ro
door roelofensing Sep 22, 2011 om 07:55
Elektronica & tv

Ziggo KlantenService of Klantenafweer

Ik heb op 10 september bliksem inslag gehad, sinds die tijd heb ik al geen TV. De TV was ook kapot dus maar tijdelijk een ander neergezet en Ziggo gebeld dat ik een slecht signaal heb zowel analoog als digitaal. Volgens de klantenafweer van Ziggo kan er geen monteur komen tot 29 september, belachelijk, de hele wijk heeft problemen met alle aansluitingen en dan is het niet mogelijk om eerder te komen. Trouwens bij Tele2, KPN etc. is het net zo een puinhoop. Dus ik zit minstens 19 dagen zonder digitale TV...

740 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

birdies
door birdies - Sep 22, 2011 om 08:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Zelf al met nieuwe coaxkabel en stekkers geprobeerd het probleem op te lossen? Nieuwe AOP stekkerdoos?

ro
door roelofensing - Sep 26, 2011 om 19:16
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

BIRDIES, je werkt zeker voor ZIGGO klantenservice, om zo een standaard antwoord te geven. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...

stacey
door stacey - Sep 26, 2011 om 19:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=roelofensing schreef op maandag 26 sep 2011, 19:16]. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...

Blikseminslag lijkt me de veroorzaker als tv ook naar z`n grootje was.....
Had Ziggo die blikseminslag veroorzaakt dan ?
Zelf je `verbliksemde` kabeltje vervangen eerst eens proberen wellicht ?

En nee, noch Birdies noch ik werken voor Ziggo.........

birdies
door birdies - Sep 26, 2011 om 19:42
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

[quote=roelofensing schreef op maandag 26 sep 2011, 19:16]BIRDIES, je werkt zeker voor ZIGGO klantenservice, om zo een standaard antwoord te geven. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...

Wat dacht je er van een beetje verder te kijken dan je neus lang is??? Succes met wachten op Ziggo. Die je overigens de rekening presenteert als het probleem binnenshuis ligt.

by
door bytheway - Sep 27, 2011 om 18:47
32 Antwoorden / 0 Vragen
0

Drie weken!! Gaat het zo slecht met ZIGGO dat een monteur pas na (3) weken kan komen?

Geen problemen met ZIGGO gelukkig.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer