv en wel internet?
Heeft je zuster nu ineens op haar nieuwe adres jullie pakket? Heeft je zuster een ander klantnummer gekregen?
Als er op jullie adres geen pakket actief is,dan lijkt het erop dat jullie pakket niet geactiveerd is. Dat is een mogelijkheid.
Je hebt je apparatuur aangesloten, maar de activatie moet van Ziggo komen.
Er is kennelijk iets verkeerd gegaan en jullie willen een half jaar de prijs betalen van de Balck friday actie.
Wat betaal je nu per maand Of betaal je niets en moet het pakket nog steeds geactiveerd worden?
Toch bedankt voor de aanvulling,
Maar ik ga geen klantnummers en adressen en verdere bedragen wat wij betalen aan ziggo niet hier plaatsen. (is volgens mij ook tegen de regels).
Ik heb het samen gevat en zo goed mogelijk uitgelegd, in de hoop dat mensen andere manieren hebben ipv alleen te bellen.
Ziggo heeft alle informatie en adressen enz. die hebben alles al 9 x ontvangen
nogmaals bedankt denk ik,?
Nee, dat is de bedoeling ook niet om het hier te plaatsen. Maar om het duidelijk te maken aan Ziggo.
Als de medewerkers van Ziggo na 9 keer uitleg nog niet snappen waar het om gaat, dan is er iets mis. Of je verhaal is onduidelijk of jouw verhaal staat niet in het handboek van Ziggo en medewerkers mogen zelf niets bedenken.
Eerlijk gezegd vind ik je verhaal niet heel erg duidelijk,
Misschien is het verhaal van je zus niet relevant en is Ziggo vergeten je account te activeren, meer niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen, in een fietsenstalling voor medewerkers bij het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterkverbaasd, want
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer