Ziggo KlantenService of Klantenafweer
Ik heb op 10 september bliksem inslag gehad, sinds die tijd heb ik al geen TV. De TV was ook kapot dus maar tijdelijk een ander neergezet en Ziggo gebeld dat ik een slecht signaal heb zowel analoog als digitaal. Volgens de klantenafweer van Ziggo kan er geen monteur komen tot 29 september, belachelijk, de hele wijk heeft problemen met alle aansluitingen en dan is het niet mogelijk om eerder te komen. Trouwens bij Tele2, KPN etc. is het net zo een puinhoop. Dus ik zit minstens 19 dagen zonder digitale TV...
BIRDIES, je werkt zeker voor ZIGGO klantenservice, om zo een standaard antwoord te geven. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...
[quote=roelofensing schreef op maandag 26 sep 2011, 19:16]. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...
Blikseminslag lijkt me de veroorzaker als tv ook naar z`n grootje was.....
Had Ziggo die blikseminslag veroorzaakt dan ?
Zelf je `verbliksemde` kabeltje vervangen eerst eens proberen wellicht ?
En nee, noch Birdies noch ik werken voor Ziggo.........
[quote=roelofensing schreef op maandag 26 sep 2011, 19:16]BIRDIES, je werkt zeker voor ZIGGO klantenservice, om zo een standaard antwoord te geven. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...
Wat dacht je er van een beetje verder te kijken dan je neus lang is??? Succes met wachten op Ziggo. Die je overigens de rekening presenteert als het probleem binnenshuis ligt.
Drie weken!! Gaat het zo slecht met ZIGGO dat een monteur pas na (3) weken kan komen?
Geen problemen met ZIGGO gelukkig.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer