Ziggo CI+ module
Ziggo (voormalig UPC) bied een CI+ module aan voor de zelfde prijs als een standard mediabox van Ziggo. De mogenlijkheden van een Ziggo mediabox zijn: Semi interactieve televisie (niet opnemen of replay TV, pauzeren tot 1 minuut) on demand video kijken en TV gids) een CI+ module bied digitale TV ipv interactieve TV. Per TV is dit verschillend en niet elk model wordt ondersteund. Zelf heb ik een Phillips 43PUS6401 8 gb android 4K smart televisie met opname functie via een usb hdd.
Ziggo zegt alle diensten ook via CI+ module door te sturen, maar de praktijk wijst anders uit. de CI+ module beperkt uw diensten op deze TV. Maar je betaald wel het zelfde als een standard mediabox. Ook is het niet mogenlijk om een CI+ module te kopen bij mediamarkt voor €47,- en hierin uw huidige smartcard te plaatsen (dit is 4 uit de 10 gevallen niet compatible (upc kaarten werken uberhaupt nooit). Er word niet op de website gezegt dat interactieve TV niet mogenlijk is en ze beloven instalatie per 1 TV, PC en telefoon garantie.
Op de phillips 43PUS6401 met android denk je gebruik te kunnen maken van Ziggo on demand met de Ziggo go app (helaas werkt dit ook niet op deze TV. Voor films te kijken en streams van meervoudige diensten adviseer ik KODI (XMBC media streaming is lastig in te stellen, maar bied u wel de vrijheid in het kijken wat u wil) Ziggo is in dit geval duur en niet eerlijk.
Topantwoord
Nadat ik 1 topic heb geplaatst is het een RATrace denk ik, er wordt gereageerd met antwoord wat is nou de vraag. De vraag is duidelijk denk ik, zijn er meer mensen die zich misleid voelen door de aanbieding van Ziggo en of is de ervaring met dit product gelijk, in de trand van of het tegeover gestelde van dit topic?. Ook als u betere ervaringen hebt over een product binnen het product wat past binnen dit topic.
Ik neem helaas geen waarde aan eerste snelle reactie en puntenwaardering. Vraag en Antwoord op een Topic ;) of misschien een directe consumentenKlacht over een product of dienst!
Ik heb 2 Samsung t.v.'s daar werkt de interactieve functie prima met de CI+ 1.3 module. Heb je wel gekeken of jouw "Philips" wel gecertificeerd is door Ziggo voor de CI+ module (wel in mijn pc gebied) https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/
Edit: heb je dit nu al nagekeken? En heb je soms een t.v. gekocht die niet voor de Nederlandse markt bestemd is? Waar heb je de t.v. gekocht?
Dat On Demand op jouw t.v. niet werkt, hoeft echt niet aan Ziggo te liggen.
Ja mijn TV is volgens Phillips gecertificeerd, ziggo zegt hierop alleen iets heel anders. Ziggo zegt: "ja de TV bouwer kan wel zeggen dat hij gecertificeerd zijn, maar elke TV is anders, wij moeten onze kaarten zo instaleren wat hun willen, maar zo werkt het niet" Daarin tegen staat mijn verhaal, wie zit er nou tussen dit muurtje in, ik als consument of het ene woord van de provider en het woord van de TV. mijn klacht is toch Duidelijk?
Nee, ik vraag niet of de t.v. volgens Philips gecertificeerd is, maar volgens Ziggo. Gebruik daarvoor mijn gegeven link.
Welke kant wil jij op, het muurtje of de andere zijde, Kent u het product? het boekje zegt ID frequentie en nog een hoop meer, updates voor alles waar u nu op reageer. ik vertel u 1 ding. Ziggo zegt mij" helaas dit is niet leverbaar" Ik betaal hier toch GVR< voor. Niks meer of niks minder. Uw antwoord is waarschijnlijk een greep uit de ruimte helaas. Toch bedank voor uw reactie, dit houd mij wel ff bezig :>
Topantwoord
U dient bij "options" de hbbTV functie aan te zetten. Onder de rode txt knop zijn de standaard functies te kiezen.
Ik heb Ziggo gevraagt om uitleg over deze functie. HbbTV (privacy AAN) bied alleen TV gids en teletext en eventuele red button diensten van BBC en andere aanbieders met dit digitale product. (jouw antwoord is wel bruikbaar, want deze heb ik Ziggo ook om de oren gesmeten) eerlijk gezegt blijf ik dit volks verneukerij (flessentrekkerij) vinden
Ik heb voordat ik mijn reactie plaatste de test zelf gedaan en het werkt gewoon. Zelfs zonder HbbTV verscheen onder de rode knop uitzending gemist en zo meer.
On demand video kijken???? zoals monsters en co universetie?
Rooie knop functie werkt in het privicy verhaal van Ziggo, maar kan jij on demand ziggo films kijken. Ik gaff zelf testen nu, als ik het mis heb zal ik het ook zeggen, #hot
Zoals ik al schreef, ik kan ook On Demand kijken, net als alle anderen die ik ken.
Getest!, werkt niet! specs phillips 43pus6401 ff lezen, ligt het aan de TV of aan de provider? Het werkt gewoon niet, ik heb ziggo aan de phone gehad en die zeggen gewoon dat ik de mediabox dan maar moet houden enzo,.....
Heeft u wel een nederlands toestel! want als er achter 43pus6401 /H12 staat zou het moeten lukken is dat bijvoorbeeld H/06 dan is er sprake van Europees toestel en dan is het einde oefening.
ï@vleermuiswes: staat de nieuwste firmware geïnstalleerd op je t.v.?
Ja is vandaag helemaal up to date (ik dacht ook dat het daardoor kwam, maar helaas. android is geüpdate en de CI+ modulatie ingang was al toen ik de kaart instaleerde geüpdate (1 week eerder had ik al een CI+ module van de mediamarkt, maar de kaart zag hij wel, en de smartcard van Ziggo (voormalig UPC) zag de TV dus echt niet. Ik betaal huur mediabox en smartcard voor de prijs van 1 card en een CI+ module (kostprijs van deze 2 producten is het géne wat ik niet lust !" Ziggo leverd niet de diensten voor de prijs wat op een mediabox staan ook voor de CI+ module. dus de kosten kunnen en mogen nooit hetzelfde zijn.
Als de snelheid van een reactie en/of de inhoud u daarvan niet bevalt, zijn er ongetwijfeld fora waar u een paar dagen moet wachten voordat er iemand reageert. Dus misschien daar uw vraag stellen?
Maar wel wonderlijk dat u de eerste reactie dan als Topantwoord kwalificeert.
wonderlijk is dat er gereageerd word, meestal is de vraag moeilijker dan het antwoord ') een slim mens zwijgt tot waneer de vraag hem uitdaagd!
Een slim mens koopt een tv die Ziggo gecertificeerd is, als hij tv van Ziggo afneemt.
Jammer ik koop een TV die met de tijd meegaat en niet een TV die Ziggo wil, en als u goed lees is mijn TV Phillips 43PUS6401 een Ziggo gecertificeerd product, de specificaties zijn te vinden op Youtroep, Phillips, mediamarkt, Foka, kamaraexpress enzo,..... Het is een Ziggo gecertificeerd apparaat, maar het functioneerd als een pc die bij u thuis staat ;)
U geeft anders geen antwoord aan @carola.83 of het toestel door Ziggo gecertificeerd is. U schrijft alleen dat Philips dat zegt, maar dat zegt juist niets. En Ziggo zegt blijkbaar gewoon nee. Simpel.
lees topic verder A.U.B ik geef wel duidelijk aan mijn product te kennen
@tijger1: + 10.
Een Philips tv die.met de tijd meegaat. Nu al de meest hilarische opmerking dit jaar.
@diewilik. Maar de Ts gaat niet met zijn tijd mee, maar is in de "goede oude tijd" blijven hangen.
@tijger1: waarschijnlijk dus een 65-plusser voor wie een smart t.v. het 1e wereldwonder is.
Ach die oudjes:-))
Start eens een topic op het forum van Ziggo, daar is ook webcare (niet te verwarren met klantenservice) actief https://community.ziggo.nl
Ja is vandaag helemaal up to date (ik dacht ook dat het daarddor kwam, maar helaas. android is geüpdate en de CI+ modulatie ingang was al toen ik de kaart instaleerde (1 week eerder had ik al een CI+ module van de mediamarkt, maar de kaart zag hij wel, en de smartcard van Ziggo (voormalig UPC) dus echt niet. Ik betaal huur mediabox en smartcard voor de prijs van 1 card en een CI+ module (kostprijs van deze 2 producten is het géne wat ik niet lust !"
Mijn antwoorden zijn zeker geen greep uit de ruimte en ja, ik ken het product, want gebruik het zelf ook (dat had ik al geschreven, maar blijkbaar lees je ook niet). Maar ik kap er mee, hier ga ik mijn energie niet meer aan verspillen. Je kan Ziggo nou wel de schuld geven, maar het probleem kan heel goed bij jouw onkunde liggen of het ligt aan de t.v. (buitenlands model) Maar ja, op een vraag hierover, krijg ik ook geen antwoord.
Gegroet.
Welke kant wil jij op, het muurtje of de andere zijde, Kent u het product? het boekje zegt ID frequentie en nog een hoop meer, updates voor alles waar u nu op reageer. ik vertel u 1 ding. Ziggo zegt mij" helaas dit is niet leverbaar" Ik betaal hier toch GVR< voor. Niks meer of niks minder. Uw antwoord is waarschijnlijk een greep uit de ruimte helaas. Toch bedank voor uw reactie, dit houd mij wel ff bezig :>
Ach ja, als de klacht op dezelfde manier bij Ziggo bekend gemaakt is, snap ik dat er niets uitkomt.
Inderdaad.
Na 1 ronde vraag en antwoord, krijgt dit helaas geen vervolg. Ik heb in 2 uur topic een score van 60% actief review :> een reactie ratio van 1:8 op de huidige gebruiker van kassa.vara.
dit was een consumentenklacht en eigenlijk geen vraag & beantwoord topic,
Ik zou plijten voor een directe aankoop klachten topic: Als ik een product koop en dat ik deze direct kan viërveren met deze website en daarmee een directe klacht mag melden (gegrond) als deze mankemnenten heeft.
bedankt voor jullie antwoorden en eventueel onderzoek ! toppie
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Geachte forumleden,
Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....
Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?
Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer